خط ژل ساعت شنی Solstice و براق لب بوم | در Sephora شنیده شد

نمی دانم آیا در آینده من و کانر خواهیم بود… چیزی به من می گوید شاید؟ یا شاید هم نه. او چند هفته پیش یک اجرای رقص داشت و کاملاً محکم بود که از رژگونه یا سایه چشم استفاده نمی کرد. رژ لب قرمز خوب بود (و بخشی از لباس آنها بود، بنابراین او مجبور شد آن را بپوشد)، اما او مطلقاً از گذاشتن چیزی روی گونه ها یا پلک هایش خودداری کرد.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/cosmetics/،urgl،-solstice-gel-liner-and-canvas-lip-gloss-overheard-at-sep،ra/

من عاشق این آستر هستم فکر می‌کنم رنگ برنزی به پلک‌ها و خطوط مژه‌های من می‌افزاید بدون اینکه چشم‌هایم کلاه‌دارتر به نظر برسند (مق، وقتی به دهه 40 خود می‌رسیم واقعی است).

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

با این حال، هنوز درباره احساسم در مورد براق بودن تصمیم نگرفته‌ام. آن روز برای من بسیار مفید بود و برای چند سال یک براق کننده کیف پول بود، اما اکنون می گویم: “اوه، درست است.” من هنوز احساس آن را دوست دارم (نه خیلی ،بنده) و اینکه چگونه عطر و طعم یا عطر بدی ندارد (به طور مبهم ن،اع). با این حال، روح من تا حد زیادی متز،ل نیست، و من اکنون از آرایشم به آن نیاز دارم – مخصوصاً براق!

هیا! فقط من هستم، چیزهایی را که اخیراً از Sep،ra ،یدم پوشیده‌ام – یک خط چشم ژله‌ای برنزی (Hourgl، Solstice) و یک براق صورتی مات (Hourgl، Canvas).

فراموش کردم دیروز بگویم که در حین ،ید، یک تیم مادر و دختری را که در مورد رژگونه گپ می‌زدند، سر می‌زدم. مامان گفت: به گفته دخترم من دیگر مجاز به پوشیدن رژگونه پودری نیستم. دختر پاسخ داد: “شما هنوز هم می تو،د آن را بپوشید، اما ابتدا باید آن را زیر رژگونه ،ی قرار دهید.” روده بر شدن از خنده!

خیلی خنده دار!