راهنمای انتخاب بهترین روش کاشت ناخن

گفتنی است که صورت مستطیلی جز دسته صورت های کشیده به حساب می آیند. برای افرادی که صورت گردی دارند فریم های کشیده، فریم های مستطیلی و باریک، فریم های نیم دایره یا D شکل، فریم های زاویه دار و تیز و همچنین عینک های کائوچوئی بزرگ و ضخیم گزینه های بسیار مناسبی هستند. گردنبندهای چند لایه بلند، گردنبندهای دارای مهره و نگین هایی که وقتی روی گردن قرار می گیرد تشکیل V می دهد و همچنین گوشواره های بلند و آویز گزینه های بسیار مناسبی برای این افراد هستند. به عبارت دیگر یقه هایی همچون یقه گرد بلند، یقه هفت و در مجموعه یقه های باز، پیراهن های چپ و راستی نیز باعث کشیده به نظر رسیدن صورت شما می گردد. در پایان روی تیغه بینی و نرسیده به سوراخ بینی نیز دو خط باریک ایجاد کنید. اغلب تیپهای ناخن باعث ایجاد دو رنگی روی سطح ناخن میشوند؛ از این رو با استفاده از پودر هلویی این دو رنگی روی صدف ناخن از بین می رود و ناخنهایی صاف و یکدست به وجود میآید.

اگر موهایتان را شینیون می کنید حتما مدل شینیون شل به سمت پایین را انتخاب کنید زیرا شینیون بزرگ و گرد موجب گرد و پر به نظر رسیدن صورت می شود. برای انجام این کار، تیپهای ناخن را متناسب با سلیقه مشتری انتخاب میکنند و روی ناخنها قرار میدهند. سپس ناخن مشتری را به مواد ضد قارچ آغشته میکنند و ناخن مصنوعی را روی ناخنهای طبیعی فرد قرار میدهند که قالب به ناخن بچسبد. در این روش پس از زدن ضد قارچ روی ناخن، پودر روی ناخنها قرار میگیرد. پس از قرارگیری تیپ ناخن، مواد کاشت روی ناخنها قرار میگیرد. در این روش پودر هلویی با مایع مخصوصی ترکیب میشود و روی ناخنها قرار میگیرد. مواد استفاده شده در این روش بسیار محکم و البته بدمزه هستند؛ به همین دلیل باعث میشود افرادی که ناخنهای خود را میجوند، از این کار صرفنظر کنند. اما بهترین روش کدام است؟ این روش ترکیبی از کاشت پودری و ژلهای است. در این روش مواد زیادی به کار میرود و ماندگاری آن بسیار کم است. این نوع کاشت نسبت به دیگر روشها بادوامتر، زیباتر و محکمتر است. در مقابل لباس هایی با یقه های کشیده و بلند برای این افراد بسیار مناسب است.

اغلب روش قالبی بهعنوان بیکیفیتترین روش کاشت محسوب میشود و بهتر است از این روش استفاده نکنید. ازآنجاییکه این روش نیاز به زمان بالایی دارد، بهعنوان بهترین روش کاشت ناخن برای افراد با حوصله به شمار میرود؛ زیرا در هر بار ترمیم ناخنها، تقریبا به یک ساعت الی دو ساعت زمان نیاز است. در میان روشهای مختلفی که برای زیباسازی ناخنها وجود دارد، کاشت ناخن پودری بهعنوان روشی مناسب بهحساب میآید. آیا کاشت ناخن برای همه مناسب است؟ علاوه بر آن شناخت فرم صورت مثل صورت گرد یا کشیده و غیره، شما را برای خرید لباس و اکسسوری مناسب تان نیز یاری می کند. در شناخت فرم صورت می توانید مواردی همچون طول، عرض، انحنا و زاویه صورت خود را معیار قرار دهید و با توجه به آنها فرم چهره تان را تشخیص دهید. بلندر اسفنجی: برای محو کردن هایلایت، کانتور و کانسیلر بلندرهای اسفنجی کاراکتر، بلندر لتی و سفیر اکسسوریز می توانند گزینه های بسیار مناسبی باشند که در فروشگاه سفیر می توانید آنها را پیدا کنید.

برای این منظور می توانید از پودر فیکس کننده بی رنگ آرت دکو، پودر فیکس کننده کوزارت، پودر تثبیت کننده آرایش سوفله اکلت ایو سن لوران و پودر فیکس مای اسکین پرفکتور اسنس بهره ببرید. تثبیت کننده: پس از اتمام میکاپ ناگزیر به استفاده از تثبیت کننده هستید. بهترین روش کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخنهای خود دارند، کاشت ژلهای است. سپس با توجه به ویژگیهای هر یک از روشهای مطرح شده در این مقاله شما باید بهترین روش کاشت ناخن را برای خودتان انتخاب کنید و از دیدن دستهای خود لذت ببرید. برای کشیده به نظر رسیدن صورت های گرد باید طوری میکاپ کنید که طول صورت بیشتر به نظر برسد. البته هزینه انجام آن نیز نسبت به سایر روشها بیشتر است. بنابراین کوتاه کردن بیشتر موها باعث می شود که صورت شما گردتر به نظر برسد، مگر آنکه موها کاملا کوتاه باشد که در اینصورت به جذابیت صورت های گرد نیز کمک می کند. مدل مو: اگر جز افرادی هستید که صورت گردی دارند باید توجه داشته باشید که مدل موهای شما نقش مهمی در گردتر یا کشیده به نظر رسیدن صورت شما دارند.

