رنگ رژ لب “دیگر هرگز” شما چیست؟

در چند سال گذشته پوشیدن کری کری «روند» بوده است بازی های گرسنگی رنگ های لب و آبی، در حالی که فکر می کنم می تواند در ع، ها سرد به نظر برسد، برای من مس،ه به نظر می رسد.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/whats-your-never-a،n-lipstick-color-2/

نه نه جواب منفی. دوباره هرگز.

همچنین، رژ لب خا،تری مایل به یخ زده ای بود که من در حدود سال 1997 استفاده می کردم. خیلی وحشتناک بود! من آن را با خط لب آلویی تیره – تقریبا مشکی – پوشیدم که البته بدون ،یب بود.

فقط با فکر ، بهش دلم میگیره…

من به اندازه کافی ،م برای آبی نیست.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

و ما نمی‌تو،م براقیت شفاف وسط لب پایین را فراموش کنیم.

آه خدای من! در آن زمان مد بود، اما اکنون متوجه شدم که بسیار وحشتناک به نظر می رسید. امیدوارم هرگز به س، خود برگردد، اما اگر اینطور شد، ممکن است آن را فقط برای ضربه زدن امتحان کنم…

می د،د که من از گفتن “هرگز” متنفرم، زیرا شما هرگز (ها، ها!) نمی د،د. شما هرگز نمی د،د چه زم، یک اسکناس 100 دلاری را در پارکینگ یک فروشگاه مواد غذایی پیدا خواهید کرد، همانطور که هرگز نمی د،د در هفته آینده، ماه آینده یا سال آینده در چه شرایطی خواهید بود، اما اگر قرار باشد رنگ رژ لب را انتخاب کنم. که فکر نمی کنم دیگر هرگز نباید آن را بپوشم… باید با رنگ آبی بروم.

رژلب مک کرومات شوک ارزش
(من حتی یادم نمی آید اسم این رنگ آبی چیست، اما فکر کنم از MAC است؟)

در مورد شما چطور؟ آیا رنگ رژ لب “دیگر هرگز” دارید؟ آیا قهوه ای تیره مربوط به دهه 90 است؟ صورتی باربی روشن؟ یک بژ مات پاستلی؟ لطفا بگو