شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

بیشترین کاربرد پله برقی در اماکن عمومی مانند فرودگاه ها، مترو، ساختمان های تجاری و فروشگاه های بزرگ و … خوشبختانه در اغلب ساختمان های قدیمی می توان نوعی از بالابر را نصب کرد اما استفاده از شیوه های مناسب در نصب و همچنین انتخاب بهترین نوع آسانسور در این ساختمان ها اهمیت زیادی دارد. بررسی وضعیت ساختمان توسط کارشناسان فنی انجام می شود و بهترین راهکار برای نصب انواع آسانسور خانگی به ساکنین پیشنهاد می شود. البته وزن پله‌های پنهان با وزن پله‌های آشکار موازنه و برابر است به همین دلیل هم موتور پله برقی تنها وزن افراد روی پله برقی را که در حال بالا یا پایین رفتن می باشد تحمل می کند.

آسانسور بیمارستانی

مجتمع تجاری، اداری و تفریحی ارگ مهر هنر 6 دستگاه پله برقی و 2 دستگاه آسانسور در این پروژه اجرا خواهد آن را چک کنید شد. پیاده روهای شیبدار و رمپ ها در عرض های ۱۰۰۰ میلیمتر، ۱۲۰۰ میلیمتر و ۱۴۰۰ میلیمتر ساخته می شوند. روی پیاده روهای شیبدار با عرض ۱۰۰۰ میلیمتر دو نفر می توانند به راحتی بایستند.

شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

موقعیت نسبی این چرخها باعث میشود تا پله ها پس از خروج از صفحه شانه پائین بصورت یک راه پله در طول مسیر خرپا قرار گیرند. در طول مسیر خرپا، این چرخها در حداکثر فاصله نسبت بهم قرار گرفته اند که باعث می شود تا هر پله نسبت به پله قبله زاویه 90 درجه ایجاد کند. دز قسمت بالا و پائین مسیر، این چرخها به یکدیگر نزدیک می شوند بنابر این چرخهای جلو و عقبی پله تقریبا در یک امتداد قرار می گیرند. این امر باعث می شود تا پله ها بصورت صفحات تختی در کنار هم قرار گیرند. بنابراین بسادگی می توانند طی حرکت دریک مسیر حلقوی به مبدا بازگردند.

مکانیزم عملکردی سیستم پله برقی بدین گونه است که پله ها در یک چرخه گردشی و تکرار شونده از قسمتی وارد می شوند و از قسمت دیگر خارج می شوند، در واقع به زیر پله پایینی پنهان می گردند. در این حالت، ابتدای وارد شدن مسافر و خارج شدن افراد از پله برقی، یکسری تجهیزاتی وجود دارد که به آن شانه می گویند و آنجایی که این تجهیزات در آن نصب می گردد کامپیلیت می نامند. گران قیمت ترین پله برقی های موجود، پله برقی های غیرتجاری می باشند. این پله برقی ها معمولا در ایستگاه های مترو، فرودگاه ها، در مراکز شلوغ و پر رفت و آمد نصب می گردند، و توانایی این را دارند که در طول 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تردد افراد باشند. انتخاب محل قرار گیری پله برقی به گونه ای که افراد برای سوار و یا پیاده شدن دچار مشکل نگردند و دسترسی به پله برقی در ساختمان نزدیک و مناسب باشد. پله برقی که در داخل ساختمان ها و مراکز تجاری و غیره نصب و راه اندازی می گردد، که indoor نیز نامیده می شود.

در این نوع آسانسور که معمولاً برای ارتفاعات و سرعت‌های کم‌کاربرد دارد، ممکن است وزنه تعادل هم وجود داشته باشد. سیستم هدایتگری در داخل خرپا تعبیه شده تا زنجیر پله ها که باعث حرکت دائم پله ها در یک مسیر حلقوی میشود را در مسیر خود قرار دهد. یکی برای چرخ های جلوئی پله ها که به چرخ پله موسوم بوده و دیگری برای چرخهای عقبی پله ها که به چرخ کشنده موسوم می باشد.

طرح کارت ویزیت نصب آسانسور و پله برقی

قاب نگه‌دارنده‌ای که کف کابین، ترمزهای ایمنی، کفشک‌ها و سیم بکسل ها به آن متصل می‌شوند. در این حالت، کابین مجهز به درب اتوماتیک بوده که پس از توقف کابین از یک سمت به سمت دیگر بازشده لیکن درب طبقه به‌صورت لولایی بوده و بایستی به‌صورت دستی توسط کاربر باز شود. درب کابین و طبقه پس از توقف کابین به‌طور خودکار از یک سمت به سمت دیگر باز می‌شود. آسانسور تنها وسيله رفت و آمد ترافیکی است که مورد استفاده تمامی گروه سنی قرار می گيرد و عمومي ترين وسيله جابجائي عمودی در جهان است. استفاده از آسانسور در اماکن عمومی و خصوصی بسیار رواج یافته است و دیگر کمتر کسی را می‌توان یافت که از این وسیله پرطرفدار استفاده نکند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت فنی و مهندسی ستاره فراز نما می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

  • پله‌برقی وسیله‌ای جهت جابجایی افراد در طبقات غیر هم‌سطح هست که نسبت به آسانسور حجم جابجایی، مسافر بیشتری را دارا است و در مکان‌های عمومی نظیر؛ فرودگاه‌ها، مترو، پایانه‌ها، ساختمان‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و غیره بکار می‌رود.
  • پله‌‌‌‌های مکان‌‌‌‌های عمومی به صورت heavy duty طراحی می‌گردد که همان پله‌‌‌‌های معمولی تقویت شده میباشند که برای کار در شرایط دشوار طراحی می‌گردند.
  • در همان زمان ، آنها گواهینامه CE و TUV را دریافت کرده اند و هم در داخل و هم در خارج از کشور به سطح پیشرفته رسیده اند.
  • 1) برای نصب ، کارخانه راهنمای نصب را برای آشنایی تکنسین های شما فراهم می کند.
  • اینک با تکیه بر توان نیروهای خلاق و جوان خود تمام مجوزهای لازم را از سازمانهای صنعت ومعدن و اتحادبه دریافت کرده است.

اشتباه– برخی مردم مدعی می شوند آسانسوری که در آن سوار بوده اند ناگهان چند طبقه سقوط نموده و سپس به خودی خود ایستاده است. سازمان های دولتی و عمومی نسبت به اخذ گواهینامه های استاندارد… عضويت در اتحاديه صنف توليدکنندگان و تعميرکاران وسايل الکترومکانيک تهران.

مدیر سایت