امروز چه آرایشی دارید؟

2. رسماً فرد صبحگاهی

دلیل زندگی! بله، من هنوز زنده ام. روده بر شدن از خنده! و من هنوز در اطراف هستم. من فقط برای پردازش نظم جدید جه، خود وقت صرف کرده ام… در این یادداشت، اگر ،ی را می شناسید که یک کپی رایتر زیبایی استخدام کرده است، لطفاً برای او ارسال کنید.

می دانم، نمی دانم چه زم، این اتفاق افتاد، اما من یک آدم صبحگاهی شده ام. دیروز متوجه شدم که برای اولین بار بعد از مدت ها به خودم اجازه دادم تا ساعت 7 یک روز هفته بخوابم. احساس می کردم یک صبح کامل را از دست داده ام! بیدار نشدن در ساعت 5:30 الان برایم عجیب است، و وقتی آن زمان اولیه را ندارم، بقیه روزم احساس می‌کند.

3. تکرار اعداد

PS چند چیز اخیراً در ذهنم بود…

1. “نیمه شب ها” تیلور سویفت

آرایش امروز!

باشه پس آرایش کن من امروز تعداد زیادی شنل می پوشم، با رنگ NARS و لورا مرسیه. اگر مال خود را در نظرات ذکر کنید، من در زیر لیست خود را ذکر می کنم. 🙂

  • پایه: ست Chanel Vitalumiere Aqua در رنگ 50 بژ (فنداسیون)، مایع روتوش ساعت شنی در شن (کانسی، زیر چشم) با MAC MSF در طلایی متوسط ​​(پودر)
  • گونه ها: MAC MSF در Give Me Sun (برنز) و NARS Luster (رژگونه)
  • چشم ها: پالت سایه چشم Chanel Les Beiges (پلک)، NARS Fez (چروک)، خط چشم ، Chanel Hyperblack (خط مژه)، YSL Faux Cils (ریمل)
  • لب ها: لورا مرسیه جین (رژ لب)

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اخیراً تعداد زیادی اعداد تکراری را می بینم. من به ساعت یا تلفنم نگاه می کنم و به خصوص 11:11، 1:11، 2:22 و 5:55 را می بینم. من چیز زیادی در مورد عدد شناسی نمی دانم و مطمئن نیستم که به آن اعتقاد دارم یا نه، اما مطمئناً به توجه به نشانه هایی از کیهان اعتقاد دارم، و این مانند یک علامت بزرگ و چشمک زن است. شما چی فکر میکنید؟ آیا من بیش از حد در آن مطالعه می کنم؟ به هر حال، من در مورد تکرار اعداد و ارقام گوگل سرچ کردم از این مقاله بسیار لذت بردم.


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/what-makeup-are-you-wearing-today-2/آیا ،ی دیگر این را تکرار می کند؟ آهنگ مورد علاقه من “ضد قهرمان” است.

کارن