
بروزرسانی: 20 تیر 1404
برترین اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی دنیای آرایش
در حدود 10 سال گذشته اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به ما کمک کرده اند عادت های خرج کردن، ترجیحات و حتی سبک زندگی خود را شکل دهیم! اگر کنجکاو هستید که برترین اینفلوئنسرها در دنیای زیبایی چه کسانی هستند، ادامه دهید و بخوانید.
اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی که به شکل گیری دنیای زیبایی کمک کردند
من شما را نمی دانم، اما از زمانی که متوجه ویدیوهای زیبایی شدم، به یوتیوب چسبیده ام. شاید بتوانم 10 سال حساب کنم و چه دوست داشته باشم یا نه، شخصیت هایی که آنلاین تماشا کردم به من کمک کردند تا بفهمم پولم را کجا خرج کنم. بنابراین فکر کردم که این قصیده خوبی است که برخی از بزرگترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی را با همه به اشتراک بگذارم.
زوئلا
(url instagram=https://www.instagram.com/p/BWseOEEAS-g/ hidecaption=true width=625)
من قصد دارم این لیست را با Zoe Sugg شروع کنم، وبلاگ نویس انگلیسی که بیشتر با نام Zoella شناخته می شود که 11.8 میلیون مشترک در یکی از کانال های یوتیوب خود جمع آوری کرده است، با ویدیوهایی که بیش از یک میلیون بازدید را نشان می دهد، این زیبایی التقاطی ادامه یافته است. از اتاق خواب دوران کودکی اش تا یک عمارت شیک 5 خوابه در برایتون انگلستان و توسط تلگراف به عنوان تأثیرگذارترین توییتر بریتانیا در سال 2013 معرفی شد. موفقیت او را به عنوان یکی از بزرگ ترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی دنبال کنید، سپس دو کتاب منتشر کرد و خط تولید محصولات زیبایی خود را ایجاد کرد.
میشل فان
چه کسی میشل فان را نمی شناسد؟ وبلاگ نویس زیبایی هنری که همه ما عاشق آن شده ایم. او که در سال 2007 شروع به اشتراک گذاری ویدیوهای زیبایی و DIY کرد، سپس از یوتیوبر به یک کارآفرین تبدیل شد و در زمینه های مختلف مانند زیبایی، تولید موسیقی و مدیریت استعداد فعالیت کرد. او همچنین یک برند زیبایی به نام Em Cosmetics دارد.
هدی بیوتی
هدی کتان که موفق ترین در میان بسیاری از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی مستقر در دبی است، وبلاگ نویسی را در سال 2010 آغاز کرد و اکنون با تقریباً 21 میلیون فالوور در پلت فرم اشتراک گذاری تصویر، به یک اینفلوئنسر برتر اینستاگرام تبدیل شده است. او همچنین یک برند زیبایی به نام Huda Beauty ایجاد کرده است که به عنوان یک مارک مژه مصنوعی شروع شد که مشتری وفاداری به نام کیم کارداشیان دارد. نیازی به گفتن نیست که خط زیبایی او اکنون در فروشگاه های بزرگ زیبایی فروخته می شود و به آرامی طیف وسیع تری از محصولات زیبایی از کرم پودر گرفته تا سایه چشم را عرضه می کند.
Shaaanxo
(url instagram=https://www.instagram.com/p/BXjBlDFF3ZW/ hidecaption=true width=625)
یکی دیگر از تأثیرگذاران برتر رسانه های اجتماعی، شانون هریس است که در رسانه های اجتماعی با نام Shaaanxo شناخته می شود. شروع کار به عنوان یک وبلاگ نویس زیبایی از نیوزلند، و در نهایت به کسب درآمد سالانه 340000 دلاری تنها در یوتیوب ادامه داد. او همچنین خط زیبایی خود را به نام Xo Beauty و همکاری با BH Cosmetics راه اندازی کرده است.
Nikkietutorials
این وبلاگ نویس زیبا از هلند وقتی ویدیوی قدرت آرایش او در فضای مجازی منتشر شد، دنیای رسانه های اجتماعی را به دام انداخت. نشان دادن این موضوع که زنانی که به آرایش علاقه دارند لزوماً دوست ندارند چهره خود را پنهان کنند، که می توانند با خود و بدون آرایش راحت باشند. او اکنون 7.2 میلیون دنبال کننده تنها در یوتیوب و 8 میلیون در اینستاگرام دارد. او همچنین با Too Faced و Ofra Cosmetics همکاری داشته است.
