بهینه سازی سایت های خبری برای ربات های گوگل

خب، ویژگی «بررسی GSC» میتواند به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند. به عنوان مثال، شما یک سایت تجارت الکترونیکی در اختیار دارید که در آن کلاه به فروش میرسد و شما باید یک صفحه برای فروش کلاههای کابوی ایجاد کنید. بسیاری از سایت ها تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفته اند و از رتبه های پایین سایت رنج می برند.برای جلوگیری از کاهش ترافیک توسط به روزرسانی های گوگل، از یک استراتژی بازاریابی و ترافیک چند کانال موثر استفاده کنید. علاوه بر استراتژی بازاریابی محتوا، بسیاری از شرکت های سئو سرویس PR دیجیتال نیز ارائه می دهند که در آن به ساخت لینک های برگشتی به محتوا از طریق ارتباط و تقویت در شبکه های اجتماعی کمک می کند. میزان دور بودن سرور از آدرسی که به سایت متصل می شوند نیز می تواند باعث تاخیر در پاسخگویی باشد. میزان تاثیر پذیری سئو برای کلمات مختلف و همچنین وبسایت های مختلف کاملا متفاوت است اما شروع از یک الی سه ماه آینده می تواند تاثیر گذار باشد. Snippet ویژه به همراه بهبود رتبهبندی کلمهی کلیدی مورد نظر، باعث شد تا ترافیک آن صفحه بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یابد. اما اگر گوگل متوجه شود که صفحهی سلمان واقعا به روز شده است، ممکن است رتبهبندی وبسایت او بهبود یابد.

ما در مقاله سئو چیست به صورت کامل آنها را بیان کردیم. این فاکتور به صورت مستقیم با فاکتور سبک و کم حجم بودن قالب در ارتباط است یعنی اگر بتوانید یک قالب سبک انتخاب کنید به صورت خودکار یک قالب با سرعت لود صفحات بالا انتخاب کرده اید. این ابزار یک لیست کامل از آدرسهای ULR را بارگذاری و آپلود کرده و به شما اعلام میکند که این محتوا در کدام صفحات وب وجود دارد. ثبت پروژه در این سایت برای کارفرما رایگان بوده و پس از ثبت پروژه توسط کارفرما، مدیران سایت به سرعت آن را تایید کرده و پروژه برای مجریان فعال در سایت قابل مشاهده خواهد بود. در واقع، گوگل برای اکتشاف، خلاصه کردن و ارزیابی محتوا کار سخت تری را در پیش دارد. ویدیوهای محصول یکی از رایجترین انواع محتوا میباشند که بسیاری از فروشندگان با استفاده از آن نرخ تبدیل وبسایت خود را افزایش میدهند. سئو خارجی: به کلیه بهینه سازی ها که خارج از وب سایت انجام می شود گفته می شود. سئو خارجی سایت به اقداماتی که خارج از وبسایت شما انجام می شود تا در نتایج صفحات موتورهای جستجو تاثیر بگذارد گفته می شود.

سپاس از همراهیتون. آموزشهای سئوف رو از دست ندید! با ما همراه باشید تا موارد مهم درباره ورودی گوگل رو بررسی کنیم. با این حال هنوز متا تگ ها اطلاعات مهمی را درباره صفحه به موتورهای جستجو منتقل می کنند. پس از تولید یک محتوای با ارزش و یونیک حال نوبت به نگارش آن است. بنابراین توصیه میشود که نقشهی سایت خود را از طریق ابزار تایید کنندهی Map Broker XML بررسی کرده و اجرا کنید. عنوان، توضیحات، تیتر و محتوای کپی درون سایت را پیدا کرده و آن ها را فورا ویرایش یا حذف کنید. علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت، سئوی داخلی شامل بهینه سازی سرفصل ها، تگ های HTML (عنوان، متا، هدر) و تصاویر است. اگر بخواهم دقیقتر به شما بگویم، سئوی خود سایت معنا ندارد، ما مقاله ها، محصولات و چیزهایی را که در سایت قرار میدهیم باید از نظر گوگل بهینه کنیم. این تگ ها که 6 دسته هستند و از تگ h1 تا تگ h6 ادامه پیدا میکنند باید به ترتیب و الویت بندی شده استفاده شوند. در ادامه تک به تک تکنیک ها و ترفند های مربوط به بهینه سازی تصاویر را با هم بررسی میکنیم.

