آیا کاشت ناخن ضرر دارد؟

پوشانندههای زیر چشم هم به دو دسته تقسیم میشوند؛ دسته اول شامل انواع کانسیلر هاست که اغلب مردم با آنها آشنا هستند؛ اما دسته دوم که کمتر کسی از مزایای آنها خبر دارد، کانسیلرهای رنگی یا کالر کورکتورها سایت beautyreview Color Correctors هستند. مژه یکی از اجزای اصلی صورت است که وقتی بلند و پرپشت باشد، چشم ها را زیباتر و درخشان تر نشان می دهد .برای زدن ریمل می توانید یک تکه کاغذ یا حتی یک انگشت خود را در پشت مژه ها قرار دهید تا مواد ریمل موجب خراب شدن سایه پشت پلک نشود. اگر ابروهایتان دارای نقاط خالی و کم پشت می باشد ، بهتر است با استفاده از مداد یا سایه ابرو، آن را پر کنید تا آرایش صورت زیباتر به نظر برسد. آیا پوست شما چرب است و پس از مدتی آرایش را براق نشان می دهد رنگ پوست شما دارای چه تناژی می باشد؟ تونر را با استفاده از یک پد آرایشی روی پوست به آرامی بکشید و پس از گذشت چند دقیقه، با آب ولرم بشویید .برای رهایی از جای جوش، جوش های سرسیاه روی بینی و باقی مانده آرایش در منافذ باز پوست نیز می توان از انواع ماسک های شیمیایی و خانگی استفاده کرد.

برعکس، اگر سایه چشم را به روش اصولی پیاده سازی نکنید، نه تنها از حالت عادی کوچکتر دیده می شود، بلکه هماهنگی بین سایر اجزای آرایش را نیز از بین خواهد برد.به عنوان مثال اگر فاصله چشم ها و ابروهای شما زیاد است، می توانید از سایه و خط چشم گربه ای استفاده کنید. شوینده ای که استفاده می کنید ، باید کاملا متناسب با پوست شما باشد؛ چرا که ناسازگاری حاصل از شوینده می تواند باعث التهاب، پوسته پوسته شدن و خشکی شود.معمولا شوینده ها به تنهایی قادر به پاک سازی پوست نمی باشند و باید از ماده دیگری به نام تونر نیز بهره برد . را پوشانده وجلوه پوست را بهتر کند.3. اگر تجربه زیادی از آرایش چشم ندارید، می توانید از سایه تک رنگ استفاده کنید؛ ولی بهتر است به دلیل افزایش جلوه کار، از دو یا سه رنگ سایه استفاده کنید .گوشه های انتهایی چشم معمولا با رنگ تیره کشیده می شوند. افرادی که فاصله چشم هایشان از هم زیاد است، می توانند خط چشم را از انتهای چشم و از داخل تا انتها و خارج آن بکشند.اگر می خواهید چشم ها کشیده به نظر برسند، گوشه خارجی آن را رو به سمت بالا بکشید. رژلب آخرین مرحله آرایش است که می تواند به صورت شما روح بدهد.

اگر اصراری برای استفاده از ناخنهای مصنوعی وجود دارد، این ناخنها باید هر ۳ ماه یک بار برداشته شوند تا اجازه داده شود ناخنهای طبیعی استراحت کنند. هرچه فرمول محصولی که استفاده می کنید پرتراکم تر باشد، پوشانندگی بهتری خواهد داشت.پس از این که پوست را به خوبی تمیز کردید، باید پوست را آبرسانی کنید و صورت را زیر سازی کنید برای آرایش.. اگر لبهای شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید . اگر رنگ ابروهایتان خیلی تیره است، مثلا مشکی است و فکر میکنید که نیازی به تغییر رنگ ندارند، بهتر است بیشتر فکر کنید! بهتر است رژلبی که استفاده می کنید عاری از سرب و پارابن باشد. همیشه به این نکته توجه کنید که چشم، اولین اجزایی است که در آرایش صورت تمام نظرات را به خود جلب می کند. نخست شرایط خود را در نظر داشته باشید و ببینید که محصول را برای استفاده روزانه می خواهید یا نه ؟

