آشنایی با آرایش طبیعی صورت + آموزش

پس قبل از صرف هزینه و وقت برای آرایش، بهتر است روی پوستتان سرمایهگذاری کنید. می توانید این رنگ را به عنوان سایه ای در نظر بگیرید که همیشه زیر پوستتان قرار دارد. اگر پوست شما آکنه و جوش زیاد دارد باید از کرم پودرهای با پوشش بالا خریداری کنید زیرا کمک می کند پوست شما بعد استفاده از کرم پودر صاف به نظر برسد. یک پودر برنزکننده متناسب با رنگ پوست صورت خود تهیه کنید و از آن روی استخوان گونه به صورت مورب و به سمت شقیقهها بزنید. در واقع قرار است این بخش تبدیل به یک راهنمای آرایش صورت طبیعی برای شما شود تا اگر قصد دارید آن را امتحان کنید، به این راهنما دسترسی داشته باشید. اگر منافذ پوست در تمام صورت شما مشاهده می شود و بزرگ هستند شما پوستی چرب دارید. پوستی با زمینه زیتونی دارید یعنی پوستتان رنگ متوسطی دارد به احتمال زیاد پوست گرمی دارید. اگر شما هم در رابطه با این موضوع نظری دارید، آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر میخواهید از این آرایش در طول روز استفاده کنید، میتوانید «بیبی کرم» یا «سیسی کرم» را جایگزین کرمپودر کنید. میتوانید مقدار کمی از آن را بالای لب هم استفاده کنید.

بهتر است بررسی کنید کدام بیشتر به صورت شما زیبایی می دهد و از همان رنگ ها استفاده نمایید. با وجود مشکلات پوستی، محصولات آرایشی به خوبی روی پوست شما نمیخوابد و کمکی به زیبایی شما نمیکنند. اگر پوست شما دچار خشکی شده باشد و یا به دلیل چربی بیش از اندازهی آن جوش و آکنه زده باشید، در نهایت صورت و آرایش زیبایی نخواهید داشت. پس اگر در مورد آن کنجکاو هستید، با ما همراه باشید. این آرایش در سالهای اخیر مورد استقبال طرفداران آرایش قرار گرفته و بسیاری از افراد در سراسر دنیا از آن استفاده میکنند. اگر شما پوست ترکیبی بین چرب و خشک دارید بهتر از پنکک برای پوشش و صاف کردن صورت خود استفاده نمایید زیرا تمام خطوط صورت را از بین می برد نکته ای که در کرم پودر های مایع دیده نمی شود. نحوه انتخاب کرم پودر مناسب برای آرایش صورت گرد و سبزه و.. اگر چشمان شما سبز باشد، رنگ بنفش را انتخاب کنید که چشم سبز را جذاب تر نشان دهد.

مقداری از کانسیلر را به پشت پلکتان هم بزنید تا به عنوان پرایمر سایه به دوام بیشتر آن کمک کند. به مژههای بالا و پایین ریمل بزنید. همین رنگها را، با همان ترتیب، به صورت یک خط نازک به زیر پلک پایین هم بزنید. پرایمر یک محصول آرایشی است که به عنوان زیرساز میکاپ استفاده میشود. پیشنهاد آخر ما برای آرایش لب و حتی گونه استفاده از «تینت» است. در آخر پیشنهاد می کنیم پست با این ۱۹ آموزش موی های خود را به زیباترین شکل ببافید را مطالعه بفرمایید. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با یک مدل از این آرایش آشنا کنیم و جزئیات آن را بازگو کنیم تا به یک راهنمای آرایش صورت طبیعی برای شما تبدیل شود. رنگ متمایل به سبز یعنی تن پوستتان گرم است. اگر پوست شما صاف و سالم است یعنی هیچ جوش و آکنه ای ندارد بهتر است از کرم پودرهای سبک استفاده کنید. ولی برای آمادهسازی پوست در آرایش شب برای میکاپ صورت گرد، از کرمهای که براق و روشن هستند روی پوست خود استفاده نمایید که غالبا کرمهای مایع دارای این ویژگی هستن.