یکی از مهمترین کلمات کلیدی وبسایت سلمان «بهترین لپتاپهای گیمینگ ارزانتر از ۵۰۰ دلار» است. این همان فرصتی بود که سلمان با آن روبرو شده بود: اضافه کردن ماه جاری به برچسب عنوان ممکن است به ترافیک وبسایت او کمک کند، اما به وضوح میتوان دید که گوگل این موضوع را کاملا نادیده میگیرد. مابقی صفحات یک نسخهی متفاوت از همان نوع محصول هستند. به بیان دیگر به روش های بهینه سازی سایت از نظر فنی سئو تکنیکال گفته می شود که بیشتر در ارتباط با ربات ها، کدهای برنامه نویسی و ساخت نقشه سایت و دیگر مسائل فنی سایت است. در نقشه قرار گیرند. این ویژگی علاوه بر اعلام دلیل عدم ایندکس صفحهی مورد نظر، اطلاعات دیگری نیز در اختیار کاربران قرار میدهد. علاوه براین، اسناد گوگل و نحوهی استفاده از آنها کاملا واضح و شفاف نمیباشد. بهترین راه حل برای حل و از بین بردن این صفحات استفاده از ریدایرکت 301 است. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یکی از دلایل مهم برای موفقیت یک سایت، ظاهر آن است. اما سه بازوی اصلی و تاثیر گذار در موفقیت سئو چیست؟

اگر تعداد صفحات بیشتر از ۵۰,۰۰۰ صفحه بود، باید چندین نقشه سایت بسازید. فرض کنید یک محصول با ۴ رنگ و ۵ سایز متفاوت وجود دارد و هر کدام از آنها یک صفحه دارند. به بیان دیگر، شکاف دیجیتالی جدیدی ایجاد شده است که جستجوگران متوجه می شوند که فقط می توانند آنچه را که باور دارند ببینند و آنچه را که می دانند پیدا کنند. او به طور خاص متوجه شد که اغلب صفحات ارائه شده در صفحهی اول وبسایت دارای برچسب ماه و سال در بخش عنوان هستند. آژانس سئو نیل شیث که Only Way Online نام دارد، چندی قبل با یک مشتری جدید آشنا شد که رتبهبندی وبسایت او به کلی نابود شده بود. بطوری که مشتری به دنبال آن ویژگی وارد سایت شما شود. در این مرحله، این مشتری بیش از ۳ ماه از همکاری این مشتری و آژانس فلیکس میگذشت.

فلیکس و تیم تحت مدیریت او در این چهارچوب زمانی حجم زیادی محتوای باکیفیت در وبسایت مشتری منتشر کرده بودند؛ با این حال ترافیک و رتبهی این وبسایت بسیار پایین بود. این بدان معناست که افزایش رتبهی این اصطلاح برای سلمان ارزش دارد. این تغییرات به وبسایت سلمان کمک کارد تا به عنوان Snippet ویژه انتخاب شود. شاید شما بگویید که میتوان تصاویر موجود در صفحات را به شدت فشردهسازی کرد و یا در خارج از سایت آنها را ذخیره نمود؛ اما به یاد داشته باشید در صورتی که صفحات وبسایت شما بزرگ باشند، روند بارگذاری سایت بسیار زمانبر خواهد بود.

