تلویزیون شهری هوشمند

با طراحی بسیار باریک 5.5 میلی متری با استفاده از حاشیه های مختلف (حاشیه 3.8 میلی متر در سمت چپ و بالا و صفحه 1.7 میلی متر در سمت راست و پایین)، UDE-C توجه بیننده را بیشتر بر روی پیام تصویری صفحه نمایش متمرکز می کند . در این نمایشگر حرفه ای از نور پس زمینه D-LED استفاده شده و از این جهت می توان از طول عمر بالا آن اطمینان داشت. با استفاده از VESA امکان نصب نمایشگر صنعتی 55VD095C به راحتی فراهم شده است. این مانیتور را میتوانید به پایه VESA 600x400mm به دیوار یا بردها متصل کنید. ایجاد میکند. کارکرد این ویدئو وال به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته میباشد و در استفاده های طولانی مدت کیفیت خود را حفظ میکند. تابلو های روان همان نمایشگرهای الکترونیکی هستند که از آن ها به منظور تبلیغات و جلب توجه مشتریان استفاده می شود.

این ویدئووال از ماژول پنل LG بهره میبرد که قابلیت و امکانات بسیاری نظیر روشنایی بالا و زاویه دید گسترده افقی و عمودی را ارائه میدهد. فاصله بین این مانیتورها 0.88 میلیمتر میباشد؛ به این صورت که 0.44 میلیمتر (چپ/ بالا) و 0.44 میلیمتر (راست/ پایین) است. در صورت قرار گرفتن در معرض طیف وسیعی از شرایط محیطی ، پانل های دیواری ویدیویی می توانند خطر از دست دادن کیفیت تصویر را به دلیل تحریف و ارائه نامنظم رنگ به خطر بیاندازند. با این ویدیو وال های بسته به نوع محتوای خود، دمای رنگ صفحه نمایش را توسط ریموت کنترل هستند به راحتی تنظیم کنید. همچنین استفاده از سنسور دما در کابینت ها باعث می شود که میزان دما در طول کل سال در حالت معتدل تنظیم شود. مقدار جریان عبوری استاندارد از تابلوی روان برای عملکرد درست ماژول ها 5 وات می باشد هر میزان ماژول در تابلو وجود داشته باشد باید به همان تعداد هم منبع تغذیه در تابلو قرار داده شود.

اگر میخواهید محتوای بصری را در بیش از یک ویدئو وال یا نمایشگر نمایش دهید، باید کنترلری را انتخاب کنید که بتواند چندین صفحه نمایش را با هم مدیریت کند. تلویزیون شهری محصولی معمولا در ابعاد بزرگ و فاصله بیش از 8 متر از ناظر میباشد که جهت نمایش محتواهای تبلیغاتی در طول 24 ساعت شبانه روز میباشد. برخی به اشتباه و به دلیل اطلاعات غلط تصور می کنند ویدیو والها منسوخ شده هستند این درحالیست که نسل قدیمی ویدئووالهای شهری منسوخ شده هستند و در حال حاضر با رفع ایرادات مشخص شده نسل جدیدی از این محصول تولید و روانه بازار شده است. دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP410 new version قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند.

یکی دیگر از معایب ویدیو والهای قدیمی استفاده از آن تنها بصورت تخت بود اما امروزه قابلیت استفاده در شکل های مختلف مانند منحنی وجود دارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید برای اشنایی بیشتر با مشخصات فنی و قابلیت های آن در ادامه معرفی همراه باشید. پایه مانیتور صنعتی و ویدئو وال ASJ-P204 قابلیت نصب انواع مانیتور تا سایز 70 اینچ را داراست و تحمل وزن مانیتور تا 49 کیلوگرم را دارد. انواع ویدئو وال ها کدامند؟ مورد دیگری که در خصوص این ویدیو وال به ان اشاره داریم، نمایش طیف وسیعی از رنگ ها است که این صفحه نمایش قادر به نمایش 1.07 بیلیون رنگ و در نتیجه نمایش تصاویری واقعی و زنده را برای شما به ارمغان آورده است. در صورت نبود کارت، سیستم برد را شناسایی نمی کند.برای کار با این نرم افزار باید ویندوز مناسب را از قبل نصب کرد زیرا نیازمند به ویندوزی هستیم که ارتباط مستقیم آن برگزار کند .حال با توجه به این که شما تمامی مراحل قبل را حل کردید باید کارت هاب مناسب خود را به سوکت نوع جی وان وصل کنید و اگر سطور تابلو شما بیش از ۸ تا است باید کارت هاب دیگری را به سوکت نوع جی تو وصل کنید.

