دستگیره Caboodle! | Wander Beauty Sunkissed Getaway Palette | کیتی کاپ کیک

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

لطفاً ،ی می تواند در مورد تاثیر Caboodles برای ما توضیح دهد؟ خوب، حداقل نگه داشتن Caboodles روی من، ها ها ها!

من شب قبل یا صبح مهم، که اتفاقاً از ساعت 10:30 شروع شد، طول، و سخت بحث کردم. نکته جانبی، اگر باید یک مهم، دو ساعته برای یک کودک برنامه ریزی کنید، و آنها به شما امکان انتخاب بین یک روز صبح یا بعد از ظهر را می دهند، صبح راهی برای رفتن به IMHO است. من ترجیح می‌دهم کانر را به مهم،‌های صبحگاهی ببرم، زیرا به این ترتیب، ما هنوز بقیه روز را برای انجام کارهای دیگر داریم، و اگر او هنوز بعد از مهم، گرسنه است، می‌تو،م مستقیماً به ناهار برویم.

این کابودل تولد کانر است و پر از جواهرات و آرایش است. 🙂

کجا بودم؟ اوه، فراستینگ نمی‌دانستم چه زم، باید فراست کنم، زیرا فراستینگ خامه‌ای بود که از ابتدا درست کردم، و حاوی خامه و کره بود، بنابراین مطمئن نبودم که بتوانم آنها را یک شبه کنار بگذارم.

من یک سری ضرب الاجل در روز جمعه دارم، بنابراین باید به آن برگردم. با این حال، قبل از اینکه به بیرون بروم، اینها کیک‌هایی هستند که برای جشن تولد کانر با تم گربه در انجمن Marin Humane درست کردم.

من سایه های مایل به قهوه ای، برنزی و هلویی می پوشم پالت چشم و صورت Sunkissed Getaway توسط Wander Beauty. دارای یک سری سایه چشم و پودر گونه برای ظاهری برنزی خنک. اگر از آن دسته افرادی هستید که سایه هایی را دوست دارید که شما را سخت کار نکند، ممکن است آن را دوست داشته باشید.

لطفا به لاینر قهوه ای شکلاتی روی خطوط آبی من توجه داشته باشید که خط ژل Cave توسط Hourgl، است. خوشگله، آره؟ من غنای رنگدانه را دوست دارم و اینکه چقدر قرمز نیست. تمام روز نیز روشن می ماند. من فکر می کنم یک پایه جدید پیدا کردم!

من می دانم که از نظر فنی فقط یک جعبه پ،تیکی زیبا برای نگهداری لوازم آرایش و دووهای متفرقه است، اما بنا به دلایلی هر زمان که یکی در اطراف است، یک چنگال عاطفی قوی احساس می کنم. شاید به این دلیل است که Caboodle من بخش بزرگی از سال های شکل گیری من بود.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/face-of-the-day-fotd/the-caboodle-grip-wander-beauty-sunkissed-getaway-palette-kitty-cupcakes/

چهارشنبه بر شما مبارک و امیدوارم بقیه هفته با شما مهربانانه رفتار کنند.

آه، آرایش امروز مقداری را گذاشتم زیرا یک جلسه ویدیویی برای ارائه یک عرشه بازاریابی بزرگ داشتم (آره، نوشتم!)، و به نظر می‌رسد هیچ چیز مثل کمی رنگ صورت اعصابم را آرام نمی‌کند.

فقط مقداری کیک کوچک FYI برای شما از یک نانوای حرفه ای!

من از دوستم آلیسون از دوران نانوایی‌ام پرسیدم که چه کار کنم، و او پیشنهاد کرد که شب قبل آنها را فراست کرده، داخل یخچال بگذاریم و صبح اول وقت بیرون بیاوریم تا قبل از سرو به دمای اتاق برسند. کاری که من در نهایت انجام دادم

دخترها مدام می پرسیدند که گربه ها خوراکی هستند، LOL! (به هر حال، آنها کاملاً بودند.)