دریافت کدهای تخفیف فراکتاب از تخفیفان

دریافت کدهای تخفیف فراکتاب از تخفیفان

سامانه ای بر روی وب، که ناشرین یا ارائه دهندگان آثار را در جریان آمار فروش و دریافت محصولات قرار می دهد، این سامانه خدمات دیگری چون نمایش نظرات کاربران (نظرات مرتبط با آثار ناشر) و برخی امکانات اداری دیگر مانند روال تسویه حساب را پوشش می دهد. نرم افزار فراکتاب به عنوان یک کتابخوان، پسوند اختصاصی .ava و همچنین .pdf را اجرا می کند، همچنین قابلیت های گوناگونی چون نشانه گذاری، یادداشت گذاری، تغییر فونت، نور صفحه و … متناسب با ظرفیت های پسوند نیز در اختیار مخاطب قرار می دهد. از طرفی دیگر، علاقه‌مندان می‌توانند تا پس از انتخاب یک کتاب، به اطلاعات جامع و کامل آن از قبیل ناشر، نویسنده، تعداد صفحات چاپی، تعداد صفحات نسخه دیجیتال، حجم، قیمت و چندین و چند مورد جزئی دیگر دست پیدا کرده و حتی در مواردی می‌توانند بخشی از آن را به صورت رایگان مطالعه کنند. همچنین، ویرایش پروفایل کاربری از طریق بخش نمایه میسر خواهد بود و برای شخصی‌سازی بیشتر حساب کاربری می‌توان از این بخش اقدام نمود. سامانه‌ی آنلاین فراکتاب، یک کتابخانه‌ی همراه و یک کتاب‌فروشی شبانه‌روزی است. فراکتاب برنامه‌ای برای تهیه کتاب چاپی، مطالعه‌ی کتاب دیجیتال و شنیدن کتاب صوتی می‌باشد.

۱. نرم افزار فراکتاب

آثار فراکتاب در حال حاضر با دو پسوند .ava و .pdf عرضه می شوند، با توجه به آشنایی عموم با پسوند .pdf به شرح قابلیت های پسوند .ava می پردازیم. در مجموع، اپلیکیشن فرا کتاب را می‌توان از جمله پیشگامان احیای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی قلمداد کرد که با استفاده از ظرفیت‌های گوشی‌های هوشمند، می‌تواند کمک شایانی به رخ دادن این موضوع کند. با فراکتاب بدون نیاز به اینترنت و در هر زمان و در هر کجا که هستید به راحتی کتاب های مورد علاقه خود را مطالعه کنید، به فایل صوتی آنها گوش دهید و با صدای گویندگان خوش ذوق نسخه‌های صوتی، به اعماق داستان‌ها سفر کنید. علاوه بر این، فراکتاب، دوستداران نسخه‌های کاغذی را نیز فراموش نکرده است. افراد بسیاری وجود دارند که باوجود علاقه‌مندی به مطالعه و کتابخوانی دیگر نمی‌توانند مانند سابق کتاب های مورد علاقه خود را خریداری کنند و یا حتی زمان کافی برای خواندن آنها را ندارند.

تاریخ تفکر مدیریت نامزد جایزه کتاب سال شد

مثلا مشتریان جدید این فروشگاه با وارد نمودن کد تخفیف اولین خرید فراکتابقادر خواهند بود کتاب های مورد نظر خود را ارزان تر تهیه کنند. همچنین آن دسته ازکاربرانی که اهل کتاب خوانی و مطالعه هستند و قبل از این فروشگاه سفارش داشته اند، با اعمال کد تخفیف بدون محدودیت خرید اول فراکتاب در سفارشات بعدی نیز مشمول هدیه خواهند شد. با استفاده از کد تخفیف ارسال رایگان فراکتابنیز کتب چاپی بدون دریافت هزینه پیک و پست به شما تحویل داده خواهد شد.