اجاره نمایشگر شهری برای زمانی که شما میخواهید تصویری را در فضای باز و یا حتی زیر نور آفتاب پخش کنید بسیار کاربرد دارد. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام تدوین استراتژی بازاریابی در نظر بگیرید، مخاطبان هدف شما هستند. درخشندگی در این برد تنظیم می شود، برای این که ابعاد تلویزیون را بیشتر کنیم باید چند کارت را به هم متصل کرد که تصویر را به صورت دقیق مورد نمایش قرار دهد.دی شو را نصب کنیم و کامپیوتری که روی آن نصب را انجام می دهیم باید کارت شبکه مورد نیاز را داشته باشد. در واقع این نمایشگر صنعتی ویدئو وال مجموعه ای از مانیتورهای به هم متصل شده است که همانند کاشی در کنار یکدیگر چیده شده اند تا یک تصویر بزرگ را تشکیل دهند. بسیاری از مراکز فروشگاهی، تفریحی، اداری، سازمانی و سالن های بزرگ از ویدئو وال برای این منظور استفاده میکنند. وزن بسیار کم و بدنه بسیار مقاوم از دیگر ویژگی های بارز این پایه می باشد. برای ساخت این نوع نمایشگرهای تبلیغاتی نیز از ماژول استفاده می شود به طوری که ماژول های بکار رفته در آن کاملا ضد آب بود و در برابر اشعه ماورا بنفش کاملا مقاوم هستند. از دیگر مزایای ویدئووال ال جی 49VL5D-B، داشتن پورت های ورودی و خروجی متفاوت نظیر HDMI ، DVI-D، USB ، RGB ، ،RS232C، RJ45 و Audio تعبیه شده بر روی این نمایشگر عریض میباشد.

کاربران و مخاطبان از تجربه تماشای یکپارچه و کیفیت تصویر پر جنب و جوش UDE-C بهره می برند. ویدئو وال مدل UD46E-C با عملکرد بالا ، تجربه تماشای جذاب یک تصویر یا ویدئو را به مخاطبان ارائه میدهد. حین استفاده از این نمایشگر نیز با مشکلاتی نظیر تأخیر در نمایش یا مات شدن صفحه مواجه نمی شوید و محتواها به صورت کاملا جذاب به نمایش در می آورد. برای از بین بردن این نوع شکاف های رنگ و حفظ یک نمایش کاملاً هماهنگ ، سازگار و جذاب ، دیوارهای ویدیویی سری UDE-C سامسونگ از تنظیمات پیشرفته کارخانه ، سخت افزارهای نوآورانه و ابزارهای استثنایی کالیبراسیون کاربر برخوردار هستند. تمامی این مشکلات با استفاده از پایه پوش ویدئو وال مدل ASJ-P108 برطرف شده است، با این پایه به راحتی نصب و تعمیرات سیستم های ویدئو وال را به سرانجام برسانید.