شرکتی که شما در حال ارزیابی اون هستید باید به همه این جوانب (تکنیکال، UX، آف پیج) بپردازه و برای ایجاد تعادل بین اونها از یک استراتژی روشن استفاده کنه. فرایندهای سئو تکنیکال، گزینه هایی هستند که به افزایش سرعت سایت کمک کرده و در ادامه باعث می شوند تا ربات های گوگل بتوانند از محتوای موجود در سایت، اطلاعات واضح تری به دست آورد و درک آن برایش آسان شود. یعنی در واقع فلش ها از ویدئو ها و تصاویر ساخته می شوند پس آن ها نیازمند متن هایی هستند که محتوای وبسایت شما را به موتور های جستجو نشان دهند.

اما در صورتی که با پیغام «Excluded by ‘noindex’ tag» روبرو شدید، این بدان معناست که روند تنظیم برچسب مذکور به درستی انجام شده است. در روند بررسی مشخص شد که این وبسایت به آخرین نسخه از مگنیتو(Magento) منتقل شده است. سرعت سایت یکی از فاکتور های مهم در رتبه بندی سایت است که گوگل به آن اهمیت زیادی می دهد. اما در صورتی که سرعت بارگذاری سایت برای شما یک اولویت به شمار میآید، بنابراین هرکاری انجام خواهید داد تا حجم کلی صفحهی مورد نظر به پایینترین حد ممکن برسد. در صورتی که پاسخ شما مثبت است، در این صورت برچسب Hreflang میتواند کمک شایانی به شما بکند. اضافه شدن لینکهای داخلی به صورت استراتژیک و موثر باعث شد ظرف کمتر از یک هفته ترافیک این وبسایت با افزایش ۲۵۰ درصدی روبرو شود. فلیکس چطور توانست با استفاده از لینکگذاری داخلی ترافیک سایت خود را ۲۵۰ درصد افزایش دهد. طی بررسیهای فوق، فلیکس متوجه شد که هیچ کدام از محتواهای با کیفیت او به یکدیگر لینک نشدهاند. یادتان باشد همیشه کیفیت مهمتر از کمیت است. این مورد احتمالا به این دلیل است که بسیاری از CDNها به درستی تنظیم نشدهاند. خب، با اعدادی که فرض کردیم، تنها 12.5 درصد از صفحات سایتتان میتوانند در صفحه نتایج جستجو به نمایش درآیند.

در نگارش محتوای اصولی و سئو شده، به موارد زیر دقت کنید. هرچه سریعتر به این سؤالات در ایمیل های ارتباطی خود پاسخ دهید، میزان پاسخگویی شما بهتر خواهد بود. این امتیاز به میزان فعالیت های نامناسب و مشکوک سایت در سئو اشاره دارد. چرا که این کار باعث کنیبالیزیشن (همنوعخواری صفحات) شده و موتور جستجو را نسبت به صفحهای که باید رتبه بگیرد، سردرگم میکند. برای مثال میتوانید دسترسی به برخی از صفحات سایت را ببندید که توسط رباتهای گوگل ایندکس نشوند. داده های ساختار یافته به کد هایی اطلاق می شود که شما در قالب وب سایت خود ایجاد می کنید تا هر قسمت از محتوای سایت به موتور های جستجو معرفی شود. نقشه سایت یا فایل sitemap.XML یک فایل شامل کد های XML است که در ریشه هاست وب سایت قرار دارد و آدرس صفحات سایت شما را به موتور های جستجو معرفی میکند. نقشه سایت شاید یکی از مهم ترین فاکتور های سئو تکنیکال باشد باشد. واکنشگرا بودن یکی از مهم ترین نکات سئو تکنیکال است که باید در هنگام کدنویسی و طراحی قالب به آن دقت کرد.

این برچسب به گوگل و سایر موتورهای جستجو اعلام میکند که صفحهی مورد نظر نباید ایندکس و لیست شود. در حقیقت زمانی که برای افزایش سرعت صفحات بزرگ به ته خط رسیدهایم، متوجه میشویم که اندازهی کلی یک صفحه با زمان بارگذاری آن رابطهی مستقیم دارد. این چک لیست سئوی تکنیکال را در سایت خود انجام دهید تا بتوانید با کمک ۲ بخش دیگر سئوی سایت (لینک سازی داخلی – لینک سازی خارجی) رقیب سختی برای رقبای خود باشید. اگر شما قصد دارید که لینک سازی داخلی سایت را بدرستی انجام دهید باید قسمتی از سئوی تکنیکال که مربوطه به لینک های داخلی سایت هست را بهتر بشناسید.

