دوره رایگان آموزش پرایس اکشن و سیستم ترید زند تریدرز-آکادمی حسینی فایننس

سلام بر شما دوست و همراه سهامیرف ببینید معامله بر اساس پرایس اکشن در واقع استفاده از نمودار قیمت بدون اندیکاتور و دیگر ابزارهای کمکی نظیر مووینگ اوریج ها می باشد. نمودار قیمت همه باورها و عملکردهای معامله گران را نشان می دهد. در واقع همه وقایع و اخبارهای سیاسی اقتصادی در نمودار قیمت خود را نشان می دهد. شهریه دوره آموزش پرایس اکشن از طریق فرم ثبت نام در پایین همین صفحه قابل استعلام است . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام در دوره های اموزشی از طریق این فرم اقدام نمایید.

کارگاه ۲۱ – تمرین جامع همه مراحل ترید ستاپ T

در پرایس اکشن الگوها و نمودارهای مختلفی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید اقدام به پیدا کردن خطوط، نقاط و سطوح حمایت و مقاومت کرده و معاملات پرسودتر و به مراتب بهتری را انجام دهید. از جمله ویژگی‌های تکنیک پرایس اکشن می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. یعنی شما برای تحلیل‌های تکنیکال خود تنها به یک نمودار کندل استیک نیاز دارید که سایت‌های مختلفی از جمله تریدینگ ویو و سایت‌های فارسی زبان (برای معامله در بورس ایران) آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر بخواهیم تعریفی ساده از پرایس اکشن ارائه کنیم، باید آن را یک شیوه تحلیل دانست که در آن داده‌های قیمت معیار اصلی برای تحلیل است. معامله‌گر با استفاده از این حرکات قیمتی می‌تواند روند و نقاط ورود و خروج خود در معامله را تشخیص دهد.

هیچ دو معامله‌گری یک پرایس اکشن را دقیقاً به یک روش تفسیر نمی‌کنند. زیرا هرکدام از آن‌ها تفسیر خاص خود، قوانین تعریف‌شده و برداشت‌های مختلف رفتاری از آن را دارند. ابزارها و الگوهای مشاهده شده توسط معامله‌گر می‌تواند نوارهای ساده قیمت، نوارهای قیمت، شکست‌های مقاومتی، خطوط روند یا ترکیبات پیچیده شامل نمودارهای شمعی، نوسانات، کانال‌ها و غیره باشند.

که میتوانید یک درآمد ثابت و پایدار را برای خودتان داشته باشید. خیر ، برای استفاده از ربات های معامله گر هیچگونه نیازی به تخصص و تجربه نمیباشد و عموم افراد میتوانند از این ربات ها استفاده نمایند . سهامیر در سال 1372 بواسطه جمعی از سرمایه گذاران و تحلیلگران داخلی و خارجی تاسیس شد. روش هایی که در آن ها از اندیکاتور استفاده می شود، از نوعی عدم قطعیت برخوردار هستند اما در پرایس اکشن از هیچ اندیکاتوری استفاده نمی شود.

یکی دیگه از سایت هایی که می تونین با استفاده از اون به بررسی تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال بپردازین، سایت CoinMarketCal هست. این سایت اطلاعات شما رو از بازار ارزهای دیجیتال به روز نگه می داره و با استفاده از این سایت می تونین به روز ترین اطلاعات رو در مورد ارزهای دیجیتال به دست بیارین. یکی دیگه از سایت هایی که می تونین با استفاده از اطلاعات موجود در این سایت، بتونین تحلیل تکنیکال انجام بدین، سایت CryptoPanic هست. همچنین این سایت رو میشه یکی از بهترین منابع محتواهای ارزشمند بازار ارزهای دیجیتال دونست که می تونین با استفاده از این اطلاعات تحلیل تکنیکال و حتی تحلیل فاندامنتال خودتون رو انجام بدین.

