تصاویر ۳ واحد آپارتمانی یک خوابه مدرن با ایده های جدید و متفاوت

در طراحی نمای ساختمان های دوبلکس سطح کمی از نما در اختیار است بنابراین باید در ترکیب متریال ها و مصالح و مواد دقت لازم را به خرج داد. آنها با دقت ساخته شده اند و منافع شخصی یک مالک را منعکس می کنند. راهکارهای بسیاری برای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک و نقلی وجود دارند که ما در ادامه به 7 ترفند جدید و مهم پرداخته ایم که با به کارگیری آنها در چیدمان آپارتمان 50 متری، میتوانید بهترین دکوراسیون را طراحی کنید. نورپردازی عبارت است از نورهای مخفی در دیواره بیرونی ویلا، چراغهای دیواری نصب شده در بخش های مختلف محوطه حیاط نمای بیرونی ساختمان، نورافکنهای کوچک و بزرگ یا چراغهای کم نور رنگی نصب شده در بالکن و تراس. اگر چه استفاده از پنجرههای بزرگ در ویلاها سبب میشود نور خورشید در بیشتر قسمتهای داخلی وجود داشته باشد با این حال استفاده از نورهای رنگی خود نقش مهمی در زیباتر به نظر رسیدن ویلا ایفا میکند. بهترین راه برای پیدا کردن الگوی رنگی مناسب در طراحی داخلی یافتن پاسخ این پرسش هاست ? در برخی از این واحدهای مدرن، یک آشپزخانه کوچک در فضای بیرون و در تراس ساخته می شود که معمولاً برای باربیکیو و تهیه غذاهای کبابی کاربرد دارد.

سبک مدرن طرفدار سادگی و کاربردی بودن فضا است و تنها بر استفاده از وسایل ضروری تاکید دارد اما در طراحی به سبک کلاسیک به منظور ایجاد فضایی گرم و صمیمی از المان های کلاسیک و عناصر دکوراتیو زیادی بهره می برد و جزئیات بیشتری دارد. دکوراسیون اتاق خواب ایرانی ها نیز با دیگر دکوراسیون ها تفاوت دارد. تخت خواب، میز و آینه، آباژور، لوستر و پنجره هایی که به تراس راه دارند، همه از جلوه های اتاق خواب پنت هاوس می باشند. علاوه بر سرویس خواب بهتر است سایر وسایل اتاق خواب نظیر پرده و فرش و لوستر و وسایل تزیینی را از بین طرح های سلطنتی انتخاب کنید. آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید یک خوابه است طراحی دکوراسیون این آپارتمان کوچک شیک و بی نظیر است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از همه فضای آپارتمان استفاده بهینه شده طراحی داخلی خانه کوچک مدرن است. اگر زیادهخواه هستید یک لوستر شیک باید انتخاب شما بهعنوان تجهیزات نور رسانی باشد. بهترین ایده برای چیدمان این قسمت ها، استفاده از مبلمان مدرن و کوتاه، میزهای کوتاه و یا کاناپه است.به نظر می رسد آویزان کردن یک لوستر بلند در طبقات بالایی پنت هاوس، کار عاقلانه ای نباشد! چه بودجه یک پروژه از ارزش بالایی برخوردار باشد و چه از ارزش متوسطی برخوردار باشد.

با دانستن تعریف طراحی داخلی منزل و یا محل کار اینک در می یابیم اصولا انجام این نوع از طراحی در ویلا چگونه و به چه روش و طریقی باید انجام بگیرد و اینکه آیا اصولا تفاوتی بین طراحی داخلی ویلا با مثلا طراحی داخلی اداری یک شرکت یا سازمان وجود دارد یا خیر و اگر پاسخ مثبت است این تضاد ها و اختلاف ها در چه مواردی صدق می کنند و چه معیار و اصول طراحی داخلی برای این امر از پیش تعیین شده است. 4- با وجود آن که فضای این خانه کوچک است، به 6 نفر فضای نهار خوری وجود دارد و یک پذیرایی دنج برای آن طراحی شده است. ایجاد فضای استراحت برای یک خانه دوبلکس می تواند به روش های گوناگونی انجام شود. ۶- این خانه دوبلکس زیبا دارای یک سالن ورزشی کوچک نیز هست.

