سقف کاذب 60 در 60 قیمت اجرای سقف کاذب 60 در 60 در تهران

نصب عایق های حرارتی و اجرای سازه کاذب بدون هیچ نوع درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد. در اینجا فقط به بررسی اجرای نوع پانلی این سقف‌های آماده پرداختیم. در پست های بعدی، راجع به نحوه اجرای سایر مصالح نوین ساختمانی بحث خواهیم کرد.

در عکس زیر ترکیبی از سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) و سقف چوبی مشاهده اجرای سقف کاذب می شود. تمامی سقف های آکوستیک ذکر شده هزینه ساخت بسیار پایینی داند و امکان تعویض تایل ها در صورت نیاز وجود دارد. سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) بخصوص از نوع آکوستیک طرفداران بسیار زیادی نسبت به دیگر سقف ها پیدا کرده است.

  • این نوع متریالی که برای سقف به کار می رود از جدید ترین متد های این زمینه است.
  • همچنین این امکان را به وجود می آورد که نور مخفی و روشنایی توکار در آن نصب شود.
  • زیرا هم دارای طرح های گوناگون است و هم اینکه در برابر رطوبت مقاوم است.

از این رو گاهی به منظور کاهش هزینه های مربوط به اجرای سقف كاذب چوبی ، تنها در بخشی از فضای سقف از چوب استفاده می گردد و به صورت ترکیبی با سایر مصالح اجرا می شود. سقف پی وی سی به دلیل اینکه ضد آب و قابل شستشو است، بهترین گزینه برای تمامی مکان ها اعم از اداری تجاری و سرویس های بهداشتی است. پی وی سی با طرح های مختلف و رنگ های براق درخشنده در اختیار شماست. سقف کناف (کی پلاس پارس) از نظر ظاهری تاثیر بسزایی بروی دکوراسیون واحدهای ساختمانی دارد و می توان با توجه به سلیقه و درخواست مشتریان، تنوعی در طرح و ظاهر سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) به وجود آورد.

سقف کاذب 60 در 60 قیمت اجرای سقف کاذب 60 در 60 در تهران سقف کاذب سرویس بهداشتی پی وی سی نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای اجرا در این مکان ها محسوب می گردد. با ما در ادامه همراه باشید تا خدمتگزار شما مردم خوب کشورمان باشیم. در اجرای سقف کاذب گچی می توان از تایل های پیش ساخته در انواع ساده ، روکش دار ، آکوستیک و… سقف های كاذب گچی ساده در برابر رطوبت مقاوم نبوده و قابل شست و شو نمی باشند. از این رو نمی توان از آن در آشپزخانه و یا سرویس های بهداشتی و حمام استفاده نمود.

هزینه اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب

«قیمت ساخت سقف کاذب چنده؟»، «دستمزد اجرای سقف کاذب چطور حساب می‌شه؟»، «چه نوع سقف کاذبی ارزونتره؟» «سقف کاذب کم‌هزینه چیه؟»اگر به دنبال پاسخ این سؤالات هستید، با سنجاق همراه باشید. سازه این سقف کاذب در دور تا دور محل مورد نظر اجرا میشه و پنل های طولی سقف PVC روی اون اجرا میشن. در این حالت، پنل های PVC در کنار هم دیگر قرار میگیرن و مثل تکه های پازل، بهم چفت و بست میشن. چفت و بست شدن این پنل ها در کنار هم باعث میشه یه صفحه یکپارچه ایجاد بشه و سازه ای که دور تا دور اون نصب شده، از پایین اومدن این صفحه جلوگیری میکنه.

شما در کدام شهر به اجرا و نصب سقف کاذب نیاز

پس از خشک شدن کاملا قابل رنگ آمیزی به طرح و شکل دلخواهتان خواهند بود و همچنین این سقف ها با استانداردهای تولید و مشخصات فنی از ویژگی ضد زلزله بودن برخوردارند. به نوع مشبک (شبکه ای و جدا از هم) و نوع یکپارچه (به هم پیوسته) تقسیم می شوند. می توان به انعطاف معماری بالا ، ساخت سقف های معلق تزئینی (دکوراتیو ).

دهانه شبکه‌های حاشیه ای را برای پانل اندازه گیری کرده و یک سانتی متر را به اندازه‌ی مورد نظر اضافه کنید (برای ایجاد حاشیه ای که پانل روی آن بنشیند)؛ سپس پانل را با این ابعاد ببرید. ابتدا برای هرگونه نورپردازی یا داکت، در پانل‌‌ها حفره‌ی لازم را به وجود بیاورید. ابعاد لازم برای داکت یا منبع نور را در قسمت پشتی یکی از پانل‌های رسم کنید. دقت کنید طی این کار به پانل آسیبی نرسد و دچار ترک خوردگی و شکستگی نشود. به همین دلیل بهتر است که در راستای عرض اتاق قرار بگیرند تا تحت وزن خود و سقف دچار خیز زیادی نشوند. سپری‌های برش داده شده باید در فواصلی به اندازه‌ی طول پانل‌ها قرار بگیرند.

بیشترین کاربرد را دارد.

این سقف کاذب نیز قیمت مناسبی دارد و با ترکیب سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) بسیار زیبا و به صرفه است. سقف آکوستیک با تایل چوبی یا پوشالی که هرادیزاین هم نام دارد در برابر ضربات، رطوبت و صوت مقاومت بالایی دارد. بنابراین این سقف کناف (کی پلاس پارس) در مکان های ورزشی، آموزشی، آمفی تاتر و ….کاربرد زیادی دارد این سقف تنوع رنگی بسیار زیادی نیز دارد. سقف کاذب یکپارچه کناف (کی پلاس پارس) امروزه بهترین جایگزین برای سقف های کاذب غیر استاندارد ساخته شده با رابیتس و گچ می باشد. یا سقف کناف (کی پلاس پارس) یک ساختار جدا از سقف اصلی ساختمان می باشد که توسط پیچ مخصوص و سازه فولادی به سقف اصلی متصل می شود. این سقف مناسب استفاده در فضاهایی مثل مدارس، بیمارستان ها، پارکینگ ها و تمام جاهایی که پر سر و صدا هستند و یا نیاز به کم کردن صدا می باشد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که بعضی از واحد ها که ارتفاع سقف آن کوتاه است این سقف دکوراتیو مناسب نیست. اینو نوع از سقف دکوراتیو برای واحد های مسکونی، هتل ها، رستوران ها و … بیشترین کاربرد را دارد. همچنین سقف کاذب ممکن است بعد از مدتب بدلیل وجود آلودگی و غبار در هوا تغییر رنگ جزئی دهند. رطوبت مداوم بیش از 60% (برای صفحات مقاوم در برابر رطوبت MR 95%) یا نفوذ مداوم آب دوام پنل ها را کاهش داده و بهتر است برای اینگونه فضاها از Aqua Panel مخصوص فضاهای مرطوب با پوشش کاشی استفاده نمود. رطوبت مداوم بیش از 60% (برای صفحات مقاوم در برابر رطوبت MR 90%) یا نفوذ مداوم آب دوام پنل ها را کاهش داده و بهتر است برای اینگونه فضاها از Aqua Panel مخصوص فضاهای مرطوب با پوشش کاشی استفاده نمود.

نصب سقف کاذب رنگی