خود شما برای اینکه راجع به محصولی اطلاعات کسب کنید، چه میکنید؟ چنان چه مطمئن نیستید که وب سایت شما از نظر گوگل یک وب سایت واکنشگرا هست یا خیر ؟ خب قطعا من نمیتوانم لیست این کلمات را به شما بدهم اما خودتان میتوانید بعضی از آنها را حدس زده و بعضی های شان را با تست کردن به دست بیاورید. به صورت پیش فرض سایت وردپرس، از کلمات بی معنی برای انتخاب آدرس هر صفحه استفاده می کند و همین باعث کاهش سئو سایت می شود. از کارکتر های اضافه استفاده نشود. اگر قصد استفاده از کارکتر های انگلیسی را دارید از مخفف کلمه کلیدی استفاده کنید. بنابراین تنها باید در رابطه با محتوای تکراری وبسایت خودتان و محتوای کپی شده از وبسایتهای دیگر تمرکز کنید.

در این زمینه لازم است که مد نظر داشته باشید، سئو فنی یا تکنیکال نوعی از بهینه سازی سایت است که باید طبق اصول، مهارت و تجربه انجام شود و اگر هر یک از این فاکتورها نباشد، احتمال نابودی کسب و کارتان را در جنگ سئو باید بدهید! هر چقدر برای سایت خود، لینکسازی کنید، اگر کاربر از صفحات شما راضی نباشد، گوگل هم راضی نخواهد بود و برای اینکه صفحات شما به کاربر نمایش دادهشود، باید در ابتدا گوگل احتمالدهد که محتوای شما برای کاربر، مناسب است اما سئوی خارجی، در رقابت صفحات شما با صفحات رقیب، به کمک شما میآید. شاید شما نیز این سخن بیل گیتس را شنیده باشید که میگوید: «اگر کسب و کار شما در اینترنت نباشد، از صفحه روزگار نیز محو خواهد شد.» این حرف تا حد زیادی درست است؛ چرا که افراد امروزه تمایل بیشتری به برطرف کردن نیازهای خود به صورت آنلاین دارند. اکثر افراد سئوکار و صاحبان سایت متوجه نیستند که بخش زیادی از ارزش سئوی یک سایت از نحوه ساختار صفحات داخلی ناشی می شود. گاهی ممکن است اتفاق بیفتد که محتوای خوب و با کیفیتی تولید می کنید و برای سئوی آن تلاش می کنید اما پس از گذشت چندین ماه می بینید که صفحات شما هنوز ایندکس نشده است.

بدون اعمال تکنینک های سئو ، سایت شما آموزش سئو تکنیکال سنیور سئو دیده نخواهد شد. بهتر است قالب سایت شما دارای صفحه ای به جای این خطا باشد که در عوض دیدن خطای ۴۰۴ یک صفحه از قبل طراحی شده دیده شود و یا کاربر به صفحات دیگر سایت مرتبط شود. از آنجا که واقعیت به این شکل نیست و اکثر مطالب منتشر شده هیچ ترافیک بازدیدی ندارند، در این جا چند نکته مفید در مورد سئو را توصیه میکنیم. محتوای مفید محتوایی است که به قصد سئو سایت و بهبود رتبه ساخته نشده باشد و نیاز های مشتری و فرد بازدید کننده ملاک قرار گرفته شده باشد .