  • سابقا دانلود غیر قانونی کتاب های الکترونیک در کشور ما کار رایجی بود.
  • علاوه بر این، فراکتاب، دوستداران نسخه‌های کاغذی را نیز فراموش نکرده است.
  • یکی از قابلیت های جذاب این برنامه امکان مطالعه رایگان کتاب، پیش از خرید است؛ یعنی می توانید بمدت ۱۰ دقیقه ، متن اثر مورد نظر را جهت آشنایی بیشتر با موضوع و قلم نویسنده بخوانید تا با دید باز و خیال آسوده آن را خریداری نمایید.
  • فراکتاب امکان ساخت کتابخانه شخصی با سلیقه و نگاه خاص خودتان را به شما می دهد و شما می توانید براحتی به دسته بندی و مرتب سازی کتاب هایتان بپردازید.
  • فراکتاب آثار خود را در سه قالب چاپی، صوتی و دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کتاب های مورد علاقه خود را به هر شکلی که دوست دارید از فراکتاب تهیه کنید.
  • کتاب های صوتی نیز با قابلیت تنظیم سرعت پخش صوت در دسترس شما قرار دارند تا بتوانید آنها را با سرعت دلخواه گوش کنید.
البته، ناگفته نماند که این اپلیکیشن ضعف‌ها و ایرادات مختلفی از نظر فنی در خود می‌بیند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کرش‌شدن برنامه اشاره کرد. حتی در مواقعی بسیار محدود نیز شاهد عدم دسترسی گاه و بی‌گاه به کتاب‌های خریداری شده از سوی برنامه هستیم و امیدواریم این موارد نیز در آینده و طی به‌روزرسانی‌ها رفع و رجوع شوند. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید.

دانلود فراکتاب Faraketab 6.5.3 برنامه کتاب الکترونیکی و صوتی برای اندروید

با وارد کردن این کد تخفیف اشتراک طاقچه بی‌نهایت از تخفیف 40 درصدی خرید یا تمدید اشتراک طاقچه بی‌نهایت، سامانه آنلاین کتاب‌های صوتی و سایت fara ketab متنی بهره‌مند شوید. جهت تمدید یا خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت با تخفیف طاقچه بر روی “خرید … دانلود کتاب های رایگان به راحتی صورت می پذیرد اما پیش از خرید یا دانلود کتابهای پولی، به ثبت نام در فراکتاب احتیاج خواهید داشت. فرآیند ثبت نام در سرویس یادشده حقیقتا فرآیند وقت گیر و پیچیده ای است و تقریبا زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. چه از وبسایت اقدام کنید و چه اپ موبایل، پس از وارد نمودن مشخصات باید یک کدفعالسازی را به شماره ای که فراکتاب در نظرگرفته پیامک کنید.

این برنامه دارای مجموعه کامل و جذابی از کتاب های چاپی، صوتی و دیجیتال با موضوعات متنوع است. با استفاده از این برنامه به یک کتابخانه جامع و سیار دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید تمامی آثار مورد علاقه ایرانی و خارجی خود را در فرمت دلخواه و قیمت‌های مناسب خریداری کرده و به صورت قانونی مطالعه کنید. سایت آف چنل (کانال تخفیف)، مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین و کسب و‌ کارهای اینترنتی است. کاربران در کانال تخفیف می توانند در کوتاه ترین زمان و با چند کلیک ساده به جدیدترین تخفیف ها در گروه تاکسی اینترنتی، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی و …

این ویژگی انحصاری فراکتاب می‌تواند تجربه جدیدی از مطالعه کتاب صوتی را برای شما رقم بزند. این برنامه تمامی موضوعات پرطرفدار از جمله روانشناسی، ادبیات، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، علمی، داستانی، مدیریت، کسب و کار، کمک آموزشی برای دانش آموزان، آموزش و تقویت زبان انگلیسی، کتاب کودک و غیره را پوشش داده است. با این حال، کتابخوان فراکتاب از لحاظ فنی به مراتب بهتر از ظاهر غلط اندازش ظاهر می شود. اگر تاکنون نام فرمت دوم به گوشتان نخورده باید بگوییم که حق داشته اید، چرا که فرمت ava. توسط سازندگان فراکتاب به وجود آمده و انحصارا متعلق به صاحب امتیاز این مجموعه است.

برنامه «فراکتاب» پلتفرمی فرهنگی و پرطرفدار است که دارای مجموعه کامل و جذابی از کتاب های چاپی، صوتی و الکترونیکی با موضوعات متنوع است. با استفاده از این اپ به یک کتابخانه جامع و سیار دسترسی پیدا می کنید و می توانید تمامی آثار مورد علاقه ایرانی و خارجی خود را در فرمت دلخواه و قیمت های مناسب خریداری کرده و به صورت قانونی آنها را مطالعه کنید. حساب کاربری شما در فراکتاب نیز میان وبسایت و کتابخوان همگام سازی می شود، بنابراین تفاوتی نمی کند که محتوای دیجیتال را از طریق رایانه و وبگاه اینترنتی بخرید یا از طریق اپلیکیشن؛ در هر دو حالت به محتوای دانلود شده از طریق اپ دسترسی خواهید داشت. این رویه از طریق پیک، پست یا تیپاکس برای کتاب های چاپی انجام خواهد شد.