طراحی داخلی طلا فروشی با بررسی چند ایده جذاب خارجی

به این ترتیب از موارد الزامی که در طلافروشیها باید درنظربگیریم را در طراحی مغازه طلا و جواهری ادامه خواهیم گفت. بهطور کلی میتوان گفت هرقدر هم که ویترین یک مغازه طلا فروشی جذاب باشد، در نهایت عدم وجود نورپردازی مناسب میتواند زیبایی ویترین را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. مخاطب اصلی شما خانم ها هستند و با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبین خود لازم است تا نکات مشخصی را در طراحی دکوراسیون رعایت کنید.معمولا بیشتر افراد برای اینکه بتوانند به صورت اصولی و درست این کار را انجام دهند، از شرکت ها و مجموعه های فعال در این زمینه مشاوره و کمک می گیرند که به جرات می توان گفت بهترین کار را انجام می دهند. درواقع نور و روشنایی در طلافروشی نقش اصلی را در جلب توجه مشتریان و زیباتر به نظر رسیدن طلا و جواهرات دارد. به این ترتیب نخست دید هر مشتری به این جواهرات جلب می شود و در نتیجه راندمان فروش را نیز به مراتب افزایش می دهد. در این مقاله سعی شده که به تمامی سؤالات شما دوستان گرامی در خصوص نحوهٔ دکوراسیون طلا فروشی پاسخ دهیم و اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم تا با مطالعه آن از هر وبسایت دیگری بی نیاز شوید.

در این مقاله سعی داریم تا در مورد طراحی داخلی طلا فروشی مطالب کاملی را ارائه کنیم. به این ترتیب نصب و طراحی آن به مطلوبترین شکل ممکن از اهمیت شایانی برخوردار است که طراحان داخلی باید نسبت به آن توجه زیادی داشته باشند. اساساً برخورداری از محیط های خالی در این فروشگاه ها که توسط گل و گیاه و یا اثرهای هنری طراحی شده اند، سبب می شود که ذهن هر مخاطبی را به خود جذب کند و به این ترتیب راحت تر بتوانند جواهرات مورد علاقه خود را خریداری نمایند. این مبحث تا حد بسیار زیادی به سلیقه و طبع مالک فروشگاه طلافروشی بستگی دارد. این حرفه و فروشگاه از مواردی است که امنیت در آن امری ضروری و مهم است. بنابراین، این سری از شیشه های حرارت دیده که تقریباً در حدود چهار برابر شیشه های معمولی مستحکم و مقاومتر هستند، قابل شکستن بوده و انتخاب مناسبی برای طلافروشی ها به حساب نمی آیند. ویترینهای جلوی این فروشگاهها که به طور معمول به وسیله شیشههای مستحکم و همچنین ضد ضربه از محیط بیرونی پوشش داده شدهاند، بیانگر بروز ترین اقلام موجود در فروشگاهها هستند و باید از قسمتهای متعددی تشکیل شده باشند تا جواهرات و طلاها از جمله گردنبند، انگشتر و دیگر اقلام در آن به صورت منظم قرار گیرند.

در حقیقت دوربینهای امنیتی و مداربسته عامل بازدارنده این فروشگاهها به شمار میآیند که طراحان داخلی در زمان طراحی دکوراسیون طلافروشی باید مناسبترین مکان را برای نصب آنها در نظر بگیرند. فلزهای براق می توانند گزینه های خوبی برای این کار باشند. این کار باعث می شود تا بتوانید علاوه بر افزایش امنیت مغازه، چیدمان ویترین طلا فروشی خود را نیز بهتر کنید. در ادامه به این نکات و موارد مهم میپردازیم. نکتهای که در این مورد بسیار مهم میباشد این است که باید آژیر خطر در محلی نصب شود که قابل مشاهده افراد نباشد و در دید و دسترس عموم نباشد. زیرا مشتریان که بیشتر بانوان هستند و به این مسائل اهمیت زیادی می دهند، با مشاهده ویترین طلافروشی درباره کلیت جواهرات موجود در مغازه داوری بیشتری می کنند. از این رو بهتر است که فضای داخلی و دکوراسیون طلافروشی بیشتر مطابق با روحیۀ خانمها باشد و توجه بیشتری به زیبایی و زرق و برق شود. مهم است که در معماری داخلی طلا فروشی به وجود قسمت های مختلف در داخل مغازه توجه شود.