پیش از انجام هر کاری، نخست باید پوست را از هر گونه لوازم آرایش کهنه یا آلودگی تمیز کنید که این کار با شستشوی صورت با شوینده امکان پذیر است. استفاده از اسپری های تثبیت کننده نه تنها باعث می شود تا آرایش صورت تان برای مدت زمان بیشتری ماندگار شود ، بلکه انعکاس نور از پوست را کاهش داده و ظاهری صاف و یکپارچه ایجاد می کند. قدم بعدی در آرایش صورت برطرف کردن عیوب چهره و متعادل سازی می باشد. استفاده درست از هایلایتر در آرایش صورت کمک می کند درخشندگی و جلوه صورت شما بیش از پیش ظاهر شود . برای این کار کافیست هایلایتر را روی استخوان گونه و زیر قوس ابرو و همچنین بالای آن استفاده کنید. برای پایان آرایش صورت خود می توانید از رژلب استفاده کنید. از این رو، باید دقت زیادی شود تا آرایش چشم به بهترین نحو انجام شود . می باشد. در این مقاله می خواهیم قدم به قدم یک میکاپ زیبا و اصولی را داشته باشیم پس با ما همراه باشید.1.

البته طرز صحیح کشیدن خط چشم با توجه به مدل و فرم چشم متفاوت است. سعی کنید از کشیدن هرگونه برق بالای خط طبیعی لب اجتناب کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که برق لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما میرسد.10. اگر قصد دارید از خط چشم مایع استفاده کنید، بهتر است دست خود را به جایی تکیه دهید تا نلرزد و کار را خراب نکند.مرحله بعد نوبت به ریمل می رسد که جزء روح دهنده و جذاب در آرایش به شمار می رود. سایه چشم را با توجه به فاصله چشم ها از هم و از ابروها، اجرا می کنیم.اگر از سایه چشم به درستی استفاده کنید، چهره شما جذاب تر و شاداب تر به نظر می رسد. با رژ گونه متوسط همچنین میتوانید از رژ گونه با تناژ قرمز هم استفاده کنید. کسانی که تناژ پوستشان مدیوم یا متوسط است و نه خیلی روشن یا تیره هستند، میتوانند با خیال راحت از رنگهایی مثل صورتی و قرمز برای آرایش لبها استفاده کنند. اگر پوست سردی دارید، می توانید از رنگ هایی با تناژ بنفش ملایم نیز استفاده کنید.- اگر پوست تیره ای دارید، رژگونه هایی با تناژ گلبهی، نارنجی، قرمز و برنز را امتحان کنید.

نحوه زدن رژگونه بستگی به نوع رژگونه مورد انتخاب شما دارد. همچنین می توانید از رژگونه برای کانتورینگ یا شکل دادن به صورت خود نیز بهره بگیرید.رژگونه مورد نظرتان را انتخاب کنید درست مانند محصولات زیرسازی، رژگونه هم فرمول های مختلفی دارد که شامل پودری، کرمی و ژله ای (خمیری) هستند . رژگونه های پودری را باید با براش های مخصوص خود استفاده کرد .در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد . سپس یک براش آرایشی برداشته و به آهستگی روی کانتورها بزنید تا هیچ مرزی میان آن ها پیدا نشود .در مرحله بعد، کمی پودر فیکس روی صورت بزنید تا صورت آماده مراحل بعدی آرایش کامل شود. رژگونه به طور معمول می بایست با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع شده و تا شقیقه ها ادامه پیدا کند . محصولات زیرساز مناسب با پوست تان را پیدا کنید .محصولات مخصوص زیرسازی انواع مختلفی دارند. چنانچه مانع وصول آب به پوست و مواضع غسل یا وضو باشد اشکال دارد و برای غسل یا وضو باید ازاله شود. چنانچه توسط نامحرم بوده و یا مانع از رسیدن آب در وضو و غسل به بدن باشد حرام است ولی در صورت ارتکاب، باید علاوه بر وضو و غسل جبیره ای احتیاطاً تیمم بدل از غسل یا وضو نیز بنماید.