دسترسی سریع

و در نتیجه بتواند تحلیل های خود را سریعتر جمع بندی نموده، و در کوتاه ترین مدت؛ بدون آنکه قسمتی از حرکت را از دست بدهد وارد آموزش سرمایه گذاری در بورس سید محمد حسینی معامله شود. در این مقاله به مفهوم پرایس اکشن یا رفتار قیمت پرداختیم و با برخی الگوهای شمعی که در نمودارها پدیدار می‌شوند و در معامله با پرایس اکشن استفاده می‌شوند آشنا شدیم. همانطور که گفتم تعداد این الگوها بسیار زیاد است و پیشنهاد مي‌کنم باقی مقالات وبسایت دنیای ترید را برای آشنایی با باقی این الگوها مطالعه کنید. همچنین می‌توانید در دوره‌های آموزشی دنیای ترید شرکت کنید، دوره‌هایی که شامل آموزش پرایس اکشن و بهترین استفاده از پرایس اکشن در معاملات فارکس می‌شوند. البته وقتی می‌گوییم ساده منظور این نیست که هیچکاری نباید کرد و بسیار پیش‌پا افتاده است، بلکه منظور کمتر بودن تعداد ابزارها و متغیرهای تصمیم‌گیری است.

به عبارت دیگه شما می تونین به دونستن روند بازار، تحلیل تکنیکال خودتون رو انجام بدین و بتونین بهرین نقاط خرید و فروش ارو پیدا کنین. در پاسخ به سوال تحلیل بنیادی چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که تحلیل بنیادی یا Fundamental Analysis در بازارهای مالی به روشی گفته گفته میشه که میشه با استفاده از اون ارزش واقعی یه دارایی رو مشخص کرد. همچنین یه تحلیلگر بنیادی از همه ابزارهایی که برای رسیدن به این هدف یعنی پی بردن به ارزش واقعی یه دارایی استفاده می کنه.

  • تجمیع به رنج یا درجا زدن قیمت برای جمع‌آوری سفارشات گفته می‌شود که بعد از درجا زدن قیمت، حرکت به صورت صعودی شروع می‌شود، در این حالت حتما باید روند قبلی قیمت به صورت نزولی بوده باشد.
  • در اوایل صحبت‌هایم گفتم ما به‌عنوان یک نوسان گیر به دنبال سود گیری نوسانی هستیم که در آن‌ها ریسک زیاد است .
  • در نتیجه برای اینکه بتوان براساس پرایس اکشن، به شکل درست معامله کرد، نیاز به آموزش پرایس اکشن به شکل جامع است.

البته چارت خوانی و تحلیل گذشته قیمت آنقدرها هم کار آسانی نیست. برخلاف تصور خیلی از معامله گران که فکر می کنند با کشیدن دو خط حمایت و مقاومت ، همه چیز را میدانند. معامله گران حرفه ای ، سوالی که مطرح می کنند این نیست که “چه اتفاقی درحال رخ دادن است”. از این هم فراتر میروند ، سوالی اصلیشان همیشه اینست که “چرا این اتفاق در حال رخ دادن است!

۷. استراتژی شکست

روی هر کدام از درس ها کلیک کنید به صفحه همان درس هدایت خواهید شد. در صفحه باز شده آموزش کامل آن درس و ویدئوی ال بروکس دوبله و هم موارد تکمیلی دیگر که به آموزش شما کمک خواهد کرد قرار داده شده است. بعد از طی این دوره می توانید سایر دوره های آموزش پرایس اکسن ما را نیز مشاهده کرده و در پرایس اکشن حرفه ای شوید. یکی از اصول تحلیل تکنیکال که باید بهش توجه داشته باشین، به اهمیت قیمت مربوط میشه.

پس‌ازآن، بازار تصمیم می‌گیرد که کدام آهنربا را آزمایش کند و حرکت می‌تواند بالا یا پایین باشد. گاهی اوقات می‌شنوید که معامله گران از برخی حرکت‌ها به‌عنوان نویز یاد می‌کنند، گویی رفتار بازار تصادفی است. چیزی که آن‌ها فکر آن را نمی‌کنند این است که بازار توسط صدها رایانه کنترل می‌شود که هرگز آرام نمی‌گیرند. آن‌ها دائماً اعداد را خرد می‌کنند و معاملات را انجام می‌دهند.

دوره رایگان آموزش پرایس اکشن و سیستم ترید زند تریدرز-آکادمی حسینی فایننس