پنل های چوبی مدرن سطحی لطیف، صاف و بدون کنده کاری دارند که به دکوراسیون داخلی خانه گرما و روشنایی می بخشند. پرتوهای نور خورشید که هنگام روز از پنجره ها وارد سالن اصلی و اتاق های پنت هاوس های لوکس می شوند، شگفتی خاص خود را دارند. هنگام طراحی یک اتاق، آن را به ۴ قسمت تقسیم کنید و تمامی مبلمان خود را به طور مساوی در این چهار بخش قرار دهید. ما در این مقاله با قرار دادن 7 راهکار جدید و نمونههایی از چیدمان خانه 50 متری ایرانی، شما را در دکوراسیون خانه 50 متری راهنمایی میکنیم. 4. معجزه آینه را در دکوراسیون خانه های کوچک فراموش نکنید. در دکوراسیون داخلی خانه 40 متری رنگ پرده ها را هم ساده و مثل دیوارها روشن در نظر بگیرید. رنگهای یکسان: برای بزرگتر نشون دادن یک فضا هر چه تنوع رنگی کمتر باشه، رنگ دیوار و سقف به هم نزدیک یا یکسان باشه و فضا یکپارچه به نظر برسه، بزرگتر هم فرض میشه.

در طراحی داخلی خانه های آپارتمانی معمولا ریزه کاری های شیک و فانتزی توجه خانم ها را به خود جلب می کند و در دید آنها این مدل دکوراسیون ها بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. در بالا راهکارها و نمونه هایی برای چیدن خانه پنجاه متری قرار دادیم با استفاده از آنها در کنار خلاقیت خودتان میتوانید بهترین دیزاین دکوراسیون را برای خانه 50 متری انجام دهید. در انتهای راهرو و پس از گذر از بخش آشپزخانه به سرویس بهداشتی و حمام ساختمان می رسیم که با توجه به کمبود فضا از درب کشویی برای آن استفاده شده است. کافیست از چوب در کنار منسوجاتی با رنگ های پاستیلی، در حضور نورپردازی ملایم و نه چندان روشن استفاده کنید تا محیطی سرشار از لطافت همراه با کنتراستی جذاب در فضا خلق شود. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید! انتخاب فرش و پرده ای مناسب برای فضای خواب یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا فضایی شیک و متفاوت در فضای اتاق خواب منزل شما ایجاد شود.

افراد می توانند بواسطه اشیای قدیمی و صنعتی و متریال خام فضایی دنج و گرم را برای زندگی و یا کار ایجاد کنند. در ادامه 3 نمونه از این آپارتمان های کوچک و نقلی را قرار داده ایم. یک آپارتمان بزرگ و زیبا با سقف بلند، تراس وسیع و نمای دل نشین به مرکز شهر قرار دارید؛ پنجره های پنت هاوس از سقف تا کف کشیده شده اند و شما به راحتی می توانید منظره بیرون را تماشا کنید. شما به کمک نور میتوانید چیدمان خانه 50 متری را بزرگ تر و دلبازتر از قبل کنید. آینه های بزرگ بر روی دیوارها قرار داده شده اند تا به باز شدن فضا کمک کرده و جلوه خاصی را ایجاد کنند. بزرگ ترین قسمت در یک پنت هاوس لوکس و مدرن را اتاق نشیمن و سالن پذیرایی به خود اختصاص می دهند. نمونههای بسیاری از خانههای 50 متری وجود دارند که هر کدام به نحوی به بهترین شکل دیزاین دکوراسیون خود را انجام داده اند. در واقع ما در این بخش پس از اتمام ساخت ویلا و یا هر ساختمانی اقدام به طراحی المان هایی می نماییم که همسو با سبک معماری و چیدمان آتی منزل نوعی از فرم و هارمونی استاندارد را در چشم بیننده تداعی کند این کار توسط افراد متخصصی به نام دکوراتور صورت می پذیرد که لزوما معمار نیستند.