وجود محتوا کپی و ضعیف می تواند آسیب های جدید به سئو لندینگ پیج ها وارد کند. اگر همه ی صفحات ایندکس شوند محتوای کپی ایجاد شده باعث بروز آسیب جدی به سئو وب سایت ما می شود، کنونیکال در اینجا به کمک ما آمده تا ایندکس صفحات هرز جلوگیری کند. در واقع گوگل حتی اعلام نموده که لینکهای مرده «حتی یک مسئلهی سئو» به شمار نمیآیند. وجود تعداد لینک مرده در وبسایت شما باعث بهبود یا خراب شدن سئو نخواهد شد. تا پیش از آنکه کاربران با ارسال ایمیل و کامنت به شما نگویند که نسخهی تلفن همراه وبسایت شما دارای ایرادات اساسی است، شناسایی این مشکلات بسیار سخت خواهد بود. اصل اساسی این نوع سئو بر این است که سرعت سایت موردنظر را افزایش دهد و کراول شدن آن توسط رباتهای موتورهای جستجو راحتتر شود. سئو با ایجاد موقعیت بهتر در SERP ها به افزایش ترافیک ارگانیک وبسایت شما کمک میکند. استفاده از داده های ساختار یافته به دلیل استفاده گوگل از آن ها در serp اهمیت زیادی دارد.

نتایج جستجو را با دقت بررسی کنید. 3- تصاویر خود را برای کار با وب سایت خود مقیاسبندی کنید. این صفحات برای نمایش مطالب یک دسته بندی مشخص استفاده می شوند و موجب می شوند کاربران بیشتری در سایت شما گردش کنند. بنابراین شما هم اگر میخواهید کاربران را زمان بیشتری در سایت تان نگاه دارید، سعی کنید مقالات سرگرم کننده و جذاب اینچنینی را در میان مقالات سایت جا داده و البته لینک آنها را در صفحات مختلف سایت قرار بدهید. البته تسلط سئوکار به انواع CMS به ویژه وردپرس بیشتر اهمیت دارد. به ویژه اگر صفحهی مورد نظر شما محتوای شاخصی دارد و همواره توسط موتورهای جستجو کراول میشود.

توجه: درصورتی که افراد دیگر بخشی از محتوا و متن نوشته شده توسط شما را در وبسایت خود کپی کنند، مشکل محتوای تکراری به آنها مربوط شده و دردسری برای شما ایجاد نمیکند. میتوانید از افزونه W3 Total Cache (برای افراد حرفهایتر) و افزونه WP Super Cache (برای افراد آماتور) استفاده کنید. استفاده از زیر منو: هر چه کمتر بهتر. این وبسایت در یک چهارچوب زمانی دو ماهه، از متوسط ۳۰ هزار بازدیدکنندهی روزانه به کمتر از ۳ هزار بازدید در روز رسیده بود. AMP به طور خلاصه یک شتاب دهنده برای نسخه موبایل محسوب میشود که با حذف بسیاری از المانهای اضافی صفحه نسخهای ساده را به کار در کمتر از یک ثانیه نمایش میدهد. Bread crump یک منو از لینک صفحات قبلی است که به کاربر کمک می کند تا متوجه شود در کجای وب سایت شما قرار دارد و یک نقشه سایت برای کاربران است. به یاد داشته باشید اگر قصد دارید که یک نقشه داخلی برای دسترسی آسان کاربر به سایت خود فراهم کنید, باید یک منوی کاربردی را آماده کنید.