این روش به سوهانکشی بسیار دقیق و کاملی نیاز دارد که نتیجه کار مطابق با خواسته مشتری شود. دلیل این مسئله می تواند عدم دقت لازم در انجام آرایش یا عدم اطلاع دقیق شما از برخی تکنیک های آرایش صورت باشد. برای آرایش صورت خود می توانید از ست براش سمیرا الفت، براش های تکی یاشیل و براش های لتی استفاده کنید. از این رو از زدن رژگونه یا برنزر بر روی برجستگی گونه ها یا سیب گونه (APPLE CHEEK) خودداری کنید. بر این اساس رنگ کرم پودر باید یک تا دو درجه تیره تر از پوست شما باشد. این روش شباهت زیادی به کاشت پودری دارد و این دو نوع کاشت تنها در مواد اولیه با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال برای افرادی که در مناطقی با آبوهوای خشک زندگی میکنند، کاشت ناخن پودری روش مناسبی است. در نهایت ناخن کارها با استفاده از دستگاه یو وی مواد روی ناخن را خشک میکنند. البته ممکن است برخی از افراد به مواد به کار رفته در این روش حساسیت داشته باشند؛ این حساسیت باعث بروز اگزما روی دست میشود. همانطور که اشاره کردیم در این روش سطح ناخن را با پودر هلویی رنگ میپوشانند، این پودر سبب میشود که ناخنهای فرد بسیار زیبا شوند.

نکته ای که افراد دارای صورت گرد باید به آن توجه داشته باشند این است که از استفاده از سایه های پر رنگ، رنگارنگ و طرح دار و به طور کلی آرایش غلیظ سایت beautyreview خودداری کنند. این افراد باید آرایش صورت گرد را انجام دهند. کرم پودر: برای آرایش صورت های گرد اولین گام پس از استفاده از پرایمر، انتخاب کرم پودر است. پیش از آغاز آرایش صورت نخست باید فرم صورت خود را بشناسید تا با توجه به آن بتوانید با پوشاندن نواقص و عیوب صورت، آرایش متعادلی داشته باشید و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. با استفاده از کرم پودر می توانید عیوب و ایرادات پوستی خود را بپوشانید و فرم صورتتان را اصلاح کنید. پیشنهاد میدهیم پیش از کاشت ناخن شرایط زندگی و شغلی خود را بسنجید و بهترین روش را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. پیشنهاد میدهیم در ادامه با ما همراه باشید که روش مناسب را برای کاشت ناخن متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. کانتور: در آرایش صورت گرد برای کانتور کردن می توانید از پالت کانتور و هایلایت برند بای تری، پالت کانتور و هایلایت پوپا استفاده کنید. حال که به اختصار در مورد انواع فرم های صورت توضیح دادیم، اگر جزو دسته اول هستید می توانید آرایش صورت گرد داشته باشید و بر اساس آن لوازم آرایشی صحیح را انتخاب کنید تا میکاپ مناسبی داشته باشید.

برای کاشت ناخن باید به عوامل مختلفی نظیر آبوهوا، وضعیت جسمانی، شغل و کارهای روزمره فرد توجه کرد. همچنین در این نوع کاشت روی ناخنها سوهان کشیده نمیشود؛ به همین دلیل بهسرعت هوا زیر ناخنها میرود و ناخنهای فرد قارچ میزند. در پایان امیدواریم که این ترفندها بتوانند به شما کمک کنند تا از زیبایی خود لذت بیشتری ببرید. کوتاه ترین حالت مو برای افرادی که صورت گرد دارند تا زیر چانه است. اگر موهای فر و مجعدی دارید باید آن را بلند کنید و از کوتاه کردن موها تا قسمت های شانه خودداری کنید. همچنین می توانید قسمت میانی بالای لب را نیز هایلایت کنید. در نهایت باید گفت که فرق وسط یا کج در مدل موی شما، صورت شما را کشیده تر نشان می دهد. بر این اساس باید گفت که ابروهای زاویه دار و کمانی به سمت بالا طول صورت را افزایش می دهند. همچنین روش میکس بهعنوان بهترین روش کاشت ناخن به شمار میرود. همچنین برای افرادی که آلرژیهای تنفسی و آسم دارند، کاشت ژلهای بهعنوان روشی مناسب پیشنهاد میشود. اغلب این روش به افرادی توصیه میشود که کمترین تماس را با آب دارند و در طول روز از دستان خود زیاد استفاده نمیکنند؛ بنابراین کاشت ناخن قالبی، بهترین روش کاشت ناخن برای خانمهای خانهدار و افرادی که ناخنهای نامتوازن و بیماریهای عفونی و قارچی دارند، محسوب نمیشود.