پوست های معمولی و یا پوست های ترکیبی، می توانند از هر محصولی که می خواهند استفاده کنند.در نهایت می بایست محصولی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی و سلامتی بیشتری دارید. کانسیلر را نیز می توان در نواحی ای که باید سرخی، لکه های پوست و یا خال را پنهان کرد، استفاده کنید. برای زدن کرم پودر روی پوست می توانید از نوک انگشتان، بیوتی بلندر یا براش آرایشی استفاده کنید.ابتدا کرم پودر را با انگشتان روی نقاط مختلف زده و سپس آن را به صورت ضربه ای پخش کنید و به صورت دورانی رو به بالا و پایین، پلک های بالا و پایین و حتی روی گردن و چانه خود را نیز به آن آغشته کنید . همین ترتیب را می توانید در صورت تمایل برای پلک پایین نیز پیاده سازی کرد تا با ایجاد هماهنگی، جلوه آن بیشتر شود.خط چشم نیز از اهمیت بالایی در آرایش چشم برخوردار می باشد . رنگ روشن تر را روی نقاطی همچون استخوان بینی، وسط پیشانی، روی چانه، زیر ابرو، زیر پلک پایین، روی گونه استتفاده کنید.کانتور به رنگ سه درجه تیره تر را نیز می توانید در قسمت های استخوان اطراف بینی، خط رویش مو در بالای پیشانی، زیر استخوان گونه و زیر فک صورت بکشید.

شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید. در ادامه چند نکته برای انتخاب رژگونه آشنا می شوید:- اگر پوست روشنی دارید، از رژگونه های صورتی کمرنگ و هلویی استفاده کرده و از رنگ هایی که تناژ قهوه ای زیادی دارند اجتناب کنید.- اگر تناژ پوست شما متوسط است، می توانید بیشتر از رنگ های صورتی و هلویی استفاده کنید. برای آبرسانی می توانید از انواع مرطوب کننده ها و کرم های روز استفادهکنید.بهتر است کرم هایی را تهیه کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشند و به سرعت جذب پوست شوند. در صورتی که ضرورتی برای این کار نباشد آن را ترک کنند، و چنانچه ضرورتی وجود داشته باشد و امکان جداسازی ناخن های مصنوعی به هنگام غسل و وضو نباشد، با آن وضو و غسل جبیره ای می گیرند. رژگونه های ژله ای نیز مدت زمان بیشتری ماندگاری دارند . توقع دارید کرم پودر شما از ماندگاری بالایی برخوردار بوده یا پوشش خوبی داشته باشد؟ به خصوص برای پوشاندن سیاهی یا کبودی زیر چشم از کانسیلر می توان استفاده کرد .5.

نمی دانستم که کاشت ناخن مصنوعی مانعی برای وضو و غسل است، اکنون برداشتن آن ناخن تا مدتی امکان پذیر نیست وظیفه ام نسبت به نماز چیست؟ کانسیلری را انتخاب کنید که یک درجه از کرم پودر شما روشن تر باشد. در مرحله بعد، رژلب را بزنید.برای انتخاب رنگ رژلب نیز می توانید به مواردی همچون تناژ آرایش و فصل توجه کنید . زمان انتخاب کرم پودر باید به نکات مهمی اهمیت دهید . اجازه دهید پوست 10 دقیقه به حال خود باشد تا کرم جذب آن شود. همچنین بهتر است ریمل زدن را در سه مرحله انجام دهید تا پرپشت تر به نظر برسند. خانمهایی با رنگ پوست متوسط که نمیتوان تشخیص داد کاملا روشن است یا کاملا تیره، میتوانند با خیال راحت از رژ گونه صورتی استفاده کنند. در عین حال، محصولات مایع و کرمی نیز برای پوست های خشک مناسب می باشند. در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید.بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکههای باقی مانده روی لب ها را به کمک یک دستمال تمیز بردارید. البته قبل و بعد از نصب مژه مصنوعی نیز باید کمی ریمل به مژه ها بزنید.6.