همچنین، صفحات تکراری باعث بروز مشکلات همخواری محتوایی میشوند که این اتفاق به این صورت است که بین چندین صفحه با محتوای یکسان قدرت یک کلمه تقسیم میشود. به این معنی که با این فایل به موتورهای جستجو دستور داده می شود که چه صفحاتی را ایندکس کنند و چه محتوایی را نادیده بگیرند. زیرا زمانی که کاربر وارد یک لینک سایت میشود و محتوایی برای آن دریافت نمیکند، میزان رضایت او کاهش خواهد یافت. در انتهای پاسخ به این سوال نیاز به یادآوریست که محتوا بر خلاف تبلیغات برای مخاطب مزاحمت ایجاد نمی کند ، بدین معنا که خود را جلوی وی پرت نکرده و به هر قیمتی تمایلی به دیده شدن ندارد ؛ او گوشه ای می نشیند تا فردی علاقه مند به سویش بیاید ؛ در نتیجه اینکه باید زمان زیادی برای تحقق آن وقت صرف کنیم ، لذا طبیعیست که در مدت طولانی تری به بار نشسته و اولین آثار تاثیرگذاری خود را در مقایسه با تبلیغات دیرتر هویدا کند . تگ Canonical بدین صورت در بخش قرار میگیرد. سعی کنید به صورت کاملا یکنواخت و طوری که نوشته تان هم کاملا خوانا باشد کلمه کلیدی را در نوشته قرار بدید. در صورتی که از Yoast استفاده میکنید، به سادگی میتوانید تنها با یک کلیک این صفحات را نوایندکس کنید.

ولی همینجا یک نکته­ای هم بهتون بگم اگر کسی که این عکس رو کپی می­کنه بیاد داخل فتوشاپ و توی این بخش بیاد این موارد رو می­بینه و می­تونه همین­جا ادیتشون کنه ولی خب این تکنیک رو حداقل من ندیدم خیلی­ها بلد باشن و صرفاً مخصوصاً اون­هایی که حالا وبلاگ­های تازه وارد می­زنن یکسری عکس رو از توی گوگل کپی می­کنند و بعدش بارگزاری می­کنند. یکی از مهمترین تکنیک های سئو آف پیج در سایت تان این است که تنظیمات سایت تان را به گونه ای تنظیم کنید که اگر کاربر در صفحه خاصی در سایت تان بود و بر روی یک لینک خارجی در سایت تان کلیک کرد صفحه هدف در پیج جدید باز شود. تحقیق کلمات کلیدی یعنی اینکه بررسی کنیم و ببینیم مخاطبان هدف ما در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند و برای رسیدن به آنها چه کلماتی را جستجو میکنند. برای این کار باید از منوی سرچ اپرینس به بخش استراکچر دیتا بروید.

از فیلترهای فانتزی استفاده نکنید و تصاویر واقعی محصول را به کاربر نمایش دهید. قبلا میگفتند فلانی کسب و کار خودش را راه انداخت و از فرش به عرش رسید. برای صفحاتی که محتوای بسیار شبیه به هم دارند، استفاده از آدرسهای متعارف بسیار مناسب است، آدرسهایی که در آنها تفاوتهای جزئی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر، حتما مقاله آموزش تحقیقات کلمات کلیدی را مطالعه کنید. عیب و نقص رقبا را در مقاله خود بپوشانید و برای آن برنامه داشته باشید. تا نهایتا صفحات وب سایت شما هم در حالت دسکتاپ و هم در حالت موبایل با سرعت مناسبی برای کاربران شما بارگذاری شوند. بدون شک تا پیش از این هزاران بار اسامی رویکردهای فوق را به گوش شنیدهاید؛ اما تقریبا اغلب کاربران در رابطه با یکی دیگر از عوامل مهم افزایش سرعت صفحات وب صحبت نمیکنند، و آن هم چیزی نیست جز «اندازهی صفحات وب». در حقیقت، بسیاری از نقشههای سایت دارای وضعیت کد۴۰۴ و کد۳۰۱ هستند. اگرچه این عکس ها توسط عکاس حرفهای گرفته شده اند اما به خاطر تکرار زیاد در سایت های مختلف دارای تاثیر گذاری کمتری بر سئو شما در مقایسه با عکس های اصیل با کیفیت هستند.

