خدمات پشتیبانی شبکه اتاق سرور ساخت اتاق سرور خدمات اتاق سرور تجهیزات اتاق سرور خدمات شبکه تک دیتا

یک مثال از شبکه، اینترنت است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان به هم متصل کرده است. با توجه به اهمیت عدم قطعی شبکه در کسب و کارها، ما در پینگونت به صورت ۲۴ ساعته خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه می کنیم. بعد از کارشناسی اولیه و تشخیص کارشناسان پشتیبانی شبکه کامکو نسبت به حجم کار و انتظارات کارفرما تعرفه اعلام میگردد. استخدام یک متخصص شبکه به عنوان پشتیبان شبکه های کامپیوتری که علم و تجربه ی لازم را داشته باشد می تواند هزینه ی بالایی را به مجموعه ی شما تحمیل کند. یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه باید تمام تخصص های شبکه را داشته باشد تا متناسب با نیاز کسب‌وکارهای مختلف خدمات فنی ارائه کند. از تخصص‌های لازم می‌توان مایکروسافت، لینوکس، سیسکو و … اشاره کرد.

پشتیبانی شبکه به هر چیزی که با کارکرد صحیح و امنیت شبکه کامپیوتری ارتباط دارد، اشاره می‌کند. پشتیبانی شبکه اطمینان می‌دهد که دستگاه‌ها سالم هستند و سخت افزارها و نرم افزارها به درستی کار می‌کنند؛ اما مهمترین بخش پشتیبانی شبکه مربوط به حمایت از افرادی است که از تجهیزات کامپیوتری استفاده می‌کنند. هر شبکه از چند سیستم تشکیل شده است و برای ارتباط بین این سیستم ها از تعدادی پروتکل شبکه استفاده شده است. با پیشرفت تکنولوژی در کنار پیشرفت هایی که برای امنیت و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سرور ها اتفاق افتاد فضای بیشتری نیز برای هکر ها و سودجویان ایجاد شد. امنیت شبکه شامل مجموعه اقداماتی است که برای جلوگیری از حملات داخلی و خارجی و ایجاد امنیت در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و در لایه های مختلف شبکه صورت میگیرد. پس یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد داشتن تیم پشتیبانی شبکه های کامپیوتری قوی برای ایجاد و حفظ امنیت شبکه شما می باشد.

صرفه جویی در هزینه پشتیبانی و نگهداری شبکه

پیشگیری از ازدحام ترافیک، مطمئن شدن از اینکه سیستم ها با سرعتی مناسب کار می کند، فضای ذخیره سازی پر نشده باشد و به طور دقیق به روزرسانی ها اعمال می شوند. ما خدمات حرفه ای و سریع تحت عنوانپیمانکار خدمات شبکهرا برای انواع مشاغل در هر اندازه ای در کسب و کارهای متنوع ارائه می دهیم. مهندسین خبره ما از نزدیک با کارفرمایان همکاری دارند تابهترین پشتیبانی از شبکه و رفع سریع مشکلات و ایرادات را فراهم کنند، تمام این موارد در عین حال ارائه خدمات عالی و مناسب به مشتری است. نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از جمله مهمترین خدمات مورد نیاز شرکت‌ها و سازمان‌هاست که به آن‌ها کمک می‌کند تا به جای درگیری روزمره با چالش‌های فنی، تنها بر روی کسب و کار خود متمرکز بمانند.

هنگامی که سیستم‌های پینگونت مشکلی را تشخیص می‌دهند، به تیم پشتیبانی ما در عرض چند ثانیه هشدار داده می‌شود و فوراً مشکل را بررسی کرده و عیب‌یابی را آغاز می‌کنند. نیاز به خدمت‌های پشتیبانی شبکه دارید؟ کارشناسان پشتیبان شبکه ترازنت در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره شبکه برای پشتیبانی با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. در شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک به دلیل آن که مشکلات شبکه‌ای به ندرت اتفاق می‌افتد و حضور یک پشتیبان شبکه به صورت دائم در شرکت می‌تواند هزینه‌های زیادی را روی دست شرکت بگذارد.