بنابراین تا سالیان سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بنابراین با این ویژگی امکان نمایش در محیط هایی با نور زیاد فراهم میباشد. بنابراین ساخت تابلو های روان ( LED) نسبت به گذشته بسیار سرعت گرفته و کیفیت و طول عمر تابلو هایLED نیز افزایش یافته است. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. با توجه به ویژگی و قابلیت های این ویدیووال می توان کیفیت و روشنایی تصاویر را با آن کاملاً قابل قبول دانست. مدرسه آشپزی ژاپنی به منظور تقویت تجربه آموزش تصمیم گرفت از دوربین هایی استفاده کند که فیلم های آموزش آشپزی معلمان را از نزدیک و به طور دقیق فیلم برداری کرده و آن را در مانیتورهایی برای دانش آموزان پخش می کند. پایه ها با ورق هایی طراحی شده که تحمل وزن ۷۰ کیلوگرم مانیتور را دارا است.

مورد استفاده قرار گرفته است. رزولوشن TH-47LFV5W برابر با 1920×1080 پیکسل می باشد که تصاویر با این نمایشگر با کیفیت فول اچ دی نمایش داده شود و رنگ ها به صورت کاملا طبیعی و شفاف مشاهده شوند، به طوری که ریز ترین جزئیات در نواحی تیره و روشن قابل مشاهده است. بالاتر باشد. قاعدتا تاثیر تبلیغات نیز یا کیفیت بهتری صورت می گیرد. تابلو فول کالر P8 یکی از تابلو های تمام رنگی است که با توجه به قیمت بالاتر آن نسبت به نوع P10 کمتر استفاده میشود اما این نوع نیز به نوبه خود دارای ویژگی هایی است که ممکن است در برخی جاها مناسب باشد. محدوده محصولات نمایشگر های ویدئو وال مبنای LED از تکنولوژی تک تراشه DLP استفاده کرده و تصاویر بی نظیر با کیفیت و عمق رنگ و کنتراست باور نکردنی نسبت به نوع لامپی ایجاد می کنند. روشنایی یکنواخت 80 درصدی تضمین کننده تصویری با کیفیت بالا در سراسر صفحه نمایش میباشد و با کنتراست 1:1200 تشخیص و نمایش روشنترین سفید و تیره ترین سیاه در تصاویر و ویدئوها به راحتی امکان پذیر است. این مانیتور صنعتی ویدئو وال BenQ دارای پنل IPS با رزولوشن تصویر 1920×1080پیکسل با کیفیت FHD بهره برده و مجهز به شدت روشنایی برابر با 500 شمع بر متر مربع و کنتراست داینامیک 500,000:1 و کنتراست استاتیک 1,400:1 می باشد.

پایه ثابت مانیتور صنعتی ASJ-P204 برای نصب و تنظیمات آسان انواع مانتورهای صنعتی و ویدئو وال تا ابعاد 70 اینچی طراحی شده و به راحتی مانیتورها را پس از نصب در ۶ جهت تنظیم میکند. ضمن اینکه نصب و راه اندازی پایه سریع و آسان انجام میگیرد. قاب تابلو نصب آن را در مکان مورد نظر آسان می کند. این پایه با استاندارد 600×400 و محل پیچ به طول 600 میلیمتر و عرض 400 میلیمتر از یکدیگر میباشد و کاربر به راحتی میتواند پایه را به نمایشگر بر روی دیوار یا برد نصب و راه اندازی کند. از لحاظ ساخت نیز در ابعاد 1210.51×121.1×681.22 (WxDxH) میلیمتر و وزن 22 کیلوگرم ارائه شده و از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی بهره می برد.