اگر در نمای داخلی پنت هاوس های لوکس ، فضای مخصوص صرف شام وجود نداشته باشد، حتماً یک قسمت از سالن پذیرایی برای این کار در نظر گرفته شده است. 3. در خرید مبلمان برای خانه پنجاه متری دقت کنید. اگر تصاویر بالا را با دقت مشاهده کرده باشید، قطعا به این نتیجه رسیدهاید که خانههای نقلی و کوچک نه تنها دلگیر نیستند بلکه با چیدمانی صحیح و اصولی دلباز و دوست داشتنی هستند. در این نوع سبک در عین مدرن بودن سادگی را نیز خواهید داشت و هر آنچه که اضافی و مربوط به حاشیه است، خود به خود از دکوراسیون محیط آپارتمان حذف خواهد شد.

یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه داشته باشید زمین پروژه مورد نظر و طراحی درست آن است. ۵- آیا طراحی خانه های دوبلکس بر روی زمین های شیب دار را پیشنهاد می کنید؟ برخی از بهترین پنت هاوس ها دارای باغ و محوطه سرسبز بر روی بام هستند. مبلمان اتاق نشیمن به سبک مدرن و با بهترین رنگ ها چیده شده اند به طوری که می توانید بر روی آن ها نشسته و از نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه لذت ببرید. بیشتر ما تلویزیون را روی یک میز و رو به روی ست مبلمانمان قرار می دهیم. گرد و خاک، موی حیوانات خانگی و افتادن اجسام متفاوت چه تاثیری بر روی آن دارد؟ برای دانستن این امر ابتدا باید به تفاوت هایی که در یک بنای ویلایی با یک آپارتمان مسکونی یا اداری وجود دارد بپردازیم تا بدانیم چه تفاوت هایی بین طراحی داخلی ویلا و طراحی داخلی آپارتمان مسکونی یا منزل مسکونی وجود دارد. برای این کار، کافیست وسایل همشکل را روبهروی هم قرار دهید. در صورتی که می خواهید ظاهر ویلای شما شفاف و روشن باشد، بهتر است نورپردازی درست و اصولی را در دستور کار خود قرار دهید. پس اگر می خواهید از نمای ویلای خود به خصوص در شب لذت ببرید، حتماً کار را به یک تیم حرفه ای معماری بسپارید.

هرچند در بین وسایل چوبی منزل نقش بصری جاکفشی هنوز در دکوراسیون جا نیفتاده اما معمولا اولین چیزی که شخص تازهوارد به آن توجه میکند جاکفشی است. اولین تضاد و تفاوت در بنای ویلایی و آپارتمانی نوع کاربری آنهاست حتی در مواردی که ویلا محل دائم زندگی افراد باشد نیز این تفاوت ها مشهود هستند ویلا مکانی جهت آسایش و آرامش و غالبا در ایام فراغت و استراحت برای دوری از زندگی شهری مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو برخی از فضاهایی که در طراحی ویلا جهت تفریح و اسایش در نظر می گیرم معمولا در طراحی پلان آپارتمان مسکونی وجود ندارد فضاهایی مانند باشگاه خانگی (Home Gym) یا استخر و سونا و جکوزی خصوصی، محوطه سازی ویلا، الاچیق و آبنما و تراس گاردن و روف گاردن شخصی و.. در نما معمولا از فرورفتگی هایی برای ایجاد نمایی چند بعدی و بازی با نور و سایه استفاده می کنند.

قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطافپذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات بهروز مردم در آن گنجاندهشده است. برای طراحی داخلی پذیرایی کوچک می توانید از انواع دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن استفاده کنید که انتخاب هر یک از این سبک ها به طرح وسایلی که برای پذیرایی تهیه کرده اید بستگی دارد. اتاق خواب، دلنشین ترین منظره را از نظر دکوراسیون داخلی پنت هاوس های لوکس دارد. شرکت آرکا مصالح و ویژگی های موجود در فضا را به صورت داخلی و خارجی طوری طراحی می نماید تا این تصور ایجاد شود که سرمایه گذاری بیشتری انجام شده است. پنجرهها مانند چشم ساختمان عمل می کنند و در صورتی که درست جای گذاری نشوند؛ ساختمان دلگیری خواهید داشت.