دکوراسیون داخلی حیاط و ساختمان ویلا

در این سبک فقط از وسایل اصلی و ضروری استفاده می شود. استفاده از این نوع سبک و طراحی در ساخت خانه های کوچک بسیار رایج می باشد.. گلدان های کوچک و بزرگ حاوی گل های آپارتمانی زیبا را با سلیقه خودتان در جای جای ویلا از اتاق ها گرفته تا پذیرایی و تراس قرار دهید. قالب ستون ها به دو صورت فلزی یا چوبی و یا فایبرگلاس کار گذاشته می شود و توسط کارگران بتن ساز در محل طبق دستور مهندس ناظر شروع به بتن ریزی می کنیم، فقط برای جلوگیری از جدا شدن دانه ها موقع بتن ریزی بهتر است ارتفاع بتن ریزی از 1 متر بیشتر نشود که در این صورت یک طرف قالب تا 1 متر مانده به کف فونداسیون باز شده و بتن ریزی از آنجا شروع شده و پس از ویبره زدن و یا ضربه توسط چک کش در گوشه های قالب بتن ریزی تا بالاترین مرحله پیش می رود، پس از حداقل 48 ساعت از زمان بتن ریزی آخرین ستون شروع به باز کردن قالب ستون ها می کنیم فقط قبل و بعد از بتن ریزی، قالب ها باید توسط روغن سوخته با یک دستمال چرب شود که قالب ها پس از بتن ریزی هم سطح صافی را به دست آورد و هم اینکه از چسبیدن قالب به بتن جلوگیری کند.

به همین دلیل امروزه، طراحی دکوراسیون تنها توسط مجموعه های برتر انجام می گیرد. در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به صورت کامل از متریال MDF استفاده شده است . تمام عناصر دکوراسیون نظیر مبلمان، میز، اکسسوری برای تزیین دیوارها، لوستر، تابلوها و سایر موارد، همه از بهترین و همچنین گران قیمت مواد اولیه و مصالح دکوراسیون استفاده می شود. به همین دلیل در طراحی تخصصی ویلا برای مناطق گرم و خشک از سقف های دوبل یا سقف های تک با پوشش سفید یا تراس گاردن و یا استخر بر روی سقف استفاده می کنیم. در خانه های دوبلکس مدرن، از پلکان مردن استفاده می شود که بیش تر کاربردی است، اما زیبایی خاص خود را دارد.

از زمان گذشته تا بحال از سبک کلاسیک بسیار استفاده شده است . این مصالح باید ظرفیت حرارتی کمی داشته باشد تا حرارت کمتری را جذب طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن کنند. اگر میخواهید زیباترین طراحی را برای ویلا انجام دهید و مشتریان بیشتری را برای ساختمانها جذب کنید، نکات مهمی وجود دارد که باید به آن بپردازید. در نظر گرفتن فضای کافی برای چیدمان مبلمان و تخت، طراحی فضای مناسب برای نصب سیستم های روشنایی، آباژور یا لامپ های مخفی و حتی مکان مناسب برای یک حمام اختصاصی در داخل اتاق خواب، جزو مهمترین نکات یک طراحی مدرن است. سقف این ویلاها بلندتر است و زمانی که مبلمان و اسباب و اثاثیه را داخل آن میچینید، شلوغی و ازدحامی را مشاهده نمیکنید. درا ین نوع طراحی اندازه پنجره ها برای ورود نور به داخل ویلا، بزرگ در نظر گرفته می شود و ترجیحا از رنگ های روشن ( رنگ های آبی ) برای طراحی داخلی ویلا استفاده شود. ویلاهای دوبلکس در برابر ویلاهای یک طبقه نمایی زیباتر دارند و با استفاده … ما با ایجاد یک خلأ با سقف بلند و پنجره هایی با قاب های بزرگ ، نور و منظره ای عالی به طبقه همکف و طبقه اول داریم.