بسته به سلیقه شما در آرایش، میکاپ طبیعی صورت میتواند برای قرارهای دوستانه، محیط کاری و اداری، دانشگاه، مهمانیهای کوچک و حتی مراسمهای مهم مناسب باشد. آرایشی که به حالت طبیعی صورت نزدیک باشد و فقط آن را بهبود ببخشد. حواستان باشد فقط به مقداری از برنزکننده استفاده کنید که به صورت شما گرمی ببخشد و آرایش شما از حالت طبیعی خارج نشود. میتوانید از صورتی ملایم یا قهوهای روشن استفاده کنید. شما میتوانید از رنگهای طبیعی رژلب و خط لب برای لبهایتان استفاده کنید. برای آرایش و میکاپ صورت گرد در شب از رنگ های سایه و رژ لب های تیره استفاده نکنید. و یا ممکن است آرایشی که همیشه انجام میدهید مناسب موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید نباشد. کرم پودرها با شماره های مختلف در بازار موجود است که بهتر است برای داشتن ظاهری طبیعی از کرم پودرهای استفاده کنید که نزدیک پوست شما است. در این مدل میکاپ، از رنگهایی که به رنگهای طبیعی صورت نزدیک باشند استفاده میشود.

حلا که نوع پوست خود را تشخیص دادید باید بدانید که پوست هر فرد نیازهای مختلفی دارد و باید متناسب با نیاز پوست از لوازم آرایش استفاده کرد. برای پوشاندن سیاهی زیر چشمتان از یک کانسیلر با پوشانندگی متوسط استفاده کنید. پوشانندگی کرمپودر هم بالا نباشد. برای آرایش طبیعی صورت باید از کرمپودرهای سبک و با پوشانندگی کم تا متوسط استفاده کنید. افراد سبزه و تن گرم بهتر است از رژ لب های با رنگهای مانند: بنفش، قرمز، نارنجی تیره، قهوه ای تیره استفاده کنند. برای چشمان قهوه ای بیشتر رنگ سایه ها مناسب است و رنگ سایه ای خود را میتوانید با رنگ لباس های خود ست کنید. اگر هر دو مدل را دوست دارید می توانید یک دستبند نقره و یک دستبند طلا را هر کدام در هر دستانتان قرار دهید. اگر رنگ آنها سبز باشد، ممکن است تن پوست گرم داشته باشید. پوست با تن خنثی با رنگ زرد یا صورتی است.

یک رژگونه با رنگ طبیعی مثل صورتی ملایم یا هلویی انتخاب کنید. مثل صورتی، هلویی و قهوهای روشن. زیباترین رنگ رژ لب برای تن روشن و متوسط رنگهای تند و جیغ مناسب است تا صورت و آرایش شما را جذاب و زیبا کند و برای پوستهای تیره رنگهای تیره، زرشکی، و قرمز تیره جذابتر است. به آرایشی که در آن از رنگهای تند و تیره استفاده نمیشود و خبری از آرایش اسموکی چشم و رژلب قرمز نباشد، آرایش یا میکاپ طبیعی صورت میگویند. رنگ پوست شما تیره و تند است احتمالا گرم هستید ولی اگر رنگ تیر شما مانند رنگ آبنوس است به احتمال زیاد شما پوستی سرد دارید. اگر به دنبال یک صورت طبیعی و نچرال هستید و در واقع میخواهید به نسخهی بهتری از خودتان تبدیل شوید، میتوانید آرایش طبیعی صورت را انتخاب کنید. پس اگر در انتخاب رنگ سایه مردد هستید اول تست کنید و بعد از آن استفاده نمایید. قبل از آن به سراغ رنگ قهوهای متوسط بروید و با استفاده از براش سایه مقداری از آن را بردارید و در چین پلک و گوشه خارجی چشمتان بگذارید. با استفاده از براش مخصوص پودر، برنزکننده را رو به بالا و بیرون پخش کنید. در فصل تابستان به جای رژلب از برق لب استفاده کنید تا آرایشی تابستانی داشته باشید.

وقتی پوست خوبی داشته باشید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. رنگهای طبیعی رنگهای نزدیک به رنگ طبیعی لب یا پوست شما هستند. بر اساس نوع و مشکلات پوست خود اقدام به خرید محصولات مراقبتی پوست کنید و برای خود روتین مناسبی ترتیب دهید. بنفش مایل به آبی یعنی تن پوست شما سرد است. حال وقت انتخاب رنگ سایه با توجه به رنگ چشمان شما رسیده است. اگر فکر میکنید که به دوام بیشتری برای ریمل احتیاج دارید، از مدل ضدآب آن استفاده کنید. برای روی پلک از رنگهایی که گفتیم استفاده کنید. کرمپودر را به تمام قسمتهای صورت بزنید و به کمک یک براش آرایشی بزرگ و یا اسفنج آرایشی خیس آن را پخش کنید. کانسیلر را به شکل یک مثلث بر عکس زیر چشمتان بزنید و آن را با یک براش آرایشی کوچک و یا قسمت نوک تیز یک اسفنج آرایشی خیس سر جای خود پخش کنید. سایه را در قسمت گوشه خارجی چشم با حرکات دورانی و در قسمت چین پلک با حرکات رفت و برگشتی براش، سر جای خود پخش و محو کنید. اگر شما در ناحیه پیشانی، بینی و چانه جوش های بزرگ دارید به احتمال زیاد پوست چرب دارید و افرادی که پوست خشکی دارند جوش و جوش های سر سیاه کمتری در این نواحی دارند.