کاتلین لایتز
یکی از زیباترین چهره های یوتیوب که می توانم بگویم با 3.3 میلیون مشترک در کانال خود، این زیبایی کوبایی با برخی از برندهای آرایشی بزرگ مانند Colourpop و Ofra Cosmetics همکاری داشته است. او همچنین مارک لاک ناخن خود را با نام سس عالی KL Polish Awesome راه اندازی کرد!
کاندی جانسون
کاندی جانسون یک آرایشگر حرفه ای آمریکایی است. او قبل از شروع آپلود ویدیوها در یوتیوب به خاطر کار تلویزیونی خود در VH1 و Conan O'Brien شناخته شده است. کانال او به عنوان یک کانال سبک زندگی شروع به کار کرد که عمدتاً در مورد زندگی و زیبایی وبلاگ می نویسد، اما او با ویدیوهای دگرگونی خود با 3.8 میلیون مشترک در کانال خود و همکاری بیش از حد چهره در سال جاری به جایگاه تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی رسید.
جفری استار
جفری استار مدت زیادی است که در حوزه رسانه های اجتماعی حضور داشته و به عنوان یک موسیقی دان متجاوز در پلتفرم MySpace شروع به کار کرده است. او به عنوان یک هنرمند بدون امضا بسیار محبوب شد و به ۲۵ میلیون بازی در تک آهنگ های منتشر شده اش رسید. او همچنین به طراحی مد پرداخت و در آنجا خط مد خود را به نام Beauty Forever راه اندازی کرد، اما امروزه، او صاحب یک برند زیبایی با همنام خود است و صاحب کانال Jeffree Star در یوتیوب است که در آن 4.9 میلیون دنبال کننده دارد.
وین گاس
(url instagram=https://www.instagram.com/p/BxPE5WCAIxS/ hidecaption=true width=625)
وین گاس یک میکاپ آرتیست حرفه ای است و اگرچه بدون هیچ گونه نمونه کارها، هنوز تقریباً 3 میلیون مشترک در کانال یوتیوب خود دارد و از آن زمان برند خود را از برس های آرایش حرفه ای راه اندازی کرده است که به دلیل کیفیت و عملکرد کلی آنها به طور جدی شایسته کلکسیونی هستند. این نیز در بسیاری از کیت های آرایشگران حرفه ای وجود دارد و در صنعت مورد تشویق قرار می گیرد.
مانی گوتیرز
مانی گوتیرز یک آرایشگر حرفه ای است که در مورد زیبایی و چند جنجال دیوانه کننده در یوتیوب وبلاگ می نویسد. او 3 میلیون دنبال کننده دارد و به عنوان اولین سفیر مرد Maybelline Colossal Lash انتخاب شد.
بتانی موتا
بتانی موتا از یک یوتیوبر با تقریباً 9 میلیون مشترک تا تبدیل شدن به یک هنرمند ضبط و حضور در برنامه های تلویزیونی راه طولانی را طی کرده است.
کریستن دومینیک
(url instagram=https://www.instagram.com/p/BV-qWWPh42P/ hidecaption=true width=625)
کریستن دومینیک یک گورو زیبایی در یوتیوب است که در سال 2013 شروع به کار کرد. او که قبلاً یک صورتحساب پزشکی بود، استعفا داد تا به طور تمام وقت روی تولید ویدیوهای زیبایی در کانال خود کار کند. با 2.7 میلیون دنبال کننده، به نظر می رسد که او انتخاب درستی داشته است.
اجازه دهید ویدیویی از Pony Makeup اضافه کنم تا در لیست برترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی قرار بگیرم، او یکی از موفق ترین وبلاگ نویسان زیبایی در کره است و همچنین برند آرایش Pony Effect خود را راه اندازی کرده است:
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=6eYe4EXx-zQ[/embed]
شگفت انگیز است که اینترنت و رسانه های اجتماعی برای دگرگون کردن بسیاری از صنایعی که اکنون حول آن می چرخند، انجام داده اند، قطعاً مصرف گرایی و گرایش هایی را دیکته کرده است که مشاغل پررونقی را برای افراد عادی مانند من و شما ایجاد کرده است. تنها آرزوی من مسئولیت اجتماعی است زیرا همه آن را ندارند.
در میان تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در این لیست چه کسی مورد علاقه شماست، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. همچنین نسخه های آرایش تابستان امسال را بررسی کنید زیرا مطمئن هستم که این تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی آن ها را در کانال خود خواهند داشت.
ما را در فیس بوک دنبال کنید، توییتر، اینستاگرام و پینترست برای آخرین ترندهای آرایش، مو و ناخن!
منبع: https://makeuptutorials.com/top-social-media-influencers/