خازن ها نیز مانند ال ای دی ها دارای پایه های مثبت و منفی هستند که باید به صورت صحیح در مدار قرار گیرند. در مرحله بعدی این کار را با سطر های دوم ، ششم ، دهم و چهاردهم انجام می دهیم و سپس سایر سطر ها را تا پایان نیز به همین ترتیب ، چهار تا چهار تا درایو می کنیم . برنامه ریزی دستگاه به صورتی انجام میشود که امکان ویروس پذیری در آن وجود نداشته باشد. در طراحی ویدئو وال TH-47LFV5W از پنل IPS استفاده شده و دارای طول عمر برابر با 60000 ساعت و با ابعاد (WxHxD) 1045x590x10 میلیمتر و وزن 25 کیلوگرمی به راحتی بر روی دیوار و برد به دو صورت افقی و عمودی نصب میشود و بخش وسیعی از دیوار را اشغال می کند. از طرفی اگر شدت نور در صفحهنمایش بیش از حد بالا باشد، میتواند در فضاهای بسته و یا محیطهای تاریک، چشم بینندگان را خسته کند. در ویدیو بالا انواع کابینت و روش مونتاژ ماژول ایندور، اوت دور، ضد آب، با کیفیتهای پیکسلی مختلف قابل مشاهده است.

خصوصا استفاده از تلویزیون خارج سالن در فضای های صمیمی تری چون محوطه ی ویلا و باغ های خانوادگی ، دورهمی ما با عزیزانمان را( با وجود یک سینمای شخصی فضای باز ) سرگرم کننده تر خواهد کرد. بیلبوردهای تبلیغاتی اتوبان ها و آزاد راه ها – محل برگزاری کنسرت ها —————————————- Video Wall Displays ویدئو وال (نمایشگرهای تصویری دیواری) قابلیت چیدمان منظم ماتریسی و یا غیر منظم نمایشگر ها و توانایی چیدمان نمایشگر ها تا 330 اینچ (400 اینچ) قابلیت کاربری بسیار ساده همراه با مزایای کنترل با سیم و بدون سیم ورودی های صوتی و تصویری با فرمت و کیفیت های متفاوت توانایی نمایش یک یا چند پارچه تصاویر پخش همزمان و غیر همزمان ویژگیهای فنی: – دارای ورودی های RGB, Composite, Component, VGA, Firewire, HDMI, asilight DVI – قابلیت پخش تمام فایل های صوتی و تصویری و برنامه های کاربردی در ویندوز ، مکینتاش و آندروید – قابلیت نصب نمایشگر ها بر روی سطوح تخت ، منحنی و زاویه دار به شکل مکعب یا استوانه – دارای نرم افزارهای مدیریت همزمان خروجی های مختلف با تعدد پنجره ها و چیدمان متنوع تصاویر – امکان اتصال به انواع پروژکتورهای صنعتی و دستگاههای پخش و کامپیوتر های صنعتی و قابل حمل.

این پایه پوش ویدئووال برای نصب، تعمیرات و کابل کشی انواع ویدیو وال ها طراحی شده و قابلیت تنظیم در 8 جهت را داراست. این قابلیت و ویژگی باعث شده ویدئووال سری UD46E-C برای ارائه محتوا و ارائه اطلاعات در محیط هایی که نیاز به قابلیت خوانایی بیشتری دارند ، از قبیل ترمینال های حمل و نقل ، مراکز خرید، لابی های اداری و اتاق کنترل ایده آل باشد. در مرحله بعدی این کار را با سطر دوم ماژول انجام می دهیم و سپس سطر های سوم تا شانزدهم را نیز به ترتیب درایو می کنیم . شبکه daisy اجازه می دهد تا کاربران بتوانند علائم را کنترل و نظارت کنند ، توزیع محتوا و حتی بروزرسانی سیستم عامل را به یکباره انجام دهند. مجهز است که میتوان در قالب یک شبکه کابلی با چند دستگاه به منظور نمایش محتواها به صورت همزمان بهره برد. این مانیتور عریض به فناوری تصویر IPS مجهز بوده و از کیفیت تصویر Full HD بهره میبرد. این مانیتور عریض در کنار کیفیت تصویر فوق العاده می تواند به مانیتوری با کیفیت برای استفاده در مکانهای مختلف با کاربری های گوناگون تبدیل شود. برای ارائه وضوح نمایش مداوم پیام بدون وقفه در هر محیط عملیاتی ، پانل های دیواری ویدیویی UDE-C سامسونگ تحت آزمایش عملکرد دقیق قرار می گیرند.