دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

به طور مثال از دریچه های کنافی برای قسمت های لوله کشی شده استفاده می شود که برای بخش های الکتریکی و محل نصب آنتن مناسب هستند. برای دریچه های فاضلاب استفاده از دریچه های چدنی و آهنی گزینه مناسبی هستند و استحکام بیشتری دارند. دریچه های بازدید از جنس پلاستیکی دارای استهلاک بالا و عدم مقاومت و در برابر گرما و رطوبت و طول عمر بسیار پایین هستند به همین دلیل از محبوبیت پایینی برخوردارند. همان طور که از نام این دریچه ها مشخص است، دریچه های بازدید در محل هایی تعبیه می شوند که نیاز به بازدید و دسترسی دارد، به همین دلیل به آن دریچه دسترسی هم گفته می شود. از دریچه های بازدید در محل هایی مانند قرارگیری کپسول آتش نشانی، محل نصب شیرآلات و رایزرهای ساختمان استفاده می شود. با توجه به این موضوع که دریچه فن کویل در خنک‌سازی، افزایش راندمان کاری سیستم تهویه و سیستم گرمایشی از اهمیت به سزایی برخوردار است، بنابراین باید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنیم.

کلیه مقاطع دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل شامل فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل،در اندازه های دلخواه و سفارشی قابل تولید و عرضه است. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل به دو صورتِ وزنه‌ای و لولایی قابل ساخت است. دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل را هم به صورت پیچ ازرو و هم به صورت پیچ ازتو (پیچ مخفی) در محل خود تعبیه می نمایند. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به دو صورت وزنه‌ای و لولایی ساخته می‌شود، که در نوعِ لولایی ، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با قفل های زیمنسی که بر روی درب تعبیه شده،باز و بسته می‌شود. سطحِ کلیِ بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد. تعدادِ قفل های دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت معمولا دو عدد است که بنا به بزرگیِ درب دریچه، این تعداد بیشتر هم می کردد.

پس از عملیات رنگ، برای جلوگیری لز هرگونه اسیب یا صدمه ی احتمالی در مراحلِ انتقال به پروژه ،باید بلافاصله پس از خارج نمودنِ دریچه داکت اسپلیت از کوره ی رنگ، آنرا در پوششِ مشماییِ ضخیم و ضدضربه قرار داده و سپس اقدام به انتقال دریچه داکت اسپلیت به محل نصب نمود. اگر در فضایی دیوار ها و کف با چوب دیزاین شده باشند، برای تناسب در نمای داخلی بهتر این است که از دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی یا ام دی اف با پوشش رنگ ضد آب استفاده گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی ماهیتاً از ام دی اف ساخته می‌گردد و به بازار ارائه می‌شود. امروزه با فناوری های جدید و همچنین ساخت ماشین آلات نوین ساخت دریچه های بازدید داکت اسپلیت چوبی نیز وارد مرحله جدیدی شده است. از آنجایی که دریچه بازدید کویل چوبی ظاهری دکوراتیو دارد بسیار زیاد مورد استقبال کارفرمایان و مهندسین ناظر و طراحان داخلی قرار گرفته است.

تنظیم تهویه یسنا

در واقع ایجاد پوشش رنگی بر روی ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت هم باعث شیک تر شدن و تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط می‌شود و هم ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر صدمات و آسیب های احتمالی محافظت می‌نماید. برای ایجاد بیشترین تناسب بین نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای محیط از انواع کدرنگ های متنوع می‌توان بهره گرفت. البته رنگ های سفید، کرم، مشکی، قهوه ای از جمله پرکاربردترین کدرنگ ها در این زمینه هستند ولی منعی بر استفاده از کدرنگ های خاص برای پوشش سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست. از جمله نکاتی که در مراحلِ پایانیِ کار از اهمیت خاصی برخوردار است کاور کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از خروجِ آن از کوره رنگ می‌باشد که در حین انتقال به محل پروژه جهت نصب آسیبی به ساختارِ فیزیکیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود. طول هریک از این شیارهای موازی به بزرگ یا کوچک بودنِ مقیاس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ارتباط دارد.بدیهی و واضح می‌باشد در صورت بزرگ بودنِ سایز درب، این مقدار ۱۸ سانتیمتر و در صورت کوچک بودن مقیاس دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت این میزان به ۹ سانتیمتر کاهش پیدا می‌کند.

