خرید لپ تاپ گیمینگ با بهترین قیمت و گارانتی دیجی 63

اگر داشتن پورتی برایتان مهم است بهتر است قبل از خرید لپ تاپ از وجود آن مطمئن شوید. طراحان لپ تاپ های گیمینگ به دلیل در دسترس بودن فضای بیشتر برای طراحی ظاهری لپ تاپ توانسته‌اند به شکلی حرفه‌ای و دوست داشتنی، طرح‌های خود را پیاده‌سازی کنند. در طراحی این نوع لپ تاپ از ال ای دی‌های رنگی برای زیباسازی و ایجاد حس برتر بودن آن استفاده می‌کنند. لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس ASUS سری تاف TUF از CPU و GPU بسیار قدرتمندی برخوردارند و برای ادیت فیلم نیز مناسب می‌باشند. در ادامه انواع لپ‌تاپ‌های گیمینگی که در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند را لیست کرده‌ایم. طراحی گرافیکی نیز مانند بازی کردن نیاز به نرم‌افزارهای سنگین و روشن نگه‌داشتن سیستم در درازمدت دارد.

طراحان و سازنده های این مدل لپ تاپ ها با تمرکز زیاد بر روی انتخاب گرافیک یا GPU قدرتمند , کمک بسیار زیادی در اجرای بازی های بسیار سنگین کرده اند . مهندسان در جدیدترین لپ تاپ گیمینگ اقدام به معرفی تراشه گرافیکی 16 نانومتری کردند که باعث دستیابی به گرافیک قدرتمندی برای این دستگاه شد . یکی از کمپانی های فعال در زمینه صنعت محصولات دیجیتال شرکت ایسوس می باشد که همگام با رشد تکنولوژی اقدام به معرفی یکی از جدیدترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس کرد .

  • از دلایل آن می توان به قدرت پردازش بسیار بالا، طراحی خاص و متنوع و پشتیبانی از آخرین سخت افزارهای موجود در بازار اشاره کرد.
  • استفاده از پردازنده قدرتمند در این مدل لپ تاپ ها سرعت بوت شدن سیستم را میانگین به 30 ثانیه رسانده است که در مقایسه با سایر هم نسل های خود تایم قابل قبولی می باشد.
  • در کنار این تراشه‌ها یک رابط In/Out از نوع PCIe یا SATA برای انتقال داده‌ها وجود دارد.
  • مشخصات دیگر آنها مثل عرض باند حافظه و سرعت ساعتِ کاری نیز بین آنها تقریبا یکسان است.
  • در فروشگاه‌های اینترنتی کلیه‌ی مؤلفه‌های مهم خرید را برای شما در بخش توضیحات محصول درج کرده‌اند.
خرید لپ تاپ گیمینگ با بهترین قیمت و گارانتی دیجی 63

فرضا کارت گرافیک های RTX از فناوری Ray Tracing Texel eXtreme برخوردارند که باعث می‌شود بسیار بهتر سایه ها و طیف های نوری درون بازی رندر شوند و تصاویر طبیعی تر به نظر برسند. محصولات گیمینگ (کامپیوتر گیمینگ) بدون شک برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری، بهترین گزینه برای خرید است. مشتری گرامی ما به شما 7 روز فرصت تست لپتاپ استوک رو می‌دهیم تا با خیال راحت از خرید خود مطمئن شوید. از همان ۱۰۲۴ واحدِ پردازشیِ سایه‌زن استفاده می‌کند، ولی به خاطر فرکانسِ کاری بالاتر (۱۶۶۵ مگاهرتز در نسخه‌ی دسکتاپ، در برابر ۱۵۶۰ مگاهرتز در نسخه‌ی لپ‌تاپ و ۱۲۴۵ مگاهرتز در نسخه‌ی Max-Q) به وضوح قوی‌تر است. مشخصات دیگر آنها مثل عرض باند حافظه و سرعت ساعتِ کاری نیز بین آنها تقریبا یکسان است.

لپ تاپ لنوو Legion Y540 یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می رود که دارای کانفیگ های متنوع و بسیار قدرتمند است. محصول مورد نظر ما با بهره مندی از پردازنده ۶ هسته ای و ۱۲ رشته ای به همراه ۱۲ مگابایت حافظه نهان سطح سوم و پردازنده گرافیکی GTX 1660 انویدیا می تواند نرخ فریم بسیار خوبی در انواع بازی ها ارائه دهد. روی محصولات استوک خود ضمانت بازگشت کالا به مدت ده روز را اختصاص داده است، که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی توسط مشتریان خود، کالا را پس گرفته و وجه پرداختی مشتریان عودت داده خواهد شد، بنابراین نگران خرید لپ تاپ استوک گیمینگ از فروشگاه ما نباشید. لپ تاپ استوک مخصوص بازی در فروشگاه کامپیوتر صفر یک از انواع متعددی برخوردار است و نسبت به هزینه و بودجه شما می تواند مدل های متنوعی از لپ تاپ های استوک گیمینگ را به شما پیشنهاد دهد. متاسفانه یا خوشبختانه در بسیاری از مواقع ما ناچار به حذف برخی از لپ‌تاپ‌ها از دامنه انتخاب‌هایمان هستیم.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion 5 – AJ