دراین طراحی ویلای زیبا می توانید دو واحد را در یک خانه پیدا کنید. از این رو میشود این خانه ویلایی زیبا را بنوعی خانه باغ نیز محسوب کرد. در مورد خانه های ویلایی طراحی داخلی و خارجی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که اگر کلمه ی ویلا را در وب گاه های اینترنتی جست و جو کنید با تصاویری از ویلا هایی رو به رو خواهید شد که دارای متنوع ترین و در عین حال زیبا ترین طراحی های داخلی و خارجی هستند. چه بسیار تجهیزات و وسایل و دکوراسیون منزل که در عین سادگی به دلیل کیفیت مواد اولیه بسیار گران قیمت هستند . طراحی ویلای مدرن مزیت های زیادی را به همراه دارد که باعث شد در مدت کمی به یکی از محبوبترین سبکها تبدیل شود. این ویلای کوچک با ظاهر پناهگاههای A شکل کلاسیک، بر فراز تپهای ساکت و خلوت و به دور از شلوغیهای شهر ساخته شده است. این ویلا که به اسم خانه حلزونی نیز معروف است در نزدیکی شیراز و داخل یک محوطه باغ مانند قرار گرفته است.

با ترفند هایی می توان فضای داخل حیاط را بزرگ تر نمایش داد. در مطالب بالا نکات بسیار مفیدی در زمینه طراحی نمای داخلی ویلای ساده و بزرگ دیده شدن داخل ساختمان ویلا توضیح داده شد. در طراحی نمای داخلی ویلای ساده موارد زیادی را می توان در نظر گرفت که همه آن ها دست به دست می دهند تا فضای ویلای ساده، زیبا و بزرگ به نظر برسد. دیوار های بلند باعث می شوند حیاط کوچکتر به نظر برسد پس تا حد امکان از برای حیاط ویلای ساده دیوار های کوتاه تر در نظر بگیرید. اولین چیزی که در حیاط ویلای ساده به چشم می خورد سنگ فرش ها و مسیرها هستند. برای رسیدن به هدفتان، اولین گام، خرید ویلا با اندازه و ویژگیهای مناسب است. برای ساخت ویلا، اولین و مهمترین اصل ترسیم یک نقشه مناسب برای ویلا شما است. از رنگهایی استفاده کنید که آرامشبخش بوده و احساس خوشایندی را در شما به وجود میآورد. استفاده از گل های طبیعی ، یک ایده دیگر است .

نور طبیعی، یک معیار کیفی مهم برای یک ویلا است.بازشوهای بزرگ و کوچک برای دعوت نور به داخل، تفاوت قابل توجهی در ویلا به وجود میآورند، همچنین جهت تابش نور از جهات چهارگانه شمال، جنوب، شرق و غرب نیز بسیار حائز اهمیت است. معماری به سبک مینیمالیسم یا معماری به سبک باستانی و کلاسیک باهم تفاوت دارند. برای طراحی ویلا به سبک مدرن طراح های مختلفی وجو دارد .در طراحی سبک مدرن تمامی چیدمان ها و عناصر طبق پلان به کار میروند و باید باهم همخوانی داشته باشند . فضای ذخیرهسازی میتواند کمد لباس باشد یا طبقهها و کابینتها برای نگهداری لوازم آشپزخانه؛ پروندهها، کتابها و غیره. سبک مبلمان هم باید با سبک سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند اکسسوری، طرح دیوارها، کف و غیره هماهنگ باشد. به عنوان مثال فضا هایی مانند لاندری ، آشپزخانه کثیف ، انبار داخلی و حارجی و همچنین تاسیسات و غیره از جمله فضا های خدماتی هستند که میتوانند در هر چه بهتر و کارآمد تر شدن طراحی ویلا به ما کمک کند. افزودن وسایل مدرن مانند تلویزیون دیواری و شومینه برقی، می تواند نقطه قوت چنین محیطی باشد. چنین ویلاهایی که حد وسط ویلای دوبلکس و فلت قرار گرفتهاند به نسبت نوع فلت، گرانتر و از ویلاهای دوبلکس ارزانتر به فروش میرسند.

