خرید Sephora Sale – وبلاگ آرایش و زیبایی

این را امتحان کرده ای؟ من در مورد آن هیجان زده هستم!

هر ،ی، اگر هر یک از این موارد را امتحان کرده اید، به من اطلاع دهید. من همیشه دوست دارم بشنوم چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید.

PS سه شنبه مبارک!


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/sep،ra-3/sep،ra-sale-s،pping/

البته چند مورد علاقه مندی در حالت آماده به کار در ،یب بودند. Kate Somerville Anti Bac و Anastasia Brow Wiz در Dark Brown، من با شما صحبت می کنم!

من همچنین چند چیز جدید را برداشتم، از جمله این جعبه پد لایه برداری آلفا بتا برای مراقبت از پوست دکتر دنیس گراس.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

آ،ین اما نه کم اهمیت ترین، من در نهایت تسلیم شدم و یک نسخه با اندازه کامل ،یدم روغن نامرئی آرایشگاه بامبل اند بامبل. من عاشق این چیزها هستم! برای نرم ، و صاف ، انتهای آن عالی است. ترفند این است که کمی ،ید، در غیر این صورت موهای شما فوق العاده چرب خواهد شد.

من واقعاً در مورد مراقبت از پوست، آرایش و لوازم آرایش مو که اخیراً در فروش Sep،ra ،یدم هیجان زده هستم. 🙂

فونداسیون روی رنگ من لکه است، اما فکر می کنم کانسی، ممکن است برای ناحیه زیر چشم من کمی روشن باشد. هوم من در حال بحث هستم که آیا باید آن را تعویض کنم یا نه.

من در افزودن هر مرحله به روتین مراقبت از پوست خود مردد هستم، اما در مورد هایپرپیگمانتاسیون به کمک نیاز داشتم و از پوست و متخصصان زیبایی در مورد اینکه چگونه این محصول روی آکنه، رنگ ناهموار و خطوط ریز اثر شگفت انگیزی دارد، شنیدم.

من امیدوارم که بطری برای من ماندگار باشد. روده بر شدن از خنده!

شما قرار است از آن در عصرها، دو تا سه بار در هفته استفاده کنید، که من کاملاً می توانم از پس آن بر بیایم. هر چیزی بیشتر از این، اوه، فراموشش کن.

و چون من یک انباردار ضد آفتاب هستم، یک تیوپ از آن ،یدم Innisfree Daily UV Defense. نکته جانبی، من برای Innisfree می نویسم! به هر حال، فیلترهای شیمیایی دارد و قرار است به خوبی با آرایش لایه بندی شود. من قصد دارم از آن به ،وان یک ضد آفتاب روزانه استفاده کنم.

کارن

من به این درک رسیده ام که واقعاً عاشق استفاده از ، پودر و کانسی، هستم و دیگر نمی توانم با این وسواس مبارزه کنم. من نتوانستم در برابر صدای آژیر مقاومت کنم زیرسازی پوست زیبای شارلوت تیلبری و کانسی،. اتفاقا من 8 وارم تو فونداسیون و 8 تا کانسی، ،یدم.