صرافی کوکوین یا کوینکس؟ مقایسه کامل صرافی های کوکوین و کوینکس برای کاربر ایرانی میهن سیگنال

صرافی کوکوین یا کوینکس؟ مقایسه کامل صرافی های کوکوین و کوینکس برای کاربر ایرانی میهن سیگنال تمام تحلیل ها جنبه آموزشی دارند و من می پذیرم که مسولیت سود و زیان استفاده از این تحلیل ها بر عهده خودم می باشد. سرویس پرسش و پاسخ آنلاین در سایت وجود دارد که در لحظه به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد. پس از انتخاب گزینه sign up، صفحه ای مانند تصویر زیر، برای شما باز می شود. © انتشار و کپی‌برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع و لینک‌دهی ممنوع است.

  • این صرافی از بیش از 46 ارز مختلف فیاتاز سراسر جهان پشتیبانی می کند.
  • اما در باکس مربوط به ربات شخصی شما درصد سود در لحظه نمایش داده می‌شود.
  • یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید در نظر بگیرید، کارمزد است.

کوکوین از یک مدل کارمزد گیرنده و سازنده برای تعیین کارمزدهای معاملاتی خود استفاده می کند. سفارش هایی که نقدینگی ارائه می کنند (“سفارش سازنده یا Maker”) کارمزد متفاوتی نسبت به سفارش هایی که نقدینگی می گیرند (“سفارش گیرنده یا Taker”) دریافت می کنند. تنظیمات امنیتی را پیدا کنید، روی “Setting” کلیک کنید و سپس روی “Send Code” کلیک کنید، یک کد تایید ایمیل به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود. سپس در صفحه ورود آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه “Send Code” کلیک کنید.

انواع ترید در صرافی کوکوین

کوکوین بدون فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی اجازه برداشت موجودی را نمی‌دهد؛ بنابراین حتماً نیاز است که این ویژگی را برای حساب خود فعال کنید. همچنین بر اساس اطلاعات لینکدین کوکوین، جانی لیو مدیرعامل این صرافی اینجا است. او که چینی‌الاصل است، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی دارد؛ اما مانند چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس محبوب و فعال نیست. ارزش هر سرمایه گذاری در کیف پول خود را به راحتی بررسی کنید. برای دریافت فایل های دوره ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت شوید و سپس به انتهای صفحه محصولی که تهیه کردین مراجعه کرده تا بتوانید فایل ها و آپدیت های آتی را دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کنید. در Market Order یا سفارش بازار جهت خرید یا فروش میزان مشخصی از یک نوع ارز که با بهترین قیمت در بازار عرضه شده، می توان سفارش را ثبت نمود.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد

سپس کدی که در نرم افزار Google Authenticator برای ارسال می‌شود را در بخش ۲-FA code وارد کنید. پنجره ترید اخیر که در آن می توانید جدیدترین معاملات بازار یا عمق بازار را مشاهده کنید. پنجره بازارها، که به شما کمک می کند در عرض چند ثانیه بین جفت های مختلف ترید جابجا شوید.

در پایان خواندن این معرفی، تمامی اطلاعاتی را که باید برای تصمیم‌گیری در خصوص صرافی کوکوین بدانید کسب خواهید کرد. ممکن است به این نتیجه برسید که صرافی KuCoin انتخاب مناسبی برای شما است یا برعکس، تصمیم بگیرید که به سراغ دیگر صرافی‌های معتبر در زمینه خرید و فروش رمزارزها بروید. علاوه بر این، صرافی بایننس با همکاری غول پرداخت ویزا ، کارتی را توسعه داده که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را در ۶۰ میلیون فروشگاه در سراسر جهان خرج کنید. استفاده از این کارت رایگان است و می‌تواند باعث افزایش پذیرش این نوع دارایی‌ها شود.

  • متاورس یک پلتفرم تعاملی مبتنی بر فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌باشد که بشدت مورد توجه علاقه مندان تکنولوژی قرار گرفته است.
  • تصمیم دیگر این پلتفرم این بود که basic verification که شامل واردکردن اطلاعات اولیه است را اجباری کرد.
  • همان طور که گفتیم، در کوکوین برای فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی، هم می‌توان از پیامک استفاده کرد و هم از نرم‌افزار «Google Authenticator».
  • در بخش Assets Overview با کلیک روی دکمه Transfer ، پنجره‌ای باز می‌شود که از آن طریق امکان انتقال بین حساب‌های مختلف را خواهید داشت.
  • در این مقاله به مقایسه صرافی های کوکوین و کوینکس پرداخته‌ایم که نقش مهمی برای انتخاب صرافی دارد.