این کار را دوبار تکرار کنید

برای هر ناخن این روند را تکرار میکنیم تا یک دیزاین زیبا روی ناخن شکل بگیرد. به ترتیب یک رنگ را باز می­کنیم و مقدار غلیظی از آن را بیرون می­آوریم و روی آب می­ریزیم به سرعت رنگ بعدی را بیرون می­آوریم و روی ناحیه گرد شده رنگ قبلی می­ریزیم به همین ترتیب تا چندین رنگ ادامه میدهیم تا یک دایره رنگارنگ بزرگ شکل بگیرد. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود. هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود. رنگهای نوود روشن و طبیعی بهترین رنگ رژ برای کسانی است که لبهای پایینی بزرگتری دارند. این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. کاشت ناخن پودری نیز از رایج ترین روش های کاشت ناخن است که با استفاده از پودر مخصوص که رنگ ها و انواع مختلفی را دارد و ترکیب آن با مواد مایع مخصوص که اصطلاحا به آن لیکوئید گفته می شود، مواد آماده شده و با استفاده از قلم مویی روی تیپ یا فرمر گذاشته می شود.

این مدل مناسب ناخن های باریک و کشیده و انگشتان کشیده می­باشد. این حالت باعث جلوه­ای نامناسب در ناخن می­شود. ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود. تماس مداوم کاشت با آب، باعث خراب شدن کاشت می شود. گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. کاشت ژله ای بر عکس کاشت پودری نیاز به مواد مایع ندارد. برای این کار به ابزار و وسایل مخصوصی نیاز داریم. این طراحی نیاز به سرعت عمل بالایی دارد. یک لایه ی لاک ژل روی ناخن بگذارید و به سرعت دست را در دستگاه بگذارید تا خشک شود. برای این کار اول باید یک لایه لاک به عنوان پایه روی ناخن زد.

برای پوست سفید، مانعی در انتخاب رنگ نیست اما بهتر است از رنگ های جیغ مثل نارنجی و صورتی استفاده نکنند. کدام رنگ را بیشتر می پسندید و بیشتر مواقع استفاده می کنید؟ به این فرم رنگ لاک های خنثی بیشتر از هر رنگ دیگری می آید. این فرم انواع رنگ ها را به خود می­پذیرد. سپس با کاردک لاک های اضافی را پاک می­کنیم با استفاده از مهر طرح را روی مهر می­اندازیم و به راحتی آن را روی ناخن چاپ می­کنیم. لاک ژل، لاکی است که حاوی ژل اکریلیک می باشد. اما از معایب این مدل این است که به راحتی می­شکنند. به همین دلیل انتخاب رنگ رژ مناسب امری بسیار مهم است. اگر لب های شما باریک است از رنگهای تیره و پر زرق و برق استفاده نکنید. همچنین می­توانیم برای اینکه دور ناخن ها کثیف نشوند، قبل از شروع طراحی از پیل آف استفاده کنیم و بعد از اتمام کار پیل آف را به راحتی جدا کنیم. نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد.

کاشت پودر در حال حاضر در 90% سالن های زیبایی انجام می شود. مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود. مدل ناخن تیز، مناسب افرادی است که ناخن های کوچکی دارند. بعضی افراد بعد از مدتی سعی میکنند با ناخنگیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند. می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد. پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است. استفاده از سر سوهان مناسب در هر مرحله: تشخیص این که در هر مرحله چه سوهانی استفاده شود که به صدف ناخن آسیب نزند، یکی از مهم ترین نکات می­باشد.

روش های مختلفی برای تشخیص تناژ پوست و رنگ پوست وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب رنگ رژتان کمک کند. اگر رنگ رژ خود را به درستی انتخاب نکنید کل ظاهر شما را تحت تاثیر قرار میدهد. کاشت ناخن یک کار ظریف و هنرمندانه است، یک ناخن کار حرفه ای نتها، باید توانایی کاشت بسیار ظریف و مرتب و طبیعی را داشته باشد بلکه باید یک طراح ماهر نیز باشد تا بتواند به زیبایی آن طرح مد نظر مشتری را روی ناخن اجرا کند و همچنین برای کاشت ناخن باید از بهترین مواد استفاده کند، که تمام این موارد بر روی قیمت کاشت ناخن تاثیر بسزایی دارد. در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است. رنگهای رژ صورتی روشن، مرجانی، هلویی، نوود و قرمز، برای افرادی که پوست روشن یا نسبتا روشن دارند بسیار عالی به نظر میرسد.

زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد. باز هم انتخاب رنگ رژلب شما در این مورد بستگی به خودتان و نوع تناژ رنگی لباستان دارد. هم رنگ موهایتان تیره است هم رنگ پوستتان؟ رنگ های قرمز روشن، قهوهای و صورتیهای روشن مناسب است. دخترانی که پوست آنها برنزه است میتوانند رنگهای مرجانی، صورتی تیره، قرمز روشن و اکثر رنگها را به جز قهوهای و بنفش استفاده کنند. استفاده از مرطوب کننده ها باعث جلوه ی بهتر ناخن ها و دوام بیشتر آنها می­شود. آنها از مواد مختلفی ساخته میشوند و اکثرا از سه ماده اساسی شامل موم، روغن و رنگدانه تشکیل شدهاند. همچنین استفاده از روغن های کوتیکول، استحکام ناخن را افزایش می­دهد و از ترک خوردن کاشت و خود ناخن جلوگیری می­کند. زیرا این کار باعث کاهش زمان استحکام کاشت می­شود و سریع کنده می­شود. زیرا با یک انتخاب اشتباه بافت ناخن آسیب می­بیند. زیرا چهره را جوان و شاداب نشان میدهد. پس باید در زمان مناسب آن را ترمیم کرد. این رنگ در انواع مختلفی از مات و براق (شاین) وجود دارند که برای هر فرد با هر سن و موقعیتی مناسب هستند.

به این ترتیب تقارن بهتری برای لبهای شما به وجود خواهد آمد. با وجود بسیاری از محصولات آرایشی لب، یافتن مارک و رنگ رژلب مناسب برای برخی از افراد یک چالش محسوب میشود. بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند. بهتر است در زمان شست و شوی ظرفها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی. بعد از کاشت سعی کنید به ناخن فشار نیاورید. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند. این رنگ مات یا نیمه مات است. رنگ هایی مثل قرمز یا نارنجی. ناخن های مربعی، متناسب با انگشتان کوتاه ولی ناخن هایی بزرگ است. مدل ناخن بیضی، به همه ی دست ها و همه ناخن ها می­آید و مناسب همه است. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند. تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. این نوع از کاشت دارای معروفیت کمتری است اما برای بانوانی که علاقه به زیبایی طبیعی دارند، بسیار محبوب است.

بعد از گذاشتن هر لایه سر ناخن را برای جلوگیری از شکستن با قلم لاک ژل ببندید. اطراف ناخن را که لاک خورده اند با قلم مخصوص پاک می­کنیم. انتخاب رنگ مناسب: رنگ لاک ژلی که انتخاب می­کنید، باید متناسب با پوست شما باشد. شما با انتخاب رنگ بژ طلایی، قرمز مایل به قهوهای و برنز زیبا و استایلتان بسیار چشمگیر خواهد شد. اگر هنگام انتخاب رنگ رژ به رنگ دندانهایتان توجه نکنید قطعا از انتخاب خود پشیمان خواهید شد. بنابراین، بهتر است رنگ لب خود را با توجه به نوع و رنگ لباس، رنگ پوست و دیگر نکاتی که ذکر کردیم هماهنگ کنید. سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید. در نهایت برای رنگ پوست های تیره، رنگ های قرمز تیره یا سبز تیره مناسب می­باشد. قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد. گل سه بعدی: با استفاده از پودرهای رنگی و ژل های آدامسی قلم های سایز ۴ و ۶ گلها را به حالت برجسته روی ناخن طراحی میکنیم در این کار میتوانیم از قلم داتینگ نیز برای طراحی راحت تر گل ها کمک بگیریم. طراحی در آب: یک ظرف آب ولرم اماده میکنیم و سپس لاک ها با رنگ های مختلف را کناره ظرف می­چینیم.

جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. رنگ رژ لب نود و طبیعی همیشه زیبا بوده و خواهد بود اما اگر آن را بیش از حد کمرنگ کنید، انگار خط طبیعی لب شما از بین رفته است و هیچ خط لبی ندارید. مشکی رنگی کلاسیک است و هر رنگی برای آن مناسب خواهد بود. بهترین مزیت در پوشیدن لباسهای سفید این است که به شما اجازه میدهد هنگام آرایش کردن با رنگهای مختلف بازی کنید. قرمز رنگی بسیار جذاب است، پس شما نمیتوانید قرمز بپوشید و در مرکز توجه قرار نگیرید. آیا میدانستید هنگام انتخاب رنگ رژلب باید به رنگ چشمان خود نیز توجه کنید؟

کمی از لاک مورد نظر را روی مهر می­زنیم و به آرامی ناخن را درون مهر فرو می­بریم. با استفاده از از کمی لاک طرح مورد نظر را رنگ می­کنیم. امیدواریم خواندن این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید بهترین رنگ رژلب را انتخاب کنید و زیباتر از همیشه به نظر برسید. انتخاب بهترین نوع و رنگ رژ مناسب، خصوصا رنگهای متناسب با پوست، دشوار به نظر میرسد. صورتی تیره یا روشن و تناژهای قرمز (قرمز متمایل به نارنجی) بهترین رنگ رژ برای این افراد است. برای پوستهای تیره رنگ رژ لب مسی، آلبالویی، شرابی، کاراملی و قرمز بهترین گزینهها هستند. بهتر از دختران نوجوان از رنگ های ملایم تر و نزدیک به رنگ طبیعی لب استفاده کنند، مانند صورتی کمرنگ، رنگ رژ لب هلویی، و نود. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید.