در واقع هر یک از روشهای کاشت ناخن برای شرایط خاصی از ناخن مناسب است. به طور کلی پیش از انتخاب نوع کاشت باید معایب و مزایای هر یک را بشناسید. همچنین کندهشدن ناخن طبیعی، جمعشدن عفونت زیر ناخن، بروز قارچ به دلیل هواگیری در ناخن و غیره از دیگر معایب روشهای مختلف کاشت به شمار میروند؛ بنابراین انتخاب بهترین روش کاشت ناخن کمی دشوار است. طبق بررسیهای انجام شده در بین ناخن کارها و خانمهایی که به کاشت ناخن علاقه دارند، کاشت ناخن میکس بهعنوان مناسبترین روش شناخته میشود. از این رو به افرادی که زمان کافی برای این کار ندارند، پیشنهاد میشود روش دیگری را برای زیباسازی ناخنهای خود انتخاب کنند. به همین جهت انتخاب بهترین روش کاشت ناخن همواره ناخنکار و متقاضی را دچار چالش میکند. به همین جهت این روش برای همه مناسب نیست. در نهایت امکان دارد، هر نوع کاشتی برای هر فردی مناسب نباشد. در این مقاله به بررسی هریک از روشهای کاشت ناخن پرداختیم و با توجه به ویژگیهای هر یک و شرایط مشتری بهترین روش کاشت ناخن را معرفی کردیم.

این بدین معناست که عرض صورت این افراد از قسمت پیشانی به سمت چانه به تدریج کم می شود و قسمت چانه دارای زاویه است. این عمل باعث گردی و پری صورت شما می گردد. همچنین اگر صورت گردی دارید سعی کنید همیشه حجم موهای خود را کم کنید. از قسمت استخوان زیر گونه به طور عمودی خطی به سمت فک بکشید و همچنین قسمت های فک را به سمت بیرون کانتور کنید. در واقع در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی انواع کاشت ناخن بپردازیم و معایب و مزایای هریک از روشها را بیان کنیم. اکنونکه به معرفی برخی از روشهای کاشت معروف پرداختیم، بهتر است با بهترین روش نیز آشنا شوید. کاشت هلویی بهترین روش کاشت ناخن برای افرادی است که صدف ناخن کوتاهی دارند. حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از اتمام آرایش به این نتیجه رسیده اید که ظاهر شما آنگونه که می خواستید تغییر نکرده است.

کانتورینگ: اگر فرم صورت شما گرد است و تمایل دارید که آرایش صورت گرد شما به شکلی باشد که صورتتان کشیده و استخوانی به نظر برسد، نقش هایلایت و کانتور را نباید نادیده بگیرید. در این مقاله قصد داریم که به ارائه نکاتی در مورد نحوه آرایش صورت گرد بپردازیم و مواردی را ذکر کنیم که در هنگام میکاپ این نوع از فرم صورت باید بدان توجه داشته باشید. افرادی که دارای صورت های گرد هستند و میخواهند آرایش صورت گرد داشته باشند، بهتر است از پوشیدن لباس هایی با یقه های خطی همانند یقه قایقی؛ یقه های بسته همانند یقه اسکی و یقه های پهن بزرگ خودداری کنند. فرم مربعی: این فرم صورت همانند فرم گرد دارای طول و عرض برابر است با این تفاوت که هیچ قوسی در قسمت فک و چانه وجود ندارد. بر این اساس این افراد بهتر است که زیورآلاتی را انتخاب کنند که باعث کشیده به نظر رسیدن فرم صورتشان شود. زیورآلات: با توجه به آنکه صورت های گرد دارای طول و عرض برابری هستند، برای انتخاب زیورآلات نیز باید به این مسئله توجه نمود. فرم صورت گرد: افرادی که دارای صورت پر و گرد هستند، طول و عرض صورتشان با یکدیگر برابر است.

برای این منظور در ابتدا باید توسط کانتور صورت پودری، استیکی یا کرمی در قسمت استخوان زیر گونه خطی با زاویه ای به سمت گوشه صورت و استخوان زیر چشم بکشید و محل رویش مو در کناره پیشانی و شقیقه ها را نیز کانتور کنید. فرم صورت مستطیلی: در این فرم صورت، طول صورت از عرض آن بیشتر است، قسمت فک گوشه دارد و پهنای پیشانی نیز با چانه برابر است. لازم به ذکر است که فرم صورت های قلبی و الماسی نیز تقریبا در همین دسته قرار می گیرند و تفاوت آنها با فرم صورت مثلثی در پهنای قسمت گونه ها است. روشهای مختلفی برای کاشت ناخن و زیباسازی بیشتر آنها وجود دارد. سوالات بسیاری از این قبیل وجود دارند که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد. در مقابل استفاده از رنگ های خنثی و سرد به این افراد توصیه می شود. برنزه کننده صورت: پس از کانتور کردن قسمت هایی از صورت، برای داشتن آرایشی کاملا طبیعی می توانید از پودرهای برنزه بر روی قسمت های کانتور شده استفاده کنید.