آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته رایگان گرافیک سرا

از طرفی طراحی اختصاصی برای مزون‌ها و افراد خاص درآمدهای بسیار بالایی دارد. از این رو مهارت طراحی لباس، درخواست‌های بسیاری دارد و به خصوص در برخی کشورها، همچون ایتالیا، فرانسه و ترکیه، توجه به مد و پوشاک زیاد است و به نوعی این کشورها، قطب صنعت مد و طراحی لباس به شمار می‌روند. 58 تراک صدای دوره جامع فتوشاپ، طراحی تماماً در استودیو وکال دپارتمان نشر دیجیتال طهاکو ضبط شده و کیفیت این تراک ها در تضمین صددرصد مدیریت بخش صدا رسیده است. اشکال و نوشته های خود را به فریم تبدیل کنید و به عنوان یک عنصر ثابت استفاده نمایید. به راحتی می توانید تصویر دلخواه خود را بر روی فریم بیاندازید تا عکس به صورت خودکار با فریم شما منطبق شود. يكي از ترفندهاي طراحي سايت استفاده از دستور تكرار در كدنويسي سايت است كه در آن با تكرار يك تصوير به صورت پشت سر هم، اندازه وسيعي از فضاي مورد نظر بدون افزايش حجم پوشانده مي‌شود.

بله آموزشها عموما از پایه و مفهومی هستند و کاربر بطور کامل تکنیک و نکات آموزشی رو فرا خواهد گرفت و نهایتا میتواند به بازار کار وارد شود . سلام وقت بخیر طبق نظرسنجی که در کانالهای تلگرامی گذاشتیم بیش از ۸۵ درصد عزیزان به روش دانلودی رای دادن و به همین خاطر الان روش دانلودی برقرار هست . با خرید این دوره، کل ویدیوهای همه فصل‌های دوره در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. نحوه ارتباط شما با مدرسین دوره نیز از طریق ارسال تیکت خواهد بود. در این قسمت یک پروژه با تمی شاد را با حدیثی از امام جواد (ع) طراحی می‌کنیم. مجدداً به سراغ یک موضوع مذهبی برای طراحی بنر متفاوت می‌رویم و آن ایام محرم است.

تولید محتوای صوتی و تصویری

آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته رایگان گرافیک سرا

همان مراحل بالا را برای اضافه کردن تصویر دیگری از رعد و برق در سمت چپ کوه تکرار کنید . تنظیمات Outer glow و Color overlay و شفافیت را کمی متفاوت تر از تصویر اول انتخاب کنید تا دو تصویر با هم یکسان نباشند و واقعی تر به نظر برسند . در ادامه به كمك ابزارهاي موجود مثل ابزارهاي برداري، شيب رنگ، Layer Style و… اولين كار براي ايجاد قالب سايت، تعريف يك پروژه جديد با اندازه مورد نظر سايت است.

نظر یا سوال خود را در اینجا بنویسید لغو پاسخ

شایان به کر است که شما با استفاده از فشردن کلیدهای Ctrl و T به صورت همزمان می توانید اندازه مثلث را تغییر دهید. به عنوان مثال برای یک عکاسی که در محیط های زمستانی به عکاسی مشغول می شوند استفاده از کوه ها می تواند ایده مناسبی برای طراحی لوگوی خود باشد. طراحی گرافیک راف که در سال ۱۹۲۷ منتشر شد، به عنوان اولین کتابی است که در عنوان آن «طراحی گرافیک» در‌نظر گرفته شده‌است. می توانید تصاویر و منو های دیگری به دلخواه به قالب خود اضافه نمایید. فقط در نظر داشته باشید اگر از فلش استفاده می کنید هیچ افکتی به تصاویر اضافه نکنید. متن های دیگری برای شماره تماس، آدرس و گزینه های دیگر می توانید در طرح های جداگانه از چپ به راست اضافه کنید.

به همین دلیل شما مجبور هستید در موارد لزوم مخصوصاً در آگهی هایی با زمینه سفید از قاب ها استفاده کنید. شما باید به اضافه کردن یک پیکسل قرمز ، خاکستری یا زرد به قاب آگهی های تبلیغاتی توجه کنید . 8 گیگابایت رم، پردازنده 2 گیگاهرتزی و 4 گیگابایت فضای هارد دیسک حداقل نیازهای لازم برای اجرای روان فتوشاپ است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • اما در وبسایت جدیدمون سعی کردیم هر دو روش دانلودی و پستی رو در دسترس عزیزان قرار بدیم .
  • بنابراین رعایت اصول اولیه در طراحی با فتوشاپ بسیار اهمیت می‌یابد که البته در اغلب برنامه‌های آموزشی کار با فتوشاپ، این موضوع وجود ندارند.
  • در پوستر بعدی دوره، تبریک ولادت امام کاظم (ع) را به تصویر می‌کشیم.
  • یکی دیگر از کارایی‌های فتوشاپ، ایجاد اِلمانهای مختلف مثل آگهی‌ها، دکمه‌ها، آیکونها و موارد دیگر برای تیم شرکت سلام گرافیک یک سایت است.
زبان برنامه نویسی استفاده شده در این طراحی HTML و CSS می باشد. امروزه به دلیل اینکه تعداد زیاد افرادی هستند که از دستگاه هایی غیر از کامپیوتر های شخصی برای جستجو در فضای اینترنت استفاده می کنند استفاده از این نوع طراحی فراگیر شده است. در صورت نیاز آن را تغییر اندازه دهید و در پایین تصویر در بین دو ستون متن قرار دهید. من قالب سایت رو توی فتوشاپ طراحی کردم و برای بک گراندم هم یه پترنی در نظر گرفتم. حالا وقتی توی کد نویسی میخوام بک گراند رو بذارم یه شکل ناجوری میاد ..

این نرم افزار طوری ساخته نشده که بتواند از پس طراحی‌های پاسخگو و ساخت صفحاتی که قابلیت تطبیق اندازه را داشته باشند بر بیاید. اما یادتان باشد که فتوشاپ یک ابزار تخصصی طراحی وب نیست، بلکه همانطور که از اسمش پیداست، یک ویرایشگر عکس است. برای اکثر طراحانی که طراحی موک‌آپ انجام می‌دهند، ابزارهای سریعتر و انعطاف‌پذیرتری هم وجود دارد. تعدادی ابزار برای انتخاب وجود دارد که استفاده از آنهایی که برای انتخاب پیچیده طراحی شده اند دشوارتر است.

Photoshop نیز انتخاب خوبی است، زیرا به شما امکان می دهد جلوه های منحصر به فردی ایجاد کنید که ممکن است در یک برنامه بردار ایجاد نشوند. تصویر زیر نشان می دهد که رنگ ها نشان دهنده چیست و چگونه می توان از آنها در تبلیغات آنلاین استفاده کرد. بعلاوه رنگها وابسته به تفکر شخص هستند و در فرهنگهای مختلف ارتباط متفاوتی دارند.

نرم افزار ایلوستریتور (illustrator)