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت برای زیباتر شدنِ ساختار دریچه داکت اسپلیت و نیز هماهنگیِ آن با نمای محیط و همچنین محافظت ساختار دریچه داکت اسپلیت در برابر ضربه یا صدمات احتمالی از پوشش رنگ کوره ای استاتیک بر سطح دریچه داکت اسپلیت استفاده می گردد.کدرنگ های مختلف و متنوع باعث آزادیِ عملِ بهره بردار در انتخاب رنگ مورد نظر برای جلوه ی زیبای دریچه داکت اسپلیت می گردد. البته رنگ های معمول برای نقاشی دریچه داکت اسپلیت سفید،کرم،قهوه ای،مشکی،طوسی ،نقره ای و… می باشد. لازم به ذکر است هم در انتخاب رنگ و هم در ساخت دریچه داکت اسپلیت به لحاظ ابعاد و تعداد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

دریچه گرد

این ابعاد با احتساب دومیل بادخور از هر طرف در نظر گرفته می‌شود که درب هنگام بازوبسته شدن مشکلی نداشته باشد.جنس ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی از آلومینیوم است.ضخامت این ورق نیز از یک میل به بالاواست. در این حالت برای حفظ استاندارد ورودی هوا و حفظ زیبایی ظاهری دریچه بازدید داکت اسپلیت از دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی بهره گرفته می‌شود.به طور مثال روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از شیارهای پره Zدر کناره های طولی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و ورق پانچ در قسمت داخلی درب به کار گرفته می‌شود.درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت هم مانند انواع دیگر دریچه فن کویل به صورت لولایی و وزنه‌ای ساخته می‌شود. در مدل لولایی لزوماً باید از لولا و قفل زیمنس برای بازو بستن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده شود.

  • گروه صنعتی تهویه کلوانی در آخرین مرحله از ساخت تمام دریچه ها و دمپر های ساخته شده را با پوشش مناسبی تحویل کارفرما و مشتریان می‌دهد.
  • این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تنها مدلی است که هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت قفلی عمل می‌نماید.از نکات جالبِ دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که تمامیِ مدلها از جمله درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار موازی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی و دیگر مدلهایی که در انواع مختلف و در قسمت های بالاتر ذکر شده بود، به این روش قابل ساخت و تولید می‌باشد.
  • ابعاد چهار چوبه درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر اساس بر اساس ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استخراج می‌گردد.
  • برای پوشش دریچه های آلومینیومی از رنگ کوره‌ای و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی دریچه داکت اسپلیت یورتان استفاده می‌گردد.
  • ابعاد فریم از ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید فن کویل بر روی آن تعبیه گردد مشخص می‌گردد.البته برای تسهیل و امکانپذیر بودنِ عملیات نصب باید به میزان نیم سانت از هر طرف به عنوان بادخور کسر گردد که نصاب در زمان نصب دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی دچار مشکل نشود.
  • با توجه به وارداتی بودن متریال تولید دریچه های بازدید و نوسانات قیمت برای استعلام قیمت روز دریچه بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس حاصل فرمایید.

با توجه به کاربرد روزافزون از دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی،تجاری،اداری و حتی صنعتی، نیاز به تولید و کاربرد انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای جهت… با توجه به نیاز به کاربرد محصولاتی از جنس پلیمری در محیط های مختلف برای جلوگیری از امکان اکسید شدن فلزات و یا پوسیده شدن چوب در برابر رطوبت موجود در محیط، بکار بردن جنسی مانند پی وی سی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. با توجه به این نکات، دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی در محیط های مرطوب و شرجی بیشتر از نقاط دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

دریچه بازدید

داکت اسپلیت برند گرین به ظرفیت بی تی یو بر ساعت مدل GDS-18P1T1/A گارانتی پشم شیشه پارس کویل … فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع ویسمن( چیلر مینی چیلر داکت اسپلیت هایسنس VRFو GHP) برای … داکت اسپلیت ارزانترین قیمت کولرگازی داکت اسپلیت کانالی در توان های مختلف اینورتردار ضمانت … شیر فن کویل و شیر سه راهه با فنر برگشت یک مدل از سیستم های تهویه، سیستم چیلر و فنکویل می باشد، که …