از طرفی تعداد زیادی از زنان، میکاپ ملایم را برای روز عروسی خود میپسندد. برای ماندگاری بیشتر رژ لب، لبها را با کرم پودر کاملا بپوشانید. ابتدا کرمپودر و کانسیلرتان را با پودر فیکس سرجای خود ثابت کنید تا دوام بیشتری داشته باشند. اگر شما میخواهید از کرمی استفاده کنید که همه چیز را پوشش دهد و مانند کرم ضد آفتابی خوب هم عمل کند میتوانید محصولی تهیه کنید تا علاوه بر زیبا کردن صورت شما ضد آفتاب و مواد مغذی برای پوست را هم در خود جایی دهد. افراد با پوست گرم به راحتی زیر آفتاب برنزه می شوند ولی افرادی که تن سرد دارند پوستشان قرمز و ملتهب می شود. از کرم پودرهای مختلف برای تابستان و زمستان خود استفاده نمایید زیرا شدت تابش آفتاب در زمستان و تابستان تغییر می کند. تن پوست، اصطلاحی است که برای رنگ نهفته و نامحسوسی که در زیر پوست قرار دارد، استفاده می شود.

و چه نوع آرایشی به صورت گرد میاد را با آی آر میکس را سایت beautyreview به اشتراک بگذارید. و پنکک مات برای پوست های چرب مناسب است زیرا استفاده از کرم پودر های مایع برای پوست های چرب آنها را تیره تر نشان می دهد. با یک پودر فیکس، کانسیلر را پشت پلکتان ثابت و خشک کنید تا بتوانید روی آن سایه بزنید. زمانی که تشخیص دهید چه رنگ و تن پوستی دارید راحت تر می توانید وسایل آرایش خود را انتخاب و خریداری کنید که به پوست شما نزدیک باشد و صورت شما را زیباتر کند. شما باید یکی از آنها را بر اساس خواسته و نیاز پوستی خود انتخاب کنید و به صورتتان بزنید. حتی میتوانید خط لب را از این آرایش حذف کنید. در واقع وقتی ترجیح میدهید که آرایشی پر زرق و برق نداشته باشید و با آن راحت نیستید، میتوانید سراغ این سبک میکاپ بروید. باید حجم و رنگ مژهها باید با ویژگیهای ابرو در آرایش شب هماهنگ باشد. برای میکاپ صورت گرد در شب میتوان از ریمل برای بلند و پرتر نشان دادن مژهها استفاده کرد. ولی حواستان باشد که کرمپودر زیاد، آرایش شما را از حالت طبیعی خارج خواهد کرد.

اگر در این نوع آرایش، مرحله «کانتور» یا همان تکنیک سایه روشن را انجام دهید و برای ماندگاری آرایشتان از محصولات ضدآب و فیکسکننده استفاده کنید، تبدیل به یک آرایش بینقص برای روز عروسی شما خواهد شد. گاهی ممکن است از ظاهر رنگی آرایشتان خسته شوید و به دنبال یک آرایش سادهتر باشید. رنگی که مناسب پوست و آرایشتان باشد را انتخاب کنید و روی استخوان بالای گونه بزنید. اگر مطمئن نیستید رگ هایتان چه رنگی هستند، احتمالا پوستتان خنثی است. اگر پوست شما آلوده یا خشک باشد، آرایش شما جلوهی نهایی خوبی نخواهد داشت. پررنگ بودن یا کم رنگ بودن رژگونه به رنگ پوست شما بستگی دارد. نکتهای که در آموزش آرایش طبیعی صورت باید بدانید، این است که چون تمرکز این میکاپ بر سادگی و طبیعی بودن صورت است، بهتر است برای بخش پوست آن وقت بیشتری بگذارید. رنگ رگ هایتان چه رنگی است؟ چشمان شما چه رنگی است؟ اگر پوست شما براق است یعنی پوستی چرب و روغنی دارید ولی اگر پوست شما براق نیست پوستی خشک دارید و اگر پیشانی، بینی و چانه شما براق است و بقیه صورت صاف پس شما پوستی ترکیبی دارید. به عقیده آنها آرایشی که صورت طبیعی آنها را حفظ کند، زیباترین آرایش عروس خواهد بود و اگر سالهای آینده عکسهای مربوط به مراسم عروسی را ببینند، از انتخاب سادگی خود پشیمان نخواهند شد.