از چه دستگاه های مراقبت از پوست استفاده می کنید؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

PS امیدوارم آ، هفته شما با آرامش شروع شود.


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/what-skin-care-devices-do-you-use/

سلام رفیق! شنبه شاد. امروز یک پست شنبه متفاوت انجام می دهم زیرا حقیقتاً این دختر به کمی TLC نیاز دارد. من به خودم زمان می دهم تا یک ماسک مو، یک ماسک صورت و یک م، پدی در خانه انجام دهم. اوه، و زمان استراحت!

ع، برتر نظرسنجی دوشنبه خود را دوست دارم
مواظب خودت باش دوست من

من اخیرا خیلی به پوست فکر می کنم! تا حدودی به این دلیل است که من در حال حاضر برای یک برند کره ای مراقبت از پوست می نویسم (سرگرم کننده). همچنین به این دلیل است که هرچه به ، 40 سالگی نزدیکتر می شوم، احساس می کنم پوستم به سرعت در حال تغییر است و نیازهای مراقبت از پوست من نیز تغییر می کند.

کارن

با این حال، قبل از شروع برخی از مراقبت های شخصی بسیار مورد نیاز، می خواستم از شما یک سوال سریع در مورد دستگاه های مراقبت از پوست بپرسم.

آیا از ابزار/دستگاهی که دوست دارید برای مراقبت از پوست استفاده می کنید؟ چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید؟ من دوست دارم مقداری ورودی دریافت کنم زیرا آ،ین وسیله ای که استفاده کردم یک براش Clarisonic در 30 سالگی من بود!

اخیراً داست، در مورد آن خواندم دستگاه های مفید مراقبت از پوست برای داشتن در اطراف زم، که برای رزرو آرایش صورت ندارید، و من به این فکر می‌کنم که می‌خواهم از برخی ابزارها و ابزارها در روتین خود استفاده کنم.

اگر چیزی هست که تا به حال به این سختی یاد گرفته ام، این است که اگر بدنتان به شما می گوید استراحت کنید، باید حتما گوش کنید. پس این کاری است که من می خواهم انجام دهم. 🙂