در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی، ویترین شامل ویترین های جلوی مغازه و قفسه بندی های داخل می باشد. چیدمان، رنگ بندی و متریال استفاده شده در ویترین بسیار مهم است. در این که طلا به تنهایی جذاب است و شما در هر صورت مشتریان و فروش خود را خواهید داشت، شکی نیست اما کافی است به این فکر کنید که یک ویترین و دکور زیبا و خیره کننده تا چه حد می تواند باعث شود تا زیبایی کالکشن های طلا بیشتر به چشم فرد بیننده بیاید. پیشنهاد ما این است که صندلی ها را چرخان انتخاب کنید و سایز آن ها نیز کوچک باشند.

شما با انتخاب این رنگ ها می توانید مطمئن باشید که همه ی نگاه ها معطوف جواهرات خواهد شد. دکوراسیون شیک ارائهشده توسط این شرکت میتواند یکی از عوامل مهم موفقیت برای کسبوکار شما باشد. اغلب افراد فقط با مشاهده دکوراسیون لوکس و شیک مایلند به مغازه اعتماد و اطمینان کرده و خرید خود را از آن انجامدهند، بنابراین میطلبد که طراحی داخلی طلا فروشی چشمگیر و جذاب باشد. این شیشهها در رنگهای مختلفی موجود است برای طلا فروشی از رنگ خام و بی رنگ استفاده میشود تا هم اشخاص بتواند اجناس خود را به خوبی مشاهده کنند و همینطور از اقلام موجود در محیط نیز به خوبی حافظت شود. بر این اساس نیاز است تا مالکین این مجموعه برای طراحی داخلی از مجربترین طراحان داخلی که در این عرصه مهارت و سابقه بسیاری زیادی دارند، بهره مند شوند. بسیاری از افراد به ویژه خانم ها، هنگامی حاضر به ورود به یک فروشگاه و خرید از آن می شوند که آن فروشگاه از دکوراسیون و طراحی داخلی قابل قبولی برخوردار باشد. استفاده نمود. این ابزارها، موجب مدرن دیده شدن فروشگاه شده و روند بازدید مشتریان از محصولات را نیز بهبود می بخشند. از دیگر ابزارهای مهم و اساسی جهت افزایش امنیت طلافروشی، استفاده از شیشههای ضد سرقت در بخش ویترین و همچنین درب ورودی فروشگاه است که طراحان داخلی در زمان راه اندازی این مجموعه بایستی به آن توجه کنند.

ایده های مختلفی را می توان در فروشگاه های بزرگ طراحی و اجرا کرد. اما بنظر ما بهتر است شما خودتان ایده اصلی را بدهید؛ زیرا قرار است خودتان در این مغازه کار کنید و حسی که شما نسبت به مغازه خود دارید، از هر چیزی مهم تر خواهد بود. گفتیم که شما چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی خواهید داشت، مزایای طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی را گفتیم و سعی کردیم چند ایده زیبا را برای شما جمع آوری کنیم و نکات مربوط به هریک را بگوییم. متخصصین روشنایی سعی میکنند که با طراحی چراغهای ال ای دی، نزدیکترین نور را به نورهای خورشیدی تبدیل کنند. پس می بینیم که طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی بسیار مهم است؛ بخصوص اگر شما تازه کار باشید و بخواهید مشتریان را در اولین ورود آن ها به مشتری های ثابت خود تبدیل کنید. اول این که شما به هر کسی که بخواهید، اجازه ورود می دهید و دیگران را می توانید در خارج از مغازه نگه دارید. اگر یک فروشنده بخواهد نهایت رضایتمندی را برای مراجعه کنندگان خود فراهم بیاورد باید اجازه دسترسی و بررسی راحت محصولات را به مشتریان خود بدهد و در عین حال به موضوع امنیت نیز توجه کند.

