خرید و قیمت انواع پیراهن مردانۀ مجلسی شیک لی جین ارسال رایگان

ابتدا جلو و سپس پشت لباس را اتو کنید و از مه آب برای باز کردن چین های سخت استفاده کنید. ابتدا آستین ها را روی میز قرار دهید تا دکمه ها رو به بالا باشند و سپس آنها را داخل سرآستین بلغزانید. بسته به نوع لباس، گاهی باید از آب برای باز کردن چین و چروک ها استفاده کرد، محل را با اسپری آب خیس کرد و دوباره اتو کرد، این روش را برای هر دو شانه، جلو و پشت تکرار کرد. یقه پیراهن شما باید به گونه ای باشد که به آرامی گردن شما را لمس کند، اما بدون هیچ فشاری، یقه گردن باریک و یقه ای که به گردن نمی رسد پهن باشد. ماندگاری و پخش بو خوبی نداره اما نسبت به قیمت و حجمش می ارزه و دوستش دارم. پشتیبانی تلفنی ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب ارائه خدمات مطلوب به شما افتخار مجموعه ماست.

به علاوه پیراهن جین مناسب، باید در مدل ها و طرح های متنوعی تولید گردد تا مناسب سلیقه و استفاده گروه های سنی مختلف از جمله کودکان، جوانان و‌ سالمندان نیز قرار گیرد. رنگ پیراهن جین سنگشور باید ثابت باشد و به مرور زمان، کدر و یا کمرنگ نشود، همچنین جنس این پیراهن ها باید از پارچه جین لطیف، درجه یک و مرغوب بوده، به راحتی خراب نشود و دارای دوام و عمر طولانی نیز باشد. پیراهن جین یکی از جذاب ترین مدل های این محصول است که بهتر است کاملا راحت بوده و جنس پارچه آن نرم و لطیف باشد، طراحی و نحوه برش و دوخت پیراهن جین باید به گونه ای باشد که آزاد بوده به فرد اجازه تحرک کافی را بدهد. ترکیب پیراهن جین آبی با شلوار سفید و کفش مشکی یکی از بهترین ترکیبها برای ست کردن این لباس زیبا است. این پیراهن زیبای پسرانه را می توانید به زیبایی با شلوار جین یا شلوار کتان به رنگهای آبی یا مشکی یا سفید ست نمایید. قسمت پایین این پیراهن جین مردانه تقریبا با برش هلالی دوخته شده است.

شلوار چینو در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، اما به طور معمول رنگ خاکی آن به همراه پیراهن جین مردانه به پیراهن جین کار می‌رود. رنگ آبی و خاکی از بهترین ترکیب رنگها برای لباس پوشیدن محسوب می‌شوند. بافت نخ و پنبه در پارچه چینو باعث شده، این شلوار بسیار خنک و سبک بوده و برای تابستان انتخاب مناسبی باشد. برای تکمیل این استایل اسپرت و شیک باید از یک کتانی سفید یا کفش کالج استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد.

  • پیراهن لی به راحتی با آیتم‌های مختلف استایل شما هماهنگ شده و در هر فصلی استفاده می‌شود.
  • علاوه بر این به دلیل ویژگی هایی که این پیراهن جین دارد می توانید از آن در استایل های مختلفی از جمله کژوال و نیمه رسمی استفاده کنید.
  • با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید.
  • در ادامه به مهمترین نکاتی که هنگام خرید تیرآهن باید به آن توجه کنید، اشاره شده …
شما می‌توانید انواع پیراهن مردانه جدید 2022 را در سایت سال‌ست مشاهده و خریداری کنید. تمامی این ویژگی ها منجر به تولید لباسی می شود که خیال شما را از هر جهت راحت می کند. علاوه بر این به دلیل ویژگی هایی که این پیراهن جین دارد می توانید از آن در استایل های مختلفی از جمله کژوال و نیمه رسمی استفاده کنید.

خرید و قیمت انواع پیراهن مردانۀ مجلسی شیک لی جین ارسال رایگان پیراهن جین مردانه یکی از محصولات کاربردی و پر طرفدار است که با شلوار جین در تیپ روزمره به خوبی ست می‌شود. انواع پیراهن آستین کوتاه مردانه در بهار و تابستان کاربردی و محبوب هستند. برای اطلاع از شرایط خرید عمده پیراهن آستین کوتاه مردانه با ما تماس بگیرید. را با تخفیف ویژه پیدا کنید.فروشگاه اینترنتی باتخفیف با پایبندی به سه ویژگی مهم پرداخت در محل ،ضمانت بازگشت کالا و ارسال به سراسر کشور در مدت کوتاهی به یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی سال‌ست با ارائه انواع مدل‌های پیراهن سفید، جین، چهارخانه، آستین کوتاه و بلند، پیراهن ساده و طرح دار امکان خرید اینترنتی این محصولات را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.