توجه کردن به هارمونی رنگ و بهره گرفتن از وسایل دکوری که با یکدیگر تناسب داشته باشند به سادگی حس زیبایی را در فضا حاکم می کند. متداولترین ایدههای طراحی ساختمان ویلا برای ویلا جنگلی در شمال، پنجرههایی هستند که از جنس چوب ساخته شدهاند و طرحهای خلاقانهتری دارند. طرحهای مختلف پنجره وجود دارد که همیشه تکمیلکننده نمای بیرونی یک ساختمان است. الگوها و بافتها در ویلا، نمای داخلی و معماری بیرونی را زیباتر و منحصر به فرد نشان میدهد. همه نشان دهنده نمای داخلی شیک ویلای ساده است. اما در نمای داخلی ویلای ساده از المان های ساده استفاده می شود .

و وسایلی مانند چرم، حصیر، پشم یا پوست حیوانات برای دیزاین و دکور ویلا ها با این سبک، به کار برده می شوند. طراح داخلی در طراحی اولیه می تواند پروژه هایی را که شامل تنظیم طرح اولیه فضاهای درون یک ساختمان و همچنین پروژه هایی باشد که نیاز به درک مسائل فنی مانند موقعیت پنجره، درب، آکوستیک و روشنایی را دارند. این طرح ها ممکن است به صورت متمرکز یا جزیره ای در پشت بام ایجاد شده و از سبک های مختلف گل و گیاهان در آن ها استفاده کرد. در این سبک به این نکته توجه می شود که ابزار استفاده شده در طرح به زیبایی حجم اضافه نمایند و اشکال هندسی به گونه ای به کار می رود که فضایی متفاوت ایجاد می کند. اگر به دنبال ایجاد فضایی شیک و دلپسند هستید ما به شما استفاده از سبک تلفیقی را پیشنهاد میدهیم . پس از این مرحله مهندس عمران کار اجرا و ساخت ویلا را شروع میکند. کلاسیک، سبکی که از معماری روم و یونان شروع شده است و در سالهای اخیر، خصوصا در کشور ما به محبوبیت فراوانی رسیده است. این چوب به لحاظ مقاومت خوبی که در برابر رطوبت دارد در دکوراسیون داخلی ویلا در مناطق شمالی کشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در طراحی برای ویلاهای مدرن و لاکچری در شمال باید پنجره های شیشهای با قابهای آلومینیومی و باریک استفاده شود. بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا تلاش بر استفاده حداکثری از فضای سبز بیرون باشد. یکی دیگر از نکاتی که در اصول طراحی ویلا اهمیت دارد، طراحی اتاق خواب است. بهتر است اتاق خواب دارای بالکن یا تراس باشد. نورهای مخفی در دیواره بیرونی ویلا، چراغهای دیواری که در قسمتهای مختلف حیاط محوطه و نمای بیرونی نصب میشود، نورافکنهای کوچک و بزرگ یا چراغهای کم نور رنگی که در بالکن و تراس نصب میشوند، همگی جزء اصول طراحی ویلا مدرن در شمال هستند.

اگر کارفرما توان انجام هریک از بخشهای طراحی و اجرا را با هزینه کمتر داشته باشد، این شرکت انجام آنرا به کارفرما سپرده و به صورت پکیج، نظارت میتواند به کارفرما خدمات ارائه دهد. ویلاهایی که بهترین و زیباترین نورپردازی را دارند، ظاهری سبک و شفاف را ارائه دادهاند. به این مفهوم که برخی از انواع ویلاها از سبک کلاسیک پیروی میکنند، اما از نمای شیشهای و نمای فلزی و استیل بهرهمند هستند و برخی دیگر از ویلاها ساختار مدرن دارند، اما از مصالح بتنی مقاوم و با ساختار خلاقانه برای ساخت آنها استفاده شده است. از طرفی هم لازم است به نگهداری گلها و میزان نوری که در فضا نیاز دارند، توجه کرد.