در موضوع فروش هنگامی که خریداری نشسته و فروشنده فروشگاه می ایستد و همانند سن تئاتر به مشاهده اجناس شیک و مجلل می پردازد، دقت مشتریان که اغلب بانوان هستند و دلبستگی آن ها به تهیه و خرید این محصولات است را نیز به مراتب افزایش می دهد. بهترین ویترین برای طلا فروشی ویترینی است که بدون نیاز به دراوردن طلا از آن بطور مداوم ، مشتریان قادر به مشاهده محصول باشند و هرگاه تصمیم نهایی برای خرید گرفتند بتوانند آن را در اختیار داشته باشند . بنابراین دکوراسیون ویترینها باید به شکلی باشد که مشتری بتواند از داخل ویترین، آن ها را مشاهده نماید و در صورتی که تصمیم نهایی برای انجام خرید داشت، فروشنده آن را به خریدار تقدیم کند. دکوراتور باید به این نکته توجه نماید که طلا همانند سایر اقلام دیگر نیست که در صورت تقاضای مشتری، فروشنده آن را در اختیار وی قراردهد. این دوربینهای امنیتی بیست و چهار ساعته ضبط میکنند و بازدارندهترین عامل محسوب میشوند زیرا اشخاص سارق با دیدن دوربینهای امنیتی فکر سرقت از آن محیط را سرشان بیرون میکند.

بدین صورت مشتری می تواند با صرف حوصله و کنترل بیشتر صاحب فروشگاه بر روی پیشنهادات روی میز فکر کند. اما در مورد نور بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فضا و ابعاد فروشگاه شما بسیار اهمیت دارد. همانطور که بیان کردیم، طراحی این حوزه یکی از پیچیدهترین طرحهایی است که در حیطه طراحی دکوراسیون انجام میشود. به طور معمول در ویترینهای داخلی فروشگاه، برگزیده و منتخبترین محصولات گذاشته میشود. گروه پایا دکور , طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهراتفروشی در تهران با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.مشاغل مختلفی که برای ارائه و نمایش محصولات و کالا های خود به مشتریان فضایی را به عنوان مغازه و محل کار در نظر می گیرند؛ باید به این نکته توجه داشته باشند که برای اینکه بتوانند از این فضا نهایت استفاده را ببرند و فروش حضوری کالا ها برایشان سود و بازدهی کافی داشته باشد، لازم است حتما به دکوراسیون مغازه و فروشگاه خود اهمیت دهند. در ابتدا این شما هستید که باید احساس خوبی از دکور بگیرید.

ابتدا از اینکه دوربین در مناسبترین مکان نصب شده باید اطمینان حاصل نمود و بعد از نصب آن را به کامپیوتر و یا تلفن همراه شخص وصل نمود تا تصاویر ضبط شده بر روی سیستم انتقال پیدا کند. با توجه به این نکته که قشر هدف و عمده مشتریان طلا فروشی را خانم ها تشکیل می دهند، باید با شناخت علایق و ویژگی های ذاتی آنان در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی، از ترفند هایی در جهت افزایش فروش استفاده نمود. یک سوالی که خیلی وقت ها مشتریان از طلافروش ها می پرسند این است که عیار طلایی که می خریم چقدر باشد؟ چنانچه در مورد دکوراسیون و طراحی مغازه طلا و جواهر فروشی و یا هر سوالی در خصوص آموزش طلا فروشی داشته باشید این گروه همراه شماست.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی باید به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت، نکات مربوط به حفاظت و امنیت نیز در آن رعایت گردد تا در نهایت، با برخورداری از حداکثر آرامش و اطمینان خاطر پذیرای مشتریانی باشید که برای خرید این کالای لوکس به مغازه ی شما مراجعه می نمایند. زیرا علاوه بر زیبایی محیط، چشم مشتریانی که به این مکان مراجعه می نمایند را اذیت نمی کند. نکته حائز اهمیت این است که طراحان داخلی بایستی بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در اختیار داشته باشند تا در مواقعی که فعالیتی در پروسه انجام طرح نامقبول است، خسارتهای برآمده از آن را از بیمه دریافت نمایند. متریال استفاده شده در این پروژه بسیار ارزان قیمت است.