در این صورت پیشنهاد ما این است که خودتان دپارتمان IT داشته باشید. البته در دنیا حتی سازمان‌هایی به این بزرگی هم پشتیبانی شبکه را برون‌سپاری می‌کنند. در این مورد خاص، ما می‌توانیم به عنوان مشاور در کنار شما حضور داشته باشیم. این نوع قرارداد مناسب شرکت‌هاییه که تعداد کاربر بالایی دارن یا حساسیت کارشون در حدیه که کمترین اختلالات شبکه هم در اونها پذیرفته نیست. در خدمات تمام‌وقت همیشه یک یا چند کارشناس پیراسیس در محل شرکت شما حضور خواهند داشت.

بهترین راهکار برای پشتیبانی زیرساخت شبکه چیست؟

یکی از بزرگترین مزایای کار با تیم پشتیبانی شبکه شایگان این است که می توانید یک سیستم استاندارد برای شرکت خود راه اندازی کنید. وقتی شبکه‌تان را خودتان راه‌اندازی می‌کنید یا – بدتر از آن – به کارمندانتان اجازه می‌دهید سیستم‌های خودشان را راه‌اندازی کنند، هزاران نسخه مختلف از یک سیستم را دریافت می‌کنید. برایاستعلام قیمت پشتیبانی شبکهبا مشاوران ما درایمن نت تماس حاصل نمایید.

برای دریافت مشاوره و بهترین راهکار پشتیبانی شبکه شرکت خود با ما تماس بگیرید. نکته پایانی که در این بخش معمولا به آن توجه نمی‌شود در خصوص کارشناسان آی تی و پشتیبان شبکه است. تیم پشتیبانی باید بنا بر تجربه بالا توانایی مدیریت و حل مسائل در شرایط بحرانی را داشته و بهترین راه حل ها را پیدا کند.

خدمات پشتیبانی شبکه اتاق سرور ساخت اتاق سرور خدمات اتاق سرور تجهیزات اتاق سرور خدمات شبکه تک دیتا متخصصین پشتیبان شبکه رایکانت در تهران که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند، کارشناسانی با تجربه بالا می‌باشند. مواردی مانند بررسی وضعیت ترافیک شبکه و تجزیه و تحلیل آن نیز از وظایف پشتیبانی شبکه و سخت افزار است. البته کار افرادی که به عنوان متخصصان پشتیبانی شبکه و فنی فعالیت می‌کنند به همین جا ختم نمی‌شود و با انجام تجزیه و تحلیل های منظم و عیب یابی، مشکلات موجود را برطرف می‌کنند و یا اینکه از رخ دادن آنها جلوگیری می‌کنند. در ضمن تامین امنیت شبکه با روش های حفاظت و خدمات امنیت شبکه و نصب نرم افزارهای مهم و به روز رسانی آنها، backup گرفتن از فایل ها و سایر موارد دیگر از وظایف افراد فعال در این حوزه است. هنگامی که دو یا چند کامپیوتر و سرور به هم متصل می شوند و اطلاعات رد و بدل می شود، شبکه کامپیوتری را تشکیل پشتیبانی شبکه چیه می دهند.

  • تیم متخصصان شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره می‌دهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی – ریموت ) مسائل پیش آمده در حوزه شبکه کامپیوتری شما را حل و پشتیبانی می‌کنند.
  • برای یک شرکت تولید پروفیل توی شهرک صنعتی نصیر آباد خدمات پشتیبانی شبکه دارید؟ هزینه بازدید و هزینه پشتیبانی را بفرمایید.
  • مشکلات نرم افزاری حل شده و در صورت نیاز به نصب مجدد اقدام می‌شود.
  • این شبکه کامپیوتری به همراه نرم‌افزارهای تخصصی و مالی و اداری، ایستگاه‌های کاری، سرورها، ماشین‌های اداری و اینترنت، لازمه هر کسب‌و‌کاری در فضای رقابتی امروز است.
  • در ادامه به بررسی اینکه پشتیبانی شامل چه مواردی می باشد نیز پرداخته میشود.
شبکه کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهاست که به هم متصل شده‎‌اند تا بتوانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند. اولین نمونه های شبکه‌های کامپیوتری مربوط به دهه 1960 هستند اما از آن به بعد به مدت نیم قرن پیشرفت زیادی کردند. هر سازمان دولتی و خصوصی که نسبت به داشتن خدمات نصب و راه اندازی شبکه احساس نیاز کند، می تواند با ما تماس بگیرد.

مزایای استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه