با استفاده از کرم دور چشم با واکنش سریع MAC و Q-Tip، زدن خط چشم گربه‌ای Purr-Fect با این نکته آرایش سریع آسان است.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

یکی از راه‌های سریع برای رفع تلنگرها، استفاده از ، دور چشم و کیو تیپ است. کاری که من انجام می‌دهم این است که یک کیو تیپ را با کمی ، خیس کنم، سپس آن را در امتداد لبه‌های تلنگر اجرا کنم تا فوراً آنها را تیز کنم و/یا اشتباهات را برطرف کنم، همه اینها در حالی که مقداری رطوبت اضافی به اطراف چشم من اضافه می‌شود ( چیزی که من به هر حال نیاز دارم).

اگر گاهی اوقات مستعد خطا هستید (مثل من).

در طول تاریخ طول، و مقدس (نه واقعاً) زندگی خط چشم گربه ای کارن، جلد اول، من تعداد زیادی خط چشم گربه ای را روی پلک های خانم گربه ای خود کشیده ام، و در تمام این سال ها، می توانم روی یک پنجه تعداد آن ها حساب کنم. بارها دو تلنگر کاملاً با زاویه کشیده کشیده ام. به ندرت اتفاق می افتد!

این یکی از ترفندهای من برای حتی زدن خط چشم است. من امروز صبح از آن استفاده کردم، در واقع!

، دور چشم MAC Fast Response یکی از ، های مورد علاقه من است که برای این ترفند استفاده می کنم. این کافئین برای قدرت ضد پف دارد و به سرعت در پوست من جذب می شود بدون اینکه اثری از چربی به جا بگذارد، بنابراین می توانم آرایش را درست روی آن بدون انتظار لایه برداری کنم.

، دور چشم MAC Fast Response
یک ، دور چشم Q-tip و MAC Fast Response: دو BFF شما برای خط چشم گربه ای با اثر خار

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/makeup-tips،w-to/purr-fect-cat-eyeliner-flicks-are-easy-with-this-quick-makeup-tip-using-mac-fast-response-eye-cream-and-a-q-tip/تلنگرهای شدید گربه برای همه!

تقریباً تضمین شده است که یک یا هر دو تلنگر نیاز به تنظیم دارد.

بیشتر اوقات، این تلنگر چپ من است. سمت راست خوب خواهد بود، اما سمت چپ ضعیف، زاویه دار یا خیلی کم یا خیلی زیاد، یا خیلی کوتاه یا خیلی بلند می شود.