به همین علت روی ناخن لایه ی نسبتا ضخیمی ایجاد می کند. بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. این روش از کاشت ناخن از رایج ترین و معروف ترین روش های کاشت است که همانطور که از اسم آن پیداست، با استفاده از تیپ های پلاستیکی (معمولا یا به رنگ های سفید هستند یا بی رنگ) که به ناخن طبیعی خودتان چسبیده می شود و با مواد گذاری و در آخر سوهان کشی، کاشت انجام می شود. برای پوست سبزه، رنگ هلویی یا طلایی و این تن رنگ ها مناسب است. جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند. جالب است بدانید که لبهای برخی از افراد دارای رنگدانههای کمرنگ هستند، بنابراین شخص بدون اینکه نیاز به آرایش فراوانی داشته باشد میتواند با استفاده از رنگهای طبیعی، جیغ یا جذاب به صورت خود جلوهای شاداب و سرحال بدهد. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود.

بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار سایت beautyreview میدهیم. در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند. نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود. البته این نوع ناخن لاک هایی با رنگ های روشن و ملایم را می­پذیرد. البته شابلون های یک بار مصرف نیز برای فروش هستند که با آن ها راحت تر می توان کار کرد. سپس شابلون را روی ناخن می­گذاریم و لاکی را که می­خواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب کنیم، روی شابلون می­زنیم. ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد. استفاده از لیکوئید مناسب: بهترین گزینه لیکوئید نیم چرب است که با استفاده از آن، می توانید راحت تر و در زمان طولانی تر به پودر کاشت، فرم بدهید و بهترین حالت آن را درست کنید. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است.

اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود. زیرا باعث میشود لبهای شما باریکتر به نظر برسند. برای اکثر خانمها، رنگ ماتیک مناسب باعث جوانتر به نظر رسیدن آنها خواهد شد. وقتی میخواهید بیرون بروید شک نکنید که داشتن ظاهر خوب و به روز بودن همیشه باعث افزایش روحیه شما خواهد شد و لبخند را بر لبانتان مینشاند. فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود. سعی کنید همه ناخنها را به یک اندازه درون مهر ببرید تا یک فرنچ یکدست داشته باشید. سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرحهای مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید.

آیا اصول خاصی را برای انتخاب رنگ رژ خود رعایت می کنید؟ برای پوست های گندمی، رنگ هایی را انتخاب کنید که در تضاد با رنگ پوست شما باشد. این عمل به زیبایی، مرتب بودن و حتی سلامتی ناخن های شما افزوده و در مجموع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و روحیه ای بهتر در بانوان می شود. مدل بادامی، بیشتر از هر مدلی مناسب ناخن های کشیده و انگشتان بلند است و باعث ظریف نشان داده شدن دستان می­شود. مدل ناخن مستطیلی، بیشتر از همه مناسب دست های توپر و تپل است و اکثرا میان عروس ها پر طرفدار است . شیکترین و محبوبترین رنگ رژ دخترانه که حتی در بین بانوان مسن نیز طرفدار دارد، رنگ رژ لب کالباسی، گوشتی و کرمی است. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. استفاده از عینک برای ناخن کار، در هر مرحله به علت پرتاب مواد کاشت یا خود ناخن ها که تیز هستند، ضروری است. ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود.

استفاده از شابلون: با استفاده از شابلون های طراحی هم می­توانیم به راحتی روی ناخن طراحی های زیبا بکنیم. باید مدت کوتاهی برای برداشتن شابلون صبر کنیم. در زمان استحمام نیز سعی کنید دست های خود را زیر آب در طولانی مدت نگه ندارید. همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید. برخورد استون و لاک پاکن ها با کاشت باعث از بین رفتن ظاهر کاشت و خراب شدن بافت آن می شود. نزدیک شدن ناخن های کاشته شده به آتش و حرارت زیاد، این امکان را می­دهد که کاشت آب شود پس، از نزدیک کردن ناخن به حرارت زیاد جلوگیری کنید. کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر از رنگهای فانتزی مثل قرمز یا مسی برای موهای خود استفاده کردهاید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ رژ لب صورتی سالمونی، مرجانی، قرمز مایل به قهوهای و زاجی است. به همین منظور ما در این مقاله راهنمای شما هستیم و به شما کمک میکنیم تا رنگ رژ لب مناسب خود را پیدا کنید.