بهترین چرخ خیاطی برای تازه کارها مجله تصویر زندگی

کاچیران از تکنولوژی آلمانی در تولید محصولات خود استفاده کرده و اکثر مدل‌های آن تولید تایوان هستند. از نظر قیمتی کاچیران ارزانتر از ژانومه است و از نظر کیفیت ژانومه سرتر است. این چرخ خیاطی توسط برند بزرگ ژانومه تولید شده و دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد می‌باشد. این طراحی خاص، کار با دستگاه را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

خرید چرخ خیاطی ژانومه مدل 1122A

نسبت به قیمت و اینکه نیازی نیست وقت بذاری و با این ویروس و بیماری بری بازارو بگردی انتخاب به صرفه ایه . فقط از لوازم جانبی که توی سی دی گفته بود دو مورد کم بود یکی پیچ کوشتی و دیگری سری دکمه زن. با این پولی که به این چرخ میدن میتونین با کمی بیشتر چرخ خیاطی کاچیران ، الیزابت 410 رو بخرید که هم سوزن نخ کن داره هم جعبه و هم شیک هستش . راستی سوزن نخ کن واسه من خیلی مهم بود من الیزابت 410 رو خریدم و الانم ازش راضیم خ.استم به شما هم پیشنهاد کنم.

قیمت این محصول در بازار ایران بین 2 میلیون تومان الی 10 میلیون تومان می‌باشد. امکان دوخت استرچ که برای پارچه‌های استرچ و کشی کاربرد دارد، از دیگر مزایای این مدل می‌باشد. این محصول از نظر کارایی قادر است نیازهای اساسی شما را برآورده نماید. در این بخش سوالات و مشکلاتی که اکثرا درباره چرخ خیاطی مطرح میشود بررسی میگردد. دوخت پس دوزی ، دوخت دالبر ، دوخت دندان موشی ، دوخت زیگزاگ ، دوخت زیگزاگ ۳ مرحله ای ، دوخت جادگمه ۴ مرحله ای ، دوخت پس دوز و… با این حال ، ممکن است با گذشت زمان دوام و دوخت دقیق نداشته باشند.

سرعت این چرخ‌ها بسیار بالا و از ۱۰۰۰ تا ۹۰۰۰ دور در دقیقه متغیر است. چرخ خیاطی دستی، قدیمی‌ترین چرخ‌ خیاطی است که تولید شده‌ است. این نوع چرخ برای حرکت، به نیروی الکتریکی نیاز ندارد و با انرژی مکانیکی و به وسیله به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی والبته در برخی از مدل‌ها پدال پایی، کار می‌کند. بدنه این نوع چرخ از فلزات تولید می‌شود و می‌توانند هر نوع جنس پارچه از ظریف تا ضخیم را بدوزند. اما بهتر است از آن بیشتر برای پارچه‌های ظریف تا متوسط استفاده شود. اگرچه چرخ خیاطی دستی، در مقایسه با نوع الکتریکی و کامپیوتری از ویژگی‌های کمتری برخوردار است اما به دلیل دوام بسیار بالا، در بیشتر خانه‌ها کاربرد دارد.

ابعاد و اندازه این نوع چرخ ها بسیار کوچکتر از چرخ های صنعتی بوده و در نتیجه امکان حمل و نگهداری ساده تری دارند. وزن این نوع چرخ ها نیز قابل مقایسه با چرخ های صنعتی نیست و بدنه ی آنها اغلب پلاستیکی است. همانطور که در بخش قبل ذکر کردیم، چرخ های خیاطی امروزی انواع مختلفی داشته که هر کدام براساس نیاز مخاطب خود طراحی شده اند. به همین منظور انواع چرخ خیاطی موجود در بازار در دو دسته چرخ خیاطی صنعتی و چرخ خیاطی خانگی طبقه بندی می شوند.

اگر قصد خرید چرخ خیاطی خانگی دارید، چرخ خیاطی‌های «کاچیران» سری الیزابت و رز بسیار مناسب می‌باشند. در میان محصولات برند «ژانومه» نیز، سری «JH» و مدل‌های 4000 و 1820 محصولات خوبی هستند. همچنین برخی از مدل‌های برند مارشال هم می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. چرخ ژانومه «1412» داری سوزن نخ کن اتوماتیک، 14 طرح متنوع حاشیه دوزی و درجه تنظیم طول دوخت و کشش نخ است.

امیدواریم با خواندن این مطلب، تا حد لازم انواع چرخ خیاطی صنعتی و خانگی را شناخته باشید. اگر خواندن این مطلب به دوستانتان کمک می‌کند، آن را برایشان ارسال کنید. این نوع چرخ خیاطی، برای دوخت کناره‌های پارچه به منظور پیشگیری از بیرون زدگی نخ و مرتب بودن کناره‌های لباس استفاده می‌شود. در برخی از انواع این چرخ خیاطی هنگام دوخت، لبه‌های پارچه به طور خودکار برش می‌خورند و به همین دلیل لبه‌ها و درزهای ضخیم پارچه‌ها به سرعت و آسان دوخته می‌شوند.

در بالا گفته شد کهچرخ خانگیبرای مصرف خانواده و خانم های خانه دار asilbekharid طراحی شده است. نیاز خانواده به دوخت و دوز بسیار محدود بوده و حجم بالایی ندارد. به عنوان مثال در یک خانه از چرخ خیاطی برای کارهای ساده دوخت و نهایتاً دوختن کامل یک لباس مثل پیراهن و شلوار استفاده می شود. به نوعی این گونه چرخ ها توانایی انواع دوخت از دوخت ساده گرفته تا دوخت های زیگزاگ و گلدوزی، دکمه و جادکمه و زیپ و غیره را دارند. همچنین در این چرخ های می توانید به دوخت انواع پارچه بپردازید.

تیکمیش با هدف حذف واسطه ها و تامین نیاز های مختلف در حوزه تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با صنعت خیاطی در دسته محصولات خانگی و صنعتی با بیش از ۲۵ سال سابقه دراین حوزه فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی آغاز کرده است. شما می توانید براساس نیاز خود چرخ خیاطی مورد نظر را انتخاب و آنرا به‌صورت آنلاین از تیکمیش سفارش دهید. این وسیله پرکاربرد توانسته است در صنعت مد و لباس تغییر قابل‌توجهی ایجاد کند.

چرخ خیاطی مارشال مدل 835s

بهترین چرخ خیاطی برای تازه کارها مجله تصویر زندگی

اگرچه بیشتر چرخ‌های خیاطی امکان جادکمه زدن دارند، اما چرخ‌هایی تولید شده که منحصرا مخصوص جادکمه زدن هستند. این نوع چرخ، چندان رایج نیست و موقع دوخت، پارچه باید در امتداد محور ستون افقی قرار گیرد. این چرخ برای دوخت‌ودوز آستین‌ها و سرشانه‌های بدون درز مناسب است. برند های محبوب چرخ خیاطی به ترتیب الویت عبارتند از کاچیران,ژانومه,مارشال,نیولایف, …

  • با همه اینها هنت هرگز موفق نشد که این اختراع خود را به ثبت برساند.
  • هنگام دوخت با این چرخ خیاطی، دو ردیف از کوک نخ روی پارچه کنار هم قرار می‌گیرد.
  • صنعت نساجی و پوشاک در دنیای مدرن امروز در حال توسعه و پیشرفت چشمگیری می باشد و در جهت این توسعه نیاز به دستگاه و ماشین آلات بروز بوده که چرخ خیاطی الیک یکی از این دستگاه ها می باشد .
  • که این مسئله در کارگاه های تولیدی بزرگ بدلیل حجم بالای کار از اهمیت بالایی برخوردار است.