می دانیم که مدل های راگ برترین دستگاه های ایسوس بوده که با بالاترین سطح سخت افزار خود، سعی می کند تا بهترین کیفیت و سطح کاربری را برای کاربران فراهم کرده و بهترین حس ممکن را به کاربران منتقل کند. لپ تاپ گیمینگ 4K با بالاترین سخت افزار و بهترین کیفیت در دسته محصولات راگ ایسوس قرار گرفته که در اصل خانواده پرچم دار شرکت ایسوس بوده و به نوعی پیشوای محصولات گیمینگ است. لپ تاپ گیمینگ 4K یکی از لپ تاپ های محبوب ساخت ایسوس بوده که در مدل های مختلفی برای تهیه موجود و عرضه گردیده است. لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در دو گروه راگ ROG و تاف TUF تقسیم بندی شده اند که هرکدوم از این سری های لپ تاپ گیمینگ ایسوس کاربری و مشخصات متفاوتی دارند که در قابلیت ها، طراحی و حتی قیمت هم تفاوت دارند. ایسوس قسطی ( لپ تاپ گیمینگ ایسوس قسطی ) با تضمین بهترین قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس، می توانید در ایسوس ایران اقدام به خرید کنید.

هر کدام از این برند ها با ساختار و جزئیات کاملا متفاوت با یکدیگر در حال رقابت هستند که کاربران هنگام خرید لپ تاپ، بنا به سلیقه شخصی خود و نوع کاربری، می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند. لپ تاپ های با نمایشگر 4K کارت گرافیک قوی ای میخواهد و امکانات گرافیکی کارت گرافیک شما مثل رفرش ریت و سرعت و… مزایا را از شما می‌گیرد. نه، لپ تاپ های گیمینگ 4K به درد نمی‌خورند؛ اگر با محتوای 4K سر و کار دارید ، برای ویرایش ویدئو و انیمیشن بسیار مناسب است ، اما برای بازی ها ، این انتخاب خوبی نیست. رزولوشن استاندارد 1080p در GPU های موبایل ، نرخ فریم بالایی را تضمین می کنند ، در حالی که در پنل های 1440p نمی‌توان نرخ فریم خوبی داشت. اگر به دنبال سیستمی با CPU های مدرن و کارت های گرافیک قوی در داخل آن هستید لپ تاپ های گیمینگ استوک رایتاپ گزینه‌های مقرون به صرفه ای برای شما هستند. برای اتصال لپ تاپ به یک نمایشگر خارجی یا پروژکتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آشنایی با برندهای لپ تاپ گیمینگ

ما برای سهولت و آشنایی هر چه بیشتر شما کاربران با CPU ها و رده بندی پردازنده های لپ تاپ (بنچمارک CPU) یک بنچمارک تهیه کرده ایم که می‌توانید آن را ببینید. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی لوتوس محفوظ بوده و طراحی و پیاده سازی تارنما، توسط تیم توسعه لوتوس صورت گرفته است. استفاده از مطالب و تصاویر فروشگاه اینترنتی رایتاپ تنها برای اهداف غیر تجاری و با ذکر منبع بی‌مانع است.

در اینجا می‌توانید لپ تاپ های گیمینگ و گرافیک دار را با قیمت ببینید و خرید کنید. اگر قصد داشته باشید که به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید لازم است به شما تبریک بگوییم؛ چرا که کار بسیار ساده­ تری به نسبت خرید حضوری و مواجه شدن با قیمت­های متفاوت هر مغازه در پیش خواهید داشت. فقط کافیست یک سایت معتبر در زمینه فروش محصولات دیجیتالی را پیدا کرده و با انتخاب فیلترهای مختلف، با تعدادی از پیشنهادهای متناسب روبرو شوید؛ پس از آن با بررسی مشخصات ذکر شده و قیمت محصولات، می­توانید خریدی مطمئن را برای خود رقم بزنید. فروشگاه اینترنتی بروز کالا با بیش از 20 سال تجربه موفق در این زمینه می­تواند یاری دهنده شما در این امر باشد.

یا این که سعی کنید قبل از انتخاب لپ تاپ موردنظرتان ، گزینه ای را انتخاب کنید که بیشترین حافظه رم را داشته باشد. لپ تاپ‌های سری tuf با ویژگی‌های یک لپ تاپ حرفه‌ای به کمک افرادی می‌آیند که امور پردازشی و گرافیکی سنگین دارند. برای اینکه بتوانید با خیال راحت هر بازی‌ای که مورد نظرتان هست را اجرا کنید پیشنهاد ما خرید یکی از مدل‌های سری tuf شرکت ایسوس می‌باشد. با خرید لپ تاپ گیمینگ هر کجا و هر لحظه می‌توانید به دنیای بازی‌ها سفر کنید. شاید قدرت رایانه رومیزی بیشتر باشد اما یک لپ تاپ همراه همیشگی شما خواهد بود. هر کدام از شرکت‌های سازنده لپ تاپ یک یا چند سری اختصاصی برای بازی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند.

در نهایت پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تمام تمرکز خود را روی خرید جدیدترین مدل لپ تاپ نگذارید و حتما به مشخصات آن نیز توجه کنید؛ چرا که ممکن است با توجه به انتظاراتی که از لپ تاپ خود دارید، یک لپ تاپ با مدل قدیمی­تر و ارزان­تر، بتواند visit site پاسخگوی نیازتان باشد. صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را پدید آورده است. سیستم خنک کننده حرفه ای برای دفع سریع حرارت تولید شده توسط سخت افزار قدرتمند سبب شده تا دمای کلی لپ تاپ در محدوده بسیار مناسبی قرار گیرد. لپ‌تاپ گیمینگ دل سری آلین ور ALIENWARE به خوبی می‌تواند انتظار هر گیمری را برآورده کند. همان‌طور که گفتیم توان سخت افزاری برند دل بسیار بالا می‌باشد لذا آن‌ها قادرند چندین عملیات محاسباتی پیچیده را انجام دهند.