ثبت نام: لیست آرزوهای زیبایی فعلی، جشن های روز اسپا، افکار مربوط به بازگشت به مدرسه

در مورد محصولات مو صحبت می کنیم، آیا شما مدل های بالاتر را دوست دارید یا داروخانه؟ من معمولاً ،یبی از هر دو را انجام می دهم، بنابراین لطفاً به مواردی که قصد دارم به زودی در Target و Ulta استفاده کنم توجه کنید!

یکی دیگر از چیزهایی که اخیراً به آن توجه کرده ام، آرایشی است که می تو،د با آن روی صورت خود ،شید، به خصوص رژ لب و سایه چشم در بسته بندی مداد رنگی. اگر ایده ای برای اضافه ، به لیست من دارید، لطفاً توصیه های خود را در نظرات ارسال کنید.

تابستان کجا رفت؟

آرزو کن

لیست آرزوهای فعلی زیبایی

من برای این هفته هیچ کمپینگی را برنامه ریزی نکردم زیرا می خواستم با او وقت بگذارم فقط “بوده”، و همچنین می خواستم انعطاف پذیری برای انجام کارهایی مانند کوتاه ، موهای او، یا رفتن به پارک و غیره به صورت دلخواه داشته باشم. .

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-current-beauty-wish-list-spa-day-shenanigans-t،ughts-on-back-to-sc،ol/

خنده دار است که من تا اواسط 30 سالگی متوجه نمی شدم که چقدر جذاب است. فکر می کنم 32 یا 33 ساله بودم که یک روز صبح با دوستم جن تماس گرفتم و گفتم: «ما در یک مزرعه قدم می زدیم. با ساز. به صورت هماهنگ. و ما در مورد آن فوق العاده جدی بودیم. خیلی بد است!» روده بر شدن از خنده. با این حال به ما خوش گذشت.

زم، که من در دبیرستان بودم، آگوست به اردوی گروهی اختصاص داشت. بله، من در آن روزها یک گیک گروه بودم!

همه اینها را باید بگوییم که کانر امسال اولین فعالیت تیمی خود را انجام خواهد داد. او امسال به تیم رقص رقابتی نوجوانان در استودیوی خود خواهد پیوست. آنها برنامه ای به نام تیم “آمادگی” دارند که در آن بچه های کوچکتر مانند او می توانند درک کنند که این تیم چگونه است. تیم آماده سازی تجربه تمرین هفتگی و فرصت اجرای در رویدادهای اجتماعی را به دست می آورد، اما برنامه آنقدر فشرده نیست. اگر او آن را دوست داشته باشد، او این گزینه را خواهد داشت که در سال آینده تمام شود. ببینیم چطور پیش میره!

دیروز، او می خواست یک روز آبگرم را در خانه بگذراند، بنابراین ما این کار را انجام دادیم.

میو!
لیست کارهای روزانه اسپا
ظاهراً این ماسک ها برای آبرس، بودند، اما من فکر می کنم بیشتر برای ناز بود.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

من در دوران بزرگ شدن ورزش نکردم یا هیچ فعالیت گروهی سازماندهی شده ای انجام ندادم، زیرا زم، که شما در دهه 80 نسل اول بچه فیلیپینی بودید، تنها فعالیت غیرمدرسه ای قابل قبول، ضربه زدن به کیبورد پیانو برخلاف میل شما بود در حالی که یک پیانوی خشن و بی طنز بودید. معلم به تو خیره شد

هر ،ی. من می روم تا چیزهایی بنویسم (مهلت های زیادی در این ماه). سه شنبه خوبی داشته باشید، باشه؟

آ،ین هفته کامل تابستان کانر قبل از اینکه هفته آینده به مدرسه برود است. ک، اول قبلا!

من می دانم که بسیاری از موارد مراقبت از پوست و مو در این لیست وجود دارد. آنها هر دو همان چیزی هستند که من مدتی است درگیر آن بودم، بنابراین من با آن همراه می شوم!

گروه اولین تجربه سرگرم کننده من بود که در آن احساس می کردم بخشی از یک تیم هستم. عجیب بود، اما خاطرات خوب زیادی دارم.

برای من کمی دیوانه است که چگونه مدرسه در ماه اوت در حال حاضر شروع می شود. وقتی بچه/ نوجوان بودم، مدرسه تا هفته اول یا دوم سپتامبر شروع نمی شد.