به عنوان مثال، اگر دارای پوست چرب می باشید ، در صورت استفاده از کرم مرطوب کننده حاوی روغن، پوست شما پس از گذشت چند دقیقه جلوه شاین دار و براق پیدا می کند که اصلا زیبایی ندارد .مرطوب کننده را با استفاده از نوک انگشت دست روی پوست قرار داده و به آرامی با حرکات دورانی ماساژ دهید. توجه داشته باشید که در صورت عدم پاکسازی اصولی پوست، فوندیشن به خوبی روی پوست شما ننشسته و بعد از گذشت چند ساعت، به حالت خمیری تبدیل خواهد شد.2. به این ترتیب، پوست آماده پیاده سازی آرایش خواهد شد و حالت شادابی و درخشندگی خود را حفظ خواهد کرد. استفاده از هایلایتر در آرایش صورت می تواند تاثیر بسیاری در برجسته نشان دادن گونه ها داشته باشد. از کانتور به رنگ سه درجه روشن تر برای قسمت های برجسته صورت و از کانتور به رنگ سه درجه تیره تر برای قسمت های گود صورت می توان بهره گرفت . در نهایت افرادی که پوست تیره یا برنزه دارند، بهترین نتیجه را از انواع رژ لب با تناژ نارنجی خواهند گرفت. لطفا بفرمایید کاشت ناخن توسط بانوان چه حکمی دارد و آیا می توان با این نوع ناخن وضو گرفت و غسل کرد و نمازخواند؟

ابزار و وسایل میکاپ و گریم شامل فون، کرم مرطوب کننده، رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه، مداد ابرو، رژ، رژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر، پالت های کانتور، پالت های سایه، قلمو و ..می باشد. همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت ، روغن آرگان، خاویار، اسکراب ، پنبه و… اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید، میتوانید به جای خرید جداگانه رژ لب و رژ گونه، از یک تینت استفاده کنید و به گونههایتان هالهای از رنگ مورد نظر خود را ببخشید. اگر به صورت اتفاقی، مقدارزیادی از پودرهای تثبیت کننده را استفاده کردید، آن را با کمک یک براش تمیز به آرامی از صورت خود پاک کنید. طرز صحیح زدن رژلب بدین صورت می باشد که ابتدا دور لب و نقاطی که ناهموار است را با استفاده از براش مرتب کنید. اسپری های تثبیت کننده را می توانید به سادگی روی صورت اسپری کنید، در صورتی که پودرهای تثبیت کننده را باید با کمک براش های نرم، کرکی و مخصوص، به پوست خود بزنید.تنها یک لایه نازک از اسپری را استفاده کنید. این تناژها مربوط بهرنگ اصلی پوست شما است و می تواند تاثیر زیادی بر طبیعی شدن رنگ پوست تان بگذارد.

اگر مانع رسیدن آب به مژه ها هر چند به نحو جزئی شود جایز نیست. در صورت کاشت ناخن، برای وضو و غسل باید مانع ـ ولو با صرف هزینه ممکن ـ برطرف گردد و چنانچه می داند امکان برطرف کردن آن نیست و یا رفع آن با مشقّت غیر قابل تحمّل همراه بوده و یا ضرر قابل توجهی دارد، در وقت نماز باید وضو یا غسل را انجام دهد سپس مبادرت به این کار کند و وضو و غسل های بعدی را باید به صورت جبیره انجام دهد(یعنی با دست مرطوب مانع را مسح نماید)؛ اما در صورتی که امکان برطرف کردن آن ـ ولو در روز های بعد ـ باشد و برطرف نکند، وضو و غسل جبیره باطل خواهد بود. در غیر این صورت ممکن است پوست شما خاکستری رنگ نشان داده شود. رژگونه های پودری برای پوست های چرب بسیار مناسب بوده و رژگونه های کرمی بیشتر مناسب پوست های خشک می باشند . محصولات پودری (چه پودرهای کم تراکم و چه فشرده شده) برای پوست های چرب گزینه ایده آلی هستند . موهای روشن ناخودآگاه باعث سفیدتر دیده شدن پوست شما در حالت عادی میشوند.