اما پایه ای ترین و مهم ترین افزونه که در این مقاله معرفی شد؛ yoast seo بود. در این بخش از مقاله به برخی نکات فنی سئو پرداخته خواهد شد؛ مواردی از جمله تغییر مسیر(Redirect)، دادههای ساختاری(Structured Data)، Hreflang و غیره. بررسیها نشان میدهد که گوگل نتایج جستوجوی صوتی را از صفحه پرسشهای متداول استخراج میکند. در مقاله سئو تکنیکال چیست، شما را با این نوع فنی سئو آشنا خواهیم کرد. پیش از یادگیری مفاهیم اصلی، مروری بر تاریخچه HTML و مسیر شکلگیری اینترنت خواهیم داشت. اگر این صفحات توسط گوگل ایندکس شود، ما با مشکل انباشت محتوای تکراری روبرو خواهیم شد. اگر سایت شما در وردپرس اجرا شده است، به شدت توصیه میشود که از برچسب و دستهبندی نوایندکس استفاده شود(مگر اینکه این صفحات ترافیک و بازدید زیادی برای سایت داشته باشند). منو بردکرامب به انگلیسی Breadcrumbs یک منو لیست شده از لینک به صورت افقی است که در بالا یا پایین صفحه قرار میگیرد و کار آن نمایش فاصله کاربر تا صفحه اصلی است. بردکرامب لینکهایی که در پایین منوی سایت هستند که با عنوان لینکهای مسیریابی هم دیده می شوند. استفاده از بردکرامب باعث بهبود تجربه کاربری و دسترسی بهتر صفحات به خرنده گوگل می شود که در نهایت باعث ایندکس سریعتر خواهد شد.

در حال حاضر برندهای زیادی از ویدیوها در صفحههای فرود و سایر صفحات دیگر وبسایتهای خود استفاده میکنند تا بازدیدکنندگان را درگیر خود کنند و در نهایت، آنها را متقاعد به خرید کنند. استراتژی که ما برای کسب و کار شما تنظیم می کنیم از جایی که در حال حاضر هستید شروع می شود و به شما کمک می کند به جایی که می خواهید باشید بروید. اگر یک تجارت آنلاین دارید، احتمالاً با شخصیت مشتریان خود آشنا هستید. اگر قصد بررسی نقشهی سایت خود را دارید، به ویژگی «SiteMap» در کنسول جستجو مراجعه کنید. مگر اینکه از کنسول جستجوی قابلیت همخوانی با تلفنهای همراه شرکت گوگل استفاده کنید. 1. Google Search Console یا کنسول کنسول گوگل را به منظور ارزیابی عملکرد جستجوی ارگانیک وب سایت نصب کنید. یادگیری خودکار کردن کارها با جاوا اسکریپت به شما کمک می کند تا پایه محکم تری بسازید تا بفهمید که چگونه جاوا اسکریپت یا اجرای آن ممکن است بر عملکرد ارگانیک سایت شما تأثیر بگذارد. در نتیجه برای اینکه صفحاتی که به زبان جاوا اسکریپت هستند هم، بتوانند توسط ربات ها خزیده بشوند، باید در ابتدا این فایل ها به HTML تبدیل شوند و سپس توسط گوگل ایندکس شوند.

به هر حال یک بک لینک با کیفیت بالا از یک وب سایت سطح بالا می تواند هزاران بک لینک با کیفیت پایین سایر وب سایت ها را شکست دهد. در این سیستم رتبهبندی، سایتهایی که بهترین کیفیت و کمیت سایتهای مرتبط با لینک دادن به آنها را دریافت میکنند، در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند. واکنشگرا بودن صفحات سایت موجب میشود کاربران با تمام سیستم ها مانند موبایل، تبلت و امثال آن بتوانند سایت شما را راحت مشاهده کنند. از این سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت شرکت ها، افراد، نهادها، مشاغل بزر و کوچک، سایت های وبلاگی، خبری و هر نوع سایت دیگری با هر موضوعی برای راه اندازی استفاده می شود که دارای قالب های آماده می باشد اما بهتر است برای هر وب سایتی قالب و ظاهری اختصاصی طراحی شود تا برای برندیگ تاثیر مثبتی بگذارد. با این وجود، حتی برخی از سایتهای معتبر که به شدت برای تلفنهای همراه بهینه شدهاند هم ممکن است با مسائل و مشکلات مختلف روبرو شوند.

در هر صورت، اگر یک صفحهی عمیق خاص یا مجموعهای از صفحات وجود دارد که شما تمایل به ایندکس کردن آنها دارید، هیچ چیز بهتر از استفاده از لینکهای داخلی نیست. اگر یک وبسایت بسیار بزرگ دارید، پیگیری تمام صفحات در نقشهی سایت کار بسیار سختی خواهد بود. با توجه به اینکه هدف اصلی تنظیم نقشهی سایت نشان دادن صفحات فعال به موتورهای جستجو است، باید تمام لینکهای موجود در نقشهی سایت به صفحات فعال منتهی شوند. چشم انداز کلی در بردارنده پیاده سازی استراتژی مناسب با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجوست. در واقع جنبه های فنی یک وب سایت جهت افزایش رتبه آن در موتورهای جست و جو توسط سئو تکنیکال بررسی می شود. حالا چالش موتورهای جست و جو این است که باید دقت کنند که این نوشته ها را به عنوان محتوای تکراری در نظر نگیرند و تشخیص دهند که این صفحه، یک صفحه دسته بندی است.

مطمئن باشید در صورتی که افراد گروه دلسوزانه کار کنند هیچ کاستی در مقایسه با بهترین شرکت های ایران نخواهند داشت. اما در سئو کلاه سیاه، افراد برای اینکه سریعتر به رتبهای که میخواهند برسند، مشغول لینک سازی انبوه و خرید لینکهای زیاد میشود که طبیعتا در یک بازه زمانی توسط گوگل شناسایی میشود و بهاصطلاح پنالتی (جریمه) میشوند. در نتیجه ووکامرس سئو چه کارهایی برای ما انجام می دهد؟ در ابتدای طراحی و ساختار کدینگ سایت (چه با سیستم مدیرت محتوا و چه اختصاصی) حتما این نکته را به یاد داشته باشید که بزرگترین ضربه به سایت که بررسی و رفع مشکلات آن بسیار زمان بر هست, وجود آدرسهای اشتباه و غلط و همچنین وجود چند آدرس برای یک صفحه هست. این ابزار حتی در رابطه با جزئیات و موارد خاصی که در صفحهی مورد نظر شما اشتباه بوده و نیاز به تغییر دارد هم اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهد داد.

اگر قصد دارید با قدرت کامل و به طور مثال; ماشینی با باک پر به جلو حرکت کنید, باید تمامی قطعات ماشین بدرستی کار کنند. خب حالا به سراغ آموزش سئو کردن برچسب و استفاده صحیح از آنها میرویم. به عبارت دیگر استفاده از اسکیما می تواند به بعضی از صفحات شما ریچ اسنیپت (Rich snippets) بدهد. بسته به نحوهی تنظیم وبسایت شما، هر اندازه، رنگ و تغییر جزئی میتواند منجر به تولید آدرس URL متفاوتی شود؛ که مناسب نیست. آنها همچنین تصمیم گرفتند که این مهاجرت و جابجایی را به همراه تعداد معدودی تغییر در وبسایت(مانند حذف آدرسهای URL که ترافیک جستجو را به خود اختصاص داده بودند) خود انجام دهند، تغییراتی که بدون در نظر گرفتن هرگونه تاثیر احتمالی بر روی میزان جستجو و ترافیک صورت گرفته بود. سعی کنید این محتوا برای کاربر و موتورهای جستجو به یک میزان جذابیت داشته باشد. هیچکس منکر هزینههای سئو برای بهبود طراحی سایت، تولید محتوا و بهبود تجربه کاربری نیست؛ اما سئو به نسبت بازده بلندمدتش، بهصرفه است. اما نکتهی بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد اثر منفی سئوی ناشیانه است. یکی از رایج ترین اشتباهات سئوی تکنیکال، بی توجهی به آدرس صفحات سایت یا همان URL ها است.