خرید دستبند مردانه فروشگاه اینترنتی شاپ فیت | hsaatchi

مجموعه کابوک با بهره‌گیری از چرم طبیعی و مصنوعی منحصر به فردترین اکسسوری‌های چرم را خلق می‌کند و شما می‌توانید با چند کلیک ساده آنچه به دنبالش هستید را بیابید و سفارش دهید. با توجه به سنگ و جنس زنجیر باید شرایطی را برای تمیز کردن آن‌ها رعایت کرد. مثلا برخی از سنگ‌ها با محلول آب و صابون قابل شستشو هستند ولی برخی از سنگ‌ها در صورت برخورد با هرگونه شوینده ممکن است آسیب ببینند. با توجه به اینکه این دستبند‌ها با سنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند، پس روش ثابتی برای تمیز کردن آن‌ها نمی‌توان پیشنهاد داد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) طلا فروشی می‌باشد. کلمه‌ی «درریس» از نظر لغوی به معنای ریسمانی‌ست از در، که در واقع همان مروارید است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت وتعلق به گالری طلا ماوی می‌باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شاپ فیت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • البته، انتخاب سایز بند ساعت به اندازه مچ شما بستگی دارد و برای بعضی از افراد ساعت با بند پهن‌تر انتخاب بهتری خواهد بود.
  • و اگر دستبند طلایی میخواهید با روکش اب طلا براتون قرار دادیم که دوام طلایی رنگ بسیار زیادی برای شما داشته باشد.
  • ثبت فروشگاه اگر فروشگاه اینستاگرامیت و یا فروشگاه مدنظرت رو پیدا نکردی، اینجا بهمون معرفیش کن.
  • اینکه چقدر میخواهید دستبند گشاد یا راحت باشه به خودتون بستگی داره ولی یک دستبند مناسب کمی باید فاصله داشته باشه و اندازه 1 تا 2 انگشتر خودتون رو زیر دستبند و مچ خودتون قرار دهید.

اگر به دنبال دستبندی هستید که آن را در کنار ساعت استفاده کنید، این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. معمولا دستبند مردانه زنجیری یا حتی دستبندهای مردانه نقره می‌توانند با یک سری آویز همراه باشند که هر کدام معنای خاص خودشان را دارند و اعتمادبه‌نفس بیشتری در فرد ایجاد می‌کنند. رنگ های مختلفی در این قسمت شما از دستبند مردانه زنجیری استیل و طلایی پیدا میکنید که هم رنگ نقره ای و هم گلد و رزگلد و رنگ محبوب مشکی در این قسمت میتوانید با یک سرچ ساده پیدا کنید. همچنین وجود فیلترهای متنوعی مانند برند، رنگ، قیمت، فروشنده، نوع، جنس، کشور تولید کننده و غیره به خریداران کمک می‌کند تا سریعتر به گزینه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و بتوانند خرید هوشمندانه‌تر و سریع‌تری را انجام دهند.

دستبند چرم مردانه ماکان طلایی

بسط این دستبند طلا مزین به ارم برند ورساچه است که به شکل بسیار ظریف و منحصر به فردی بر روی بدنه طلا حکاکی شده است. این دستبند با قیمت ۴۵۰ پوند به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه های این خانه مد ایتالیایی، به فروش می رسد. دستبندهای چرمی مردانه در اوایل دوران مصر توسط مردم استفاده می‌شد و نماد “وضعیت” بود.

دستبند مردانه استیل دیاکو

خرید دستبند مردانه فروشگاه اینترنتی شاپ فیت | hsaatchi