صرافی کوکوین ورود به سایت کوکوین Kucoin com

من این چند هفته خیلی فعال نبودم و در مورد شایعات پشت کوکوین تحقیق نکردم

کسی به نتیجه ای رسید که مطمئن بشه این صرافی مشکل داره یا صرفا FUD و داده های طبق معمول ناقص سایت گلسنوده؟

— ImanPJN (33.3%) (@imanpjnir) July 11, 2022

برای سفارشات استاپ در بازار، پس از رسیدن به قیمت مدنظر، سفارشات با قیمت فعلی بازار پر می شود. ۳- به دلیل نوسانات بازار، امکان تکمیل سفارش وجود ندارد یا قیمت پر شده غیرمنتظره برای بازار وجود دارد. سیستم شما را به صفحه زیر هدایت می‌کند، می‌توانید به راحتی رکوردهایی را که می‌خواهید اکسپورت کنید. کافیست برای این کار بر روی «Export CSV» کلیک کنید تا اکسپورت شود. توجه داشته باشید اگر پنج بار کد تأیید را اشتباه وارد کنید، تأیید صحت ۲ مرحله‌ای Google به مدت ۲ ساعت قفل می‌شود.

برای عضویت در صرافی کوکوین و دریافت 40% تخفیف دائمی کارمزد اینجا را کلیک کنید. به‌لطف این سیستم، فرآیند واریز ارزهای فیات به حساب‌های رمزارزی و تبدیل دارایی‌های ارزی به رمزارزی برای کاربران اروپایی این صرافی بسیار آسان‌تر از قبل شد. با استفاده از صرافی کوکوین تقریباً می‌توانید هر رمز ارزی را واریز کنید. پس از ورود به صفحه اصلی صرافی، باید بر روی دکمه Sign Up در گوشه بالا سمت راست بزنید و مراحل ثبت نام را که برای شما ارائه می‌شود، تکمیل کنید. همچنین، می‌توانید از طریق گزینه پایین صفحه، گزینه Online chat برای ارتباط مستقیم با پشتیبانی کوکوین را انتخاب کنید. برای ثبت نام در صرافی کوکوین، به هیچ وجه گزینه ثبت نام با موبایل را انتخاب نکنید و از گزینه ثبت نام با ایمیل استفاده کنید.

  • توصیه می شود جهت بالا بردن امنیت سپرده ‌های خود، پس از خرید ارز آن را در کیف پول صرافی نگذارید و به یک کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری مطمئن ارسال نمایید.
  • کوکوین با هدف ارائه خدمات و مبادله دارایی های دیجیتال روی کار آمده است.
  • برای معامله گر متوسطی که کمتر از 1000 KCS در حساب خود دارد، کارمزد هر دو معامله Taker و Maker شما 0.1٪ خواهد بود.
  • در اواخر سال 2018 ، صرافی کوکوین با سامانه ی پرداخت Simplex مستقر در اروپا، مشارکت را اغاز کرده است.

شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند. توی قسمت Settings اپلیکیشن برید و Currency را به USD تغییر دهید. برای ثبت نام در KuCoin می بایست به دنبال گزینه ی sign up باشید. هم به وسیله ی موبایل و هم به وسیله ی کامپیوتر قادر هستید از آن استفاده کنید و محدودیتی از نظر دیوایس مورد استفاده ندارید.

حد سود و حد ضرر در معاملات آتی

همچنین خرید فایل کوین و تبدیل سریع آن به توکن رپد شده در این صرافی فراهم شده است. صرافی ایرانی اکسیر در اطلاعیه به کاربران اعلام کرد از تاریخ ۱۶ شهریور ماه امکان واریز تتر به آدرس‌های قدیمی تتر این صرافی بر بستر ERC20 میسر نخواهد بود. جهت وایز تتر بر بستر ERC20، از آدرس جدید خود در پلتفرم اکسیر استفاده نمایید. صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند.

این صرافی بر اساس استانداردهای دقیق امنیتی بر عملیات روزانه داده نظارت می کند. هدف بنیان گذاران این صرافی، ایجاد یک پلتفرم ساده و ایمن برای تمامی مردمان جهان بوده که برای انجام معامله طیف وسیعی از رمز ارزها از آن استفاده کنند. صرافی Kucoin از ابتدای راه اندازی مشکل زیادی نداشته و به شکل کلی، این صرافی تا کنون هیچ گونه System Overload نداشته است. پلتفرم Kucoin از طریق رایانه و همچنین اپلیکیشن Kucoin در سیستم عامل های اندروید و IOS نیز قابل دسترسی می باشد. شما را با آموزش، نصب، ورود به، پشتیبانی صرافی کوکوین آشنا می کنیم. از منوی آبشاری بالای صفحه می‌توانید جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید.

با توجه به دستی انجام شدن فرایند برداشت از حساب، باید گفت که هر چه میزان مبلغ برداشت بالاتر باشد، ممکن است تا ۴-۸ ساعت طول کشد. برای اطلاع از نحوه ترید کردن در صرافی کوکوین حتما به مقاله “ترید در صرافی کوکوین – آموزش ۰ تا ۱۰۰” مراجعه نمایید. حتی کاربرانی که با حجم معامله زیادی مواجه اند و یا از KCS زیادی نگهداری می‌کنند، تخفیف‌های بیشتر شامل حال آنها خواهد شد. صرافی kucoin چگونه کار می‌کند؟ – صرافی کوکوین، خرید از کوکوین، سایت کوکوین و معرفی سایت صرافی کوکوین، آموزش خرید و فروش در کوکوین و نحوه خرید و فروش در کوکوین. به‌ عنوان‌ مثال، اگر قصد دارید 1000 دلار لایت کوین خریداری کنید، فقط 1 دلار کارمزد پرداخت خواهید کرد. کارمزد برداشت از حساب صرافی کوکوین، به نوع ارز دیجیتال بستگی دارد.

اخبار صرافی کوکوین KUCOIN 🏛️

این متا آفیس به کاربران اجازه می‌دهد تا سایبرپانک‌ها را به دلخواه خود طراحی کنند، با ابزار مجازی تعامل داشته باشند، همچنین در محیط مجازی با یکدیگر چت صرافی Kucoin و صحبت کنند. صرافی کوکوین رمز ارز MANTRA DAO را لیست خواهد کرد و معاملات را برای جفت های معاملاتی OM/USDT و OM/BTC در تاریخ 17 نوامبر 2021 راه اندازی می‌کند. 🔔 پلتفرم محبوب معاملات ارزهای دیجیتال KuCoin اقدام به راه‌اندازی پلتفرم کیف‌پول غیرمتمرکز جدیدی کرده است که Self-Custodial (خود حضانتی) می‌باشد. این خود حضانتی به این معناست که کاربر کنترل و مسئولیت کامل را بر کلیدهای خصوصی خود دارد. به عنوان نمونه فرض کنید قیمت فعلی توکن KCS معادل 0.97 باشد و قیمت حمایتی این ارز معادل